Quantcast

Prie „Regitros“ Šilutės plente – vairuotojų spūstis

Prieš įsigaliojant automobilių taršos mokesčiui, kuris bus taikomas nuo liepos 1-osios, vairuotojai suskubo forminti automobilių pirkimo-pardavimo sandorių. Antradienį prie valstybės įmonės „Regitra“ durų uostamiestyje nusidriekė klientų eilė.

Norinčiųjų buvo tiek daug, jog pastato, esančio Šilutės plente, viduje interesantai netilpo. Žmonėms teko rikiuotis į eilutę lauke.

Įmonės „Regitra“ Komunikacijos skyriaus specialistė Emilija Bardauskienė aiškino, jog šiuo metu „Regitra“ paslaugas savo klientams teikia tiesiog internetu arba padaliniuose iš anksto užsiregistravusiems klientams.

„Kaip žinia, daugelį transporto priemonių registracijos paslaugų galima atlikti nuotoliniu būdu. Pavyzdžiui, pranešti apie prieš tai Lietuvoje registruoto automobilio pardavimą ar įregistruoti jį savo vardu, taip pat užsisakyti numerio ženklus ar registracijos liudijimą vietoj prarasto ar sugadinto dokumento. Primename, kad registracijos liudijimas ir numerio ženklai gali būti pristatyti per kurjerį arba į siuntų savitarnos terminalus“, – aiškino įmonės atstovė.

„Regitros“ darbuotojai atkreipia tų klientų dėmesį, kurie užsakymus iki liepos 1 d. pateiks internetu. „Jei užsakymas bus pateiktas, patvirtintas ir apmokėtas, registracijos liudijimą ir numerio ženklus galima atsiimti ir vėliau, t. y. po liepos 1 d., ir tokiu atveju registracijos mokestis nebus taikomas.

Pastebėtina, kad yra dalis paslaugų, dėl kurių būtina atvykti į padalinį. Viena tokių – iš užsienio įvežtų transporto priemonių registracija, kurios metu atliekamas tapatumo nustatymas. Kitaip tariant, tikrinamas automobilio VIN numerio autentiškumas ir kt.“, – paaiškino atstovė.

Prieš atvykstant į padalinį, klientas dėl vizito turėtų užsiregistruoti iš anksto įmonės „Regitra“ interneto svetainėje.

„Atkreipiame dėmesį, kad dar švelnėjant karantino sąlygoms ir siekiant užtikrinti dar didesnį klientų patogumą, nuo birželio pradžios skubiais atvejais padaliniuose aptarnaujami neužsiregistravę klientai. Tačiau norime pastebėti, kad prioritetas teikiamas iš anksto užsiregistravusiems, kitaip tariant, neužsiregistravę klientai aptarnaujami atsiradus laisvai vietai“, – priminė E.Bardauskienė.

Pagal išankstinę registraciją, pastarosiomis dienomis žymesnių pokyčių nebuvo jaučiama, tačiau pastebima tendencija, kad nuo praėjusios savaitės pabaigos klientai vyksta į padalinius be išankstinės registracijos. Tai esą ir nulėmė interesantų eiles prie įmonės padalinių.

Klaipėdos filiale užvakar buvo iš viso suteikta apie 570 transporto priemonių registracijos paslaugų, iš jų apie 70 buvo suteikta tiems klientams, kurie atvyko be išankstinės registracijos. Panašiai planuojama aptarnauti klientų ir antradienį, t. y. apie 600.

„Analizuojant šios dienos, birželio 30 d., 11 val. Klaipėdos išankstinės registracijos duomenis, matyti, jog laisvų vietų tiek iš užsienio įvežtų, tiek prieš tai Lietuvoje jau registruotų transporto priemonių registracijai yra liepos pradžioje, t. y. liepos 2 d.“, – patikino E.Bardauskienė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Anonimas

Anonimas portretas
oba arabu su silkem grustis
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių