Quantcast

Prie Jakų žada atitverti stirnų bandas

Jakų žiedinė sankryža yra pats judriausias eismo mazgas ne tik pajūryje, bet ir Žemaitijoje. Klaipėdietis nufilmavo, kas iš tiesų tyko tūkstančių vairuotojų, kurie kasdien kerta šią žiedinę sankryžą.

Bandų kelininkai nemato

Vyras tikino, kad eismas šiame kelių susikirtime yra didelis.

„Kelyje Klaipėda–Palanga, netoli Jakų žiedinės sankryžos, dažnai pastebiu didelį stirnų susibūrimą. Gal reikėtų čia įrengti daugiau kelio ženklų, kad vairuotojai būtų įdėmūs? Prie Jakų, laukuose netoli kelio, ganosi daug stirnų, ir nėra jokių atitvarų. Čia leidžiamas 90 km/val. greitis“, – tikino gyventojas.

Klaipėdietis dronu užfiksavo neįtikėtinai didelę stirnų bandą. Jei šie žvėrys būtų metęsi kam nors po ratais, nebūtų išvengta avarijų.

Kelią Klaipėda–Palanga prižiūri įmonė „Kelių priežiūra“.

„Jei kalbama apie A1 kelią arba Jakų estakadą, tuomet iki šiol tokių gyvūnų bandų nebuvo fiksuota, dažniausiai stebimi pavieniai gyvūnai. Dėl atitvarų buvimo sprendžia kelio savininkas – Lietuvos automobilių kelių direkcija. Jie galėtų plačiau pakomentuoti ir atsakyti į jūsų klausimą“, – taip į užklausą dėl eismo saugumo reikalų atsakė įmonės „Kelių priežiūra“ atstovė.

Sudarė eilę

Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyriausioji komunikacijos vadybininkė Eglė Nemanytė tikino, kad klaipėdiečiams turi gerų žinių.

„LAKD įtraukė valstybinės reikšmės magistralinio kelio A13 Klaipėda–Liepoja ruožą nuo 0 km iki 43,8 km į „Apsaugos sistemų nuo laukinių gyvūnų įrengimo valstybinės reikšmės keliuose“ prioritetinę eilę“, – patikino E. Nemanytė.

Sąraše nurodyta, kad apsauginiai atitvarai nuo Jakų Palangos link turėtų būti įrenginėjami dviem atskirais ruožais.

Penktoje nuo viršaus vietoje sąraše figūruoja 19,5 km ruožas nuo Jakų estakados iki Palangos ir Vydmantų kelių estakados, A13 ir A11 kelių sankirtos.

Antru darbų etapu turėtų atsirasti atitvarai nuo posūkio į Palangą iki pat valstybės sienos, iš viso – 24,3 km ilgio ruožas.

Rekomenduoja neskubėti

Prioritetinė eilė buvo patvirtina 2021 m., tačiau darbai iki šiol nepradėti.

„2023 m. numatomas apsaugos sistemos parinkimas ir projektavimas. Parengus reikalingus projektinius dokumentus, bus organizuojamas rangos darbų pirkimas“, – aiškino E. Nemanytė.

Kol kas LAKD neturi ką daugiau pasiūlyti vairuotojams, tik šiuo keliu važiuoti išpūtus akis.

„Kelių direkcija imasi visų įmanomų priemonių apriboti gyvūnų patekimą į kelius pagal turimas finansines galimybes. Direkcija valdo 21 tūkst. kilometrų kelių, tačiau jų visų aptverti nėra galimybių, neįmanoma visiškai eliminuoti laukinių gyvūnų patekimo į kelią. Direkcija rekomenduoja vairuotojams neskubėti, būti atidiems ir budresniems važiuojant keliu, kuris kerta ne tik mišką, bet ir pievas“, – aiškino E. Nemanytė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

aneksja

aneksja portretas
Žemaitija iki Nevėžio , Šventosios rytuose ir Virbalio vakaruose

Briedis

Briedis portretas
Mūsų vairuotojams jokie ženklai nepadės - vis tiek daužo žvėris kaip kėglius. Reikia užtvarų arba atskirų tiltų gyvūnams. Bet kas tau šioje ubagų šalyje skirs tokius pinigus?

Ramus

Ramus portretas
Siulau naikinti LKAD kaip biudzeto taskytojus ir biurokratine istaiga. Galima rasti ir kur protingiau isisavinti pinigus. Panasiai kaip darbo birza - naikinti ir vietoj jos paseti zole, kur galetu miestieciai ilsetis.
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių