Quantcast

Uostamiestyje – didžiausia rinkodaros konferencija Vakarų Lietuvoje

  • Teksto dydis:

Kovo 10 d. Kultūros fabrike vyks rinkodaros konferencija „Pardavimų didinimas per klientų pažinimą”. Patyrę ekspertai dalinsis patirtimi, kaip pažinti vartotojus, atskleis, kas juos skatina priimti vienokius ar kitokius sprendimus.

„Situacija rinkoje keičiasi labai sparčiai. Norint pritraukti naujų vartotojų ir neprasti esamų, svarbu juos pažinti. Tą padaryti padeda vadinamasis neuromarketingas, atveriantis galimybę geriau patenkinti klientų poreikius ir padidinti pardavimus. Patyręs ekspertai konferencijoje padės detaliau suvokti, kaip vartotojai elgiasi rinkoje, priima pirkimo sprendimus”, – teigė Lietuvos marketingo asociacijos Klaipėdos skyriaus valdybos pirmininkė Rita Šakinytė-Petrovė.

Viena konferencijos pranešėjų, Eleonora Šeimienė, rinkos tyrimų ir konsultacijų kompanijos TNS LT vyr. projektų vadovė pabrėžė, jog įmonės dažnai daro klaidą, bandydamos būti geriausios visose srityse, kas yra neįmanoma. Kelias į sėkmę eina per suvokimą, kas iš tikrųjų svarbu konkrečios įmonės klientams. Tai yra, reikia būti geriausiais ten, kur to tikisi klientai.

„Klientų patirtis negali būti atskirta nuo prekės ženklo ar įmonės įvaizdžio. Vis dėlto Lietuvoje šis atotrūkis dar gana dažnas. Pavyzdžiui, restoranų tinklai ir jų meniu. Dažnai meniu nuotraukose pavaizduoti patiekalai atrodo gražūs ir viliojantys, tačiau realiai patiekiamas maistas būna gerokai kitoks, pavyzdžiui, šparagų tuo metu neturėjo, tai neįdėjo, padažą pamiršo, truputį pridegino ir pan. Taigi, kai prekės ženklas kažką žada vartotojui, jis turi užtikrinti, kas tas pažadas bus ištesėtas“, – pabrėžė E. Šeimienė.

Sėkmės receptais konferencijoje dalinsis ir populiariausių lietuviškų filmų „Nepatyręs“, „Tarp mūsų berniukų“ kūrėjas Mantvidas Žalėnas. Anot CinemaAds direktoriaus, svarbiausia – turėti gerą scenarijų, taip pat didelė sėkmės dalis – efektyvi reklaminė kampanija.

„Filmo sėkmę sudaro 4 elementai. Pirmiausia, pats filmas. Antra, data – kada filmas startuoja ir, žinoma, reklaminė kampanija. Šie elementai turi po trečdalį vienodos įtakos, dar dešimtadalį lema sėkmės X faktorius, kurį sunku įvardinti“, – sakė garsių filmų kūrėjas.

Iš viso konferencijoje „Pardavimų didinimas per klientų pažinimą“ patirtimi dalysis net aštuoni Lietuvoje pripažinti rinkodaros, viešųjų ryšių ekspertai. Renginį organizuoja Lietuvos marketingo asociacija.

Daugiau informacijos bei registracija į renginį www.lima.lt



NAUJAUSI KOMENTARAI

banco

banco portretas
UniCredite Finansų kompanijos 777 # Roma geležinkelio stoties kelių, Italija Tel: +393512646127 Gera diena visi skaito mūsų internete skelbiamą informaciją gavau iš E-Mail. Dėkojame, kad atsakyti į mano skelbimą. Pirmiausia leiskite man pristatyti save jums esu Mr.Mr.Kenneth El kreditų bendrovė. Kalbant apie e-paštu, mes esame pasirengę pasiūlyti paskolas visuomenės nariams 2% per metus be jokių patikrų ir kredito juodasis. Mes išduoti kreditą, kuris yra per £ 5,000.00 į £ 40,000,000.00 iš Jungtinės Karalystės. Mes teikiame paskolas be, nes aš bijojo Dievo ir skolintojas negali imtis chances.only sudomins asmuo turėtų contanct į mūsų privety paštu: (edwardkennethcredit@gmail.com) Linkėjimai iš Mr.Kenneth E

Organizatoriams

Organizatoriams portretas
Ar jūs išprotėjote su tokiomis kainomis??? čia turėtumėt dar ir pamaitinti du kartus už tokią bilieto kainą

Tomas

Tomas portretas
WorthReadingStuff.com - įdomiausi viso pasaulio žiniasklaidos straipsniai vienoje vietoje ;)
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių