Quantcast

„Spectra Baltic“ parduotuvėje Klaipėdoje – esminiai pokyčiai

  • Teksto dydis:

Elektroninių saugos sistemų rinkoje trečią dešimtmetį sėkmingai veikianti bendrovė „Spectra Baltic“ stiprina pozicijas Vakarų Lietuvos regione – šiandien duris atvėrė iš esmės atsinaujinusi įmonės parduotuvė Klaipėdoje.

Kokybiškesnio aptarnavimo link

Bendrovės „Spectra Baltic“ direktoriaus Karolio Samušio teigimu, išaugo ne tik parduotuvės prekybinis plotas, bet ir pasikeitė pati koncepcija.

„Iš esmės rekonstravome esamas patalpas, kuriose parduotuvė veikia apie 17 metų. Buvo papildytas produktų asortimentas bei atnaujinta ekspozicija – dabar prekės pateikiamos stenduose, tad klientai gali jas patogiai ir apžiūrėti, ir pačiupinėti“, – vaizdžiai kalbėjo pašnekovas.

Anot įmonės vadovo, Baltijos prospekte įsikūrusiame uostamiesčio padalinyje tai yra pirma tokia didelė pertvarka.

„Reaguodami į pastarojo meto rinkos poreikius, peržiūrėjome turimų parduotuvių tinklą. Įvertinę klientų pasiskirstymus Kaune, šiemet čia atidarėme antrąją parduotuvę, taip pat stipriname pozicijas uostamiestyje, – kalbėjo ne tik šiuose miestuose, bet ir Vilniuje bei Marijampolėje parduotuves valdančios įmonės vadovas. – Klaipėdą, jos regioną, viena vertus, matome kaip perspektyvią, augančią rinką dėl pramonės, uosto, kita vertus, čia jau bendradarbiaujame su nemažu ratu klientų, tarp kurių – ir didžiausios šalyje medienos perdirbimo bei uosto krovos įmonės.“

Vytauto Liaudanskio nuotr.

Tad K. Samušis neatmetė, jog artimiausiu metu Klaipėdos regione dirbančią komandą sustiprins ir papildomos pajėgos.

Ilgametės sėkmės formulė

Nuo telefonspynių, vaizdo stebėjimo kamerų, vartų automatikos iki sudėtingiausių įvairiapakopių saugos sistemų – toks prekių asortimentas siūlomas tiek įmonės fizinėse, tiek elektroninėje parduotuvėse.

Kaip pripažino bendrovės „Spectra Baltic“ vadovas, pastarojo meto tendencijos byloja, jog tiek gyventojai, tiek verslo atstovai vis labiau linkę investuoti į saugos sistemas bei pageidauja platesnių pačių procesų automatizavimo galimybių.

„Be to, po garsiai nuskambėjusios nelaimės Alytuje didieji mūsų klientai pastaruoju metu labai didelį dėmesį skiria priešgaisrinių sistemų atnaujinimui“, – pastebėjo pašnekovas.

Vytauto Liaudanskio nuotr.

Vis dėlto, anot K. Samušio, klientai vertina ne tik įmonės gebėjimą žengti koja kojon su pažangiausiomis technologijomis, siūlant optimaliausius sprendimus.

„Viena mūsų stiprybių, užtikrinusi ilgametę sėkmę, yra kompetentingi darbuotojai – kai kurie jų įmonėje dirba nuo pat jos įkūrimo. Kitas ne mažiau svarbus momentas – jog teikiame stiprų techninį palaikymą. Atstovaudami atitinkamam prekės ženklui, ne tik prekiaujame konkrečiais produktais, turime įdiegę ir vadinamąją karštąją liniją, tad mūsų inžinieriai gali suteikti konsultaciją telefonu, o prireikus nuvykti į patį objektą ir konsultuoti vietoje. Galimybė gauti kokybišką prekę ir sykiu ją lydinčias paslaugas neabejotinai atsiperka klientų lojalumu“, – pripažino pašnekovas.

Tradicinė prekyba išlieka aktuali

Įmonė ir toliau tobulina paslaugas, siekdama dar labiau stiprinti grįžtamąjį ryšį su savo klientais.

„Įrengėme mokymų erdvę, kur rengsime naujų produktų pristatymus, mini mokymų sesijas – neabejojame, kad ši naujovė bus aktuali. Norime dar labiau įsigilinti į klientų poreikius, į problemas, su kuriomis jie susiduria, bei pasiūlyti veiksmingus ir greitus būdus, kaip jas išspręsti, – kalbėjo pašnekovas. – Be to, atnaujiname ir savo elektroninę parduotuvę, kurioje bus kur kas patogiau ir lengviau rasti norimas prekes, valdyti prekių krepšelį ir pan.“

Vytauto Liaudanskio nuotr.

K. Samušis neneigė, jog pastaraisiais metais nemažai pardavimų persikėlė į internetinę platformą, vis dėlto fizinių parduotuvių paslaugos išlieka aktualios.

„Tam tikra dalis klientų iš pradžių apsilanko parduotuvėje, apsižiūri, pasikonsultuoja, įvertina informaciją, o vėliau įsigyja prekes internetu. Dažniausiai tai būna galutiniai vartotojai. Tuo metu profesionalams – elektrikams, montuotojams – prieš vykstant į objektą įprastai patogiau užsukti į parduotuvę bei vietoje susikomplektuoti reikiamus produktus. Tad taip sąlygiškai pasiskirsto mūsų klientų srautai ir pardavimai“, – aiškino pašnekovas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių