Quantcast

Pietinio aplinkkelio laidotuvės ar krikštynos?

Grįžti į straipsnį

PROPAGANDA

PROPAGANDA portretas
Varo čia kai kurie,tipo jiems amžinai konservatoriai "kalti",bet jeigu išrinks Vaitkų ,tai aplinkelį matysit kaip savo ausis,dar transportas i uosta persikels iš Baltijos pr.i kokia.....Liepų gt.

personalas

personalas portretas
Pasakysiu paprastai kol nebuvo tiek debilsiku svesoforu ir buvo zalios rodykles viskas buvo tvarkoje, svesoforai veikiantys po 19,00 yra nusikaltimas zmonijai, ar kazkas is debilu valdzioje gali pastoveti ir paziureti kas vyksta svesofora isjungus vienai dienai ? akimirksniu toje vietoje dingsta kamstis ! skaudu kad niekas ne analizuoja eismo ! imeta svesofora ir kaip nori stovek smirdek prie jo... isgamos nera zodziu.

Jonas

Jonas portretas
Visuose civilizuotase salyse sunkus transportas isvedamas is miestu, tik mas mus furas samoningai paleido per miesto centra. Kazin kiek musu "proto bokstai" pedejo i kisene uz toki racionalu sprendima?

TV PAGALBA

TV PAGALBA portretas
Ar turi tiek LT (Klaipeda) pinigu kad ispirktu is VPA aplinkelio zemes???

Leonui

 Leonui portretas
Tapi pasikeite prie šudu smarves dasidejo naftos kvapelis dabar jau turim buketa.

GGG

GGG portretas
Na o Baltijos prospektas tampa centriniu "fūrų" koridoriumi ačiu Klaipėdos savivaldybei...

brainwashed

brainwashed portretas
nieko nebus. visos žemelės aplink VPA logistikos terminalą yra supirktos. be to jie pasidarė labai rimtą gelžbetoninį įvažiavimą iš Kasparišės/Dumpių pusės. Nejau nemato vydomojo komiteto runkeliai? net aklas mato visus pliusus įrengiant aplinkelį, tai gal metas būtų tartis su terminalu ir tą betonkę integruoti į aplinkelį? tai tik pinigų klausimas, kuris ūbagams neįveikiamas

Naujam merui

 Naujam merui portretas
Energijos ! Ne bambejimo

-->>lolo

-->>lolo portretas
Daug pigiau būtų ne Kuncų gatvę pratęsti, o tuos užtvarus prie buvusio Rimi nuimti ir palikti pravažiavimą tokį, koks buvo anksčiau, nebent truputį praplatinus ir dangą sustiprinus, gyvenamos zonos ženklą užkabinus. Dabar pravažiavimas šlagbaumais uždaromas, gaištamas laikas važinėjant aplinkui, o ten esančios parduotuvytės užtikrintai praranda dalį klientų, Nebent joms jų nelabai reikia ;). Dar yra ten autoplovykla, į kurią patogiai užsukdavau grįždamas į namus pro tą pravažiavimą. Dabar, kai kelią uždarė, į ją niekada nebeužsuku, nes pasidarė labai nepatogu važinėti ratu per aplinkui, o mano pinigėlius susirenka plovyklos Smiltelės gatvėje. Ir taip dabar daro dauguma kaimynų iš Kuncų, Brožynų ar Mogiliovo gatvių. Va, prie ko priveda miesto valdžios beprotiška politika.

to leonas

to leonas portretas
Skiriate bambejima nuo kritikos, pagrystos kritikos?

Nuo Smeltės terminalo

Nuo Smeltės terminalo portretas
Nuo Smeltės terminalo per Minijos - Jūrininkų - Šilutės pl. Iki Baltijos žiedo 17 šviesaforų... Visi veikia ir naktį! Visas transportas stoviniuoja ir bėgėjasi bent nuo pusės raudonų. Koks užterštumas....

Makas

Makas portretas
Aplinkeli ir kuo skubiau! Per miesta ir gyvenamuosius rajonus jokio sunkiojo transporto neturi likti!

Leonas

Leonas portretas
Komentatoriai net nepastebėjo kaip pasikeitė Klapėda per paskutinius keliolika metų. Tik bambeklių kiekis nepakito ir tikėjimas, kad vietinė valdžia turi kalnus pinigų be jokios aukštesnės valdžios kontrolės. Ir uosto veikla planuojama ne rytojui, bet 20 metų į priekį. Su Jakų žiedu, tai ten Vilnius kelią į Palangą pasidarė ir tie kiti etapai jiems nesvarbūs, nors jungtį tarp Lypkių ir Jakų žadėjo sutvarkyti, o kadangi bus ribojimų, bus galima visus prisidėjusius prakeikti.

Žiūrėti reikia į datas

Žiūrėti reikia į datas  portretas
2008-2012 seimo valdanti dauguma konservatoriai , liberalai , valinskai . 2009 m uosto direkcijos vadovas liberalas E. Gentvilas , Susisiekimo ministras liberalas E.Masiulis ir t.t. Kada pradėtas Jakų žiedas , kada baigtas BKT , jei neklystų 2014 , statė beveik 10 metų .... Manau vėl " ačiū" reikia sakyti " rūpestingiems " liberiams ir konservatoriams ....Jokių konservatorių Petrošių į merus ...Kur jie prisiliečia ten naudos nulis , tik chaosas . Turint Mukraną , stato BKT , Jakų žiedą " turbina " , dabar Mukraną griaus , o Aplinkkelis , kuris padėtų klaipėdiečiams nors kiek įkvėpti gryno oro , į jų planus neįeina ?

O

O portretas
O kas tie suinteresuoti asmenys prastume ideja terminala i miesto viduri? Galima vardai pavardes ir prikalti prie gedos sienos

Kaip suprantu visus " eurų maišus "

Kaip suprantu visus " eurų maišus "  portretas
visai nesirūpindami klaipėdiečiais įsisavino valdantys konservatoriai ir liberalai ? __Klaipėdiečiai stoja prieš bendrojo plano tvirtinimą 2021 rugsėjo 23 d. ___ 2019 m., po konsultacijų su suinteresuotomis grupėmis, tarp jų ir daugeliu uosto įmonių, savivaldybės administracijos direktorius Saulius Budinas pritarė visiškai kitokiai bendrojo plano koncepcijai, kuri leidžia maksimalią uosto plėtrą. ____ P.S. dalis teksto ‎‎ ‎‎

Ei

Ei portretas
Nieko jus nebestatykite nebevarkite:) Visa ta musu uosta užmuš sankcijos ir konkurentai kaiminai.

Tiesiog

Tiesiog portretas
Gaila, tačiau buvo pasirinkta taškyti pinigus Baltijos pr. viadukams - statomam su Šilutės pl. ir būsimiems su Taikos pr. ir Minijos g. Už tuos pačius pinigus reikėjo tiesti pietinį aplinkkelį ir buvusios Nemuno g. vietoje nutiesti vidinę gatvę iki neaiškiais metodais į miesto centrą perkeltos tarptautinės perkėlos su tikslu atlaisvinti visą Smeltės pusiasalį. Dabar šaukštai po pietų ir pietiniame aplinkkeliui reikalingos investicijos matomai bus per didelės ir projektas nukeltas tolimai ateičiai. O miesto centras mėgausis fūrų transportu į tarptautinę perkėlą ir didžiąją dalį uosto į pietus nuo Dangės upės. Ačiū miesto ir uosto "planuotojams", ačiū dviems bendriesiems planams.

jo

jo portretas
griaut šitie netike valdžios suskiai susimete su partiniais tikrai gerai moka. Nugriaut viską pakibinimat. Plikai Arba neleist. Arba uždraust. Paskui stovi ir žiūri ka padarė ir galvoja kam to reikėjo Kap koki dbilai O ką gero pastatėt isigimėliai? Gal nors koki gražu prabangu pažiurėt parka žmonem pasodinot?Viskas ka mėginot padaryt nebaigta arba pamesta pradėjus Arba sudurstyta iš 5-6 projektu ir ta hrenowina pristatoma kap geras daiktas -_- Čia jau aiškus proto netekimas kuomet vyksta toki procesai.. Kaip atpažinti bepročius valdžioje o paskui juos iš ten išvaryti?

Yra Klaipėdoje kandidatas į merus Vaitkus :)

Yra Klaipėdoje kandidatas į merus Vaitkus :)  portretas
2023-02-04Arvydas Vaitkus: „Mūsų tikslas – Klaipėda be transporto spūsčių”___Pietinių uostamiesčio mikrorajonų gyventojai turėtų patogesnį susisiekimą jei pagaliau iš mirties taško pajudėtų Klaipėdos pietinio aplinkkelio statyba.Tai ypatingos svarbos projektas miestiečiams, kuris leistų išvengti krovininio transporto srautų miesto pietinėje dalyje, beveik visiškai išlaisvintų nuo sunkiojo transporto Šilutės plentą, sumažėtų ar išnyktų spūstys prie Rimkų geležinkelio sankryžos, palengvėtų susisiekimas tarp Klaipėdos, Dituvos, Priekulės ir kitų į pietus nuo Klaipėdos esančių gyvenviečių.Per ilgai delsiama vykdyti Pietinio aplinkkelio projektą. Šios transporto arterijos įrengimui jau kadaise pritarė miestas ir uostas. Kas turi imtis iniciatyvos, kad projektai taptų realiais darbais, o ne dar dešimt metų dulkėtų stalčiuose?“ – retoriškai klausė A. Vaitkus.

Klpd.

Klpd. portretas
Tikra gėda kad iki šiol šitas visai geras projektas tyčia marinuojamas. Nėra Matjošaičio, nėra..

Ypatingai bukiems

Ypatingai bukiems  portretas
Klaipėdos jūrų krovinių kompanija, AB KLASCO Įregistruotas1991-09-06 !!!!! Vaitkus uosto direkcijai pradėjo vadovauti po liberalo Gentvilo 2013 !!!! Klasco jau seniausiai stovėjo ! Tik liberalių visai tuo metu nejaudino , ania ?

Visas šakar makar į centrą pradedamas perkeliamas

Visas šakar makar į centrą pradedamas perkeliamas  portretas
Seimo daugumos konservatorių , liberalų , valinskų 2008-2012 m ! Uosto direkcijai nuo 2009 m vadovauja liberalas Gentvilas ! Susisiekimo ministras liberalas Masiulis ! __2009-02-21 pajūrį keliaujantys žmonės dar porą metų turės kęsti spūstis prie Jakų žiedo. Vakar oficialiai pradėtos žiedinės sankryžos rekonstrukcijos pirmąjį etapą ketinama baigti tik kitų metų pabaigoje. Jakų sankryžoje jau pradėti paruošiamieji darbai. Pirmiausia bus tvarkomas kelias Klaipėda – Kaunas. Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis rekonstrukcijos pradžios iškilmėse tvirtino, jog tai tik pradžia. „Sutvarkius Jakų žiedą ir padarius jį pralaidesnį, reikės galvoti apie Šilutės plento ir Baltijos prospekto sankryžas“, – žvelgė į ateitį ministras.

Tam 2 teleu , nesusivoki ?

Tam 2 teleu , nesusivoki ?  portretas
Uosto diekcijai nuo 2009 m vadovavo liberalas Gentvilas . Vyksta BKT statybos , kuris oficialiai atidaromas 2014 m . Vaitkus uosto dirkcijai vadovauja nuo 2013 m ! Ir jokios įtakos statyboms , KURIOS JAU VYKO BEVEIK 10 m NETURĖJO ! Nesuprantu , taip sunku sudėlioti faktus ir tik paskui rėkti ...

2 ttt

2 ttt portretas
Ardo Vaitkaus mylimas Klasko o ne miestas

2 Teleu

2 Teleu portretas
Idomu kam vadovaujant eismas persikele i centra? Ar ne Vaitkui?

ttt

ttt portretas
nieko nesuprantu, kam ardoma Mukrano krantinė.Tai puikiai sutvarkyta uosto infrastruktūra. Kokiu tikslu ji neįveiklinama? Jei ten nieko nevyks, tai kam reikalingas Aplinkelis? Šiaip, žiūrint per laiko prizmę, ryškiai matosi Klaipėdos valdyme nekompetencija, nuoseklios perspektyvos ir logiškų sprendimų nebuvimu, įpusėtų darbų neužbaigiamumas, įgyvendinami projektai tik bloginantys gyventojų poreikius, teršiantys orą. Tai liečia ir aplinkelį, kam jis skiriamas, kaip bus organizuotas susisiekimas su automagistrale, kur kelių žiedai, kur furų stovėjimo aikštelės, kaip bus kertamas geležinkelis. Pagal šiuolaikines kainas tai kainuotų apie 100 mln.eur. su pagalbinių kelių sutvarkymu. Ar tai tikrai būtina investicija, kai nežinoma uosto perspektyva.

lolo

lolo portretas
teisingai straipsnyje paminetos problemos ir gal naujas meras nirs kiek ispres : pietinis aplinkelis, jaku estakadu 3- etapas, 4-iu juostu kelias nuo jaku ziedo iki sernu viaduko, ivaziavimas i miesta pro rimkus, statybininku prospekto tesinys i LEZ 4-iu juostu kelia su tilti per gelezinkeli,, reiketu it Liepu g. pratesti 4-as juostas iki pat ginduliu ziedelio ir cia jau turbo zieda irengti (nors cia jau Klaipedos raj. konpetencija, bes reikia abieju meriju diaolo). Ir dab butu galima siulyti ir siulyti kaip pagerinti susisiekima Klaipedos m. tik kad butu kam issakyti mintis. p.s. dar galima butu Kuncu g. pratesti iki Silutes pl., nes Mogiliovo rajonas labai problematiskas ypac kai prie Buvuvios RIMI uztvarus pasistate.

Sigitas

Sigitas portretas
Kuom skiriasi tų politikų dvikojų žmogystų smegenų dviejų pusrutulių sandaros masė nuo tų pačių politikų dvikojų žmogystų dviejų sėdmenų sandaros masės. Ogi nieko. Jie tiktai nieko negalvodami savanaudiškai-pyktavališkai tinsta ir storėja. Todėl Jakų žiedo statybos rekonstrukcija iki šiol nėra visiškai baigta, nes vis dar neįgyvendintas trečiasis etapas. Kas svarbiausia Visa Jakų žiedo sankryžos rekonstrukcija yra apie 141,1 mln. litų (40,9 mln. eurų), o didžiąją dalį lėšų sudarė ES parama. Būtent per tokius Seime ir Vyriausybėje savo partinius nutarimus-sprendimus buvo ir yra vilkinamas Klaipėdos aplinkelis. Kai tuo tarpu būtent tie visi statybos rekonstrukcijos darbai turėjo būti vykdomi kartu, paeiliui, su Baltijos pr.-Šilutės pl., Baltijos pr.-Taikos pr. numatomais darbais. Būtent dabar tas statomas Baltijos pr.-Šilutės pl. viadukas a nie kiek Klaipėdos miestą neišgelbės nuo automobilių kamšaties kalapso. Taip kad laikas galvoti su galvos smegenų pusrutulių sandarą.

Ita

Ita portretas
Asilai ....per miesta pavarys visa sunku transporta .....

Teleu

Teleu portretas
Kazkiek sunkusis transportas buvo pasiskirstes ,o dabar visi varys per miesto centras ....nu proto gumbai ....tikrai rinksiu Vaitku..... nes jis vienintelis kalbejo apie aplinkeli

Gyventojas

Gyventojas portretas
Buvęs Lietuvos valstybinis laivynas parduotas už 1 lita supjaustytas į metalo laužas,dabar ardomas Mukranas,kas sekantis.Kelias - aplinkelis labai reikalingas,kiek tūkstančių furų dabar užtvindė Šilutės pl .Kodėl žmonės turi alsuoti užterštų oru.Tik už aplinkeli.

> Buti ar nebuti

> Buti ar nebuti portretas
Na apie Kupcinska, geriau neprimink,..šitas Kauno stabdis ir Seime stabdis, galvojantis tik apie save, per tokius visi nusisuka nuo konservu

Vilniaus ir Kauno

Vilniaus ir Kauno portretas
artojams uostas nesuprantamas daiktas.Jiems vartai į jūrą - Palangos tiltas

*****

***** portretas
Tik Vaitkus , kandidatas į Klaipėdos merus , dar ankstesniuose rinkimuose , kalbėjo apie aplinkinio kelio būtinybę . Buvau susitikime ir girdėjau . Artėja antras rinkimų į merus turas , galvokime ką renkame klaipėdiečiai .

Ar liberaliems rūpi kuo kvėpuoja klaipėdiečiai ?

Ar liberaliems rūpi kuo kvėpuoja klaipėdiečiai ?  portretas
Nuo 2009 m. birželio 16 dienos (antradienio) LR susisiekimo ministro įsakymu į VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinio direktoriaus pareigas paskirtas dr. Eugenijus Gentvilas. 

Į konservatorius ir liberalius žiūrėti nebegaliu

Į konservatorius ir liberalius  žiūrėti nebegaliu  portretas
2008-2012 Seimo valdanti dauguma konservatoriai + liberalai + valinskai . CKT oficialiai atidarytas 2014 ? Statė beveik 10 m ? ! Patys statė , dabar patys rėkia apie iškėlimą , o kur dar " maišai eurų " nuo Jakų statybų ? O rūpestis klaipėdiečiais ir kuo jie kvėpuoja liberiams visiškai dzin .

Garazo savininkas

Garazo savininkas portretas
pasidomekit, kam priklauso zemes sklypai šalia Jurininku prospekto ir suprasit cia dideli pinigai ir dar didesni veikejai

Būti ar nebūti

Būti ar nebūti  portretas
Viskas priklauso kokia partija valdžioje. Prie Kupčinsko Kaune tikriausiai niekas nevyko.

Ne

Ne portretas
Ne aplinkkelį reikia statyti, o sutvarkyti senąjį kelią iš Dituvos sodų pro Kairius į Minijos gatvę, Taikos prospektą. Aplinkeliu sunkvežimiai nevažiuos, nes jis veda į niekur. Kamščius sudaro gyvenantys soduose, ne sunkus transportas.

Thomas

Thomas portretas
Pietinis aplinkelis BŪTINAS ir kiek jis bekainuotu , jis išlaisvintu Pietinę Klaipėdos dalį nuo Vilkikų spusčių . Aplinkelis turėjo atsirasti jau 90-aisiais , buvo kalbos , kad Taikos pr. tęsis iki Derceklių kaimo (Dituvos Sodų ) .

Išmanusis

Išmanusis portretas
Kuo daugiau kelių, aplinkelių, bet kokių išvažiavimų ,tuo geriau . Ir meras čia tik ma……žytis sraigtelis.

to klausimeliui

to klausimeliui portretas
Ar padainavus mieste 20 metu net ir su duda ar geriau atsitiko ?? Ne. Atsilikimas visose srityse isskyrus dziaze.

Blaivus

Blaivus portretas
Zemes jau privacios dalis VPA susipirko. Speju, kad projektas brangs 3-5 kartus kaip visada. Bet kelio reikia.

tokia politika

tokia politika portretas
politiku viska naikinti .

.

. portretas
CKT statyba - nusikaltimas miestui ir žmonėms, kurio planuotojai ir organizatoriai turėtų sėsti už grotų ilgiems metams.

Nuomonė

Nuomonė portretas
Dėl uosto išvažiavimų padaryta daugybė klaidų. Kyla klausimas, ar kai kurios klaidos nebuvo daromos ir sąmoningai? Jei laiku būtų buvęs įrengtas pietinis aplinkkelis, nebūtų reikėję statyti Centrinio Klaipėdos terminalo.

Anonimas

Anonimas portretas
Geras klausimas... kodel vietoje šio aplinkelio pasirinktais ivaziavimas į miestą per Baltijos prospekta?? Taip didinant taršą mieste? Juk uztektu rik suo vieno aplinkelio, jei reikia sujungiant su Jurininku prospektu.

Klausimėlis

Klausimėlis portretas
Kai išrinksit koncerva meru bus tragedija

Galerijos

Daugiau straipsnių