Pasirengimas gatvės rekonstrukcijai įsibėgėja

Vadinamajame Girulių kelyje – Pamario gatvėje įsibėgėjo pasiruošimo rekonstrukcijai darbai. Jau kurį laiką šalinami medžiai, raunami kelmai. Vienoje arterijos dalyje išmontuojami bortai, nukasami keliai. Kol kas verčiamasi be didelių eismo apribojimų.

Gatvė taps platesnė

Pamario gatvės pašonėje iš viso bus iškirsti 5 946 medžiai. Šiuos darbus atlieka Kretingos miškų urėdija. Kelmus pradėjo rauti arteriją rekonstruosiančios įmonės samdyta bendrovė.

Klaipėdos savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjas Valdas Švedas atskleidė, kad medžius teko kirsti, nes bus platinamas kelias. Eismo juostos bus platesnės, nors jų nepadaugės. Išliks dvi – viena į vieną, kita į kitą pusę.

Atsilaisvinusi teritorija bus panaudota kelkraščiui, melioracijos grioviams suformuoti. Septyniose zonose bus įrengtos stovėjimo vietos automobiliams.

Pamario gatvėje pradėjo darbuotis ir kelininkai. Kol kas vyksta parengiamieji darbai.

Įmonės "YIT Infra Lietuva" projekto vadovas Vilius Černeckis informavo, kad jau pradėta dirbti prie miesto ribos. Šalinami seni bortai, takeliai, vyksta kasimo darbai.

"Stengiamės darbuotis, kiek įmanoma. Nuo kitos savaitės kibsime jau rimtai", – komentavo projekto vadovas.

Dar reguliuoja patys

Kol kas dėl remonto darbų didelių eismo apribojimų nėra. Eismą reguliuoja patys kelininkai. Darbams tapus intensyvesniems, vairuotojams teks dalytis viena eismo juosta.

Anot V.Černeckio, iš pradžių eismas bus reguliuojamas šviesoforais. Į vieną ir kitą pusę bus leidžiama važiuoti kas 15 minučių.

Uždarytas ir dviračių takas, einantis palei arteriją. Dviratininkai ir pėstieji bus nukreipiami į už 50 metrų esantį kitą taką.

Startavus vasaros sezonui, kai minios poilsiautojų suplūs į paplūdimius, eismas bus organizuojamas ratu. Vairuotojai įvažiuos į Pamario gatvę nuo žiedinės sankryžos pusės, o į miestą grįš per Karklę.

Teigiama, kad taip bus išvengta painiavos, jog kažkas nežino, kur važiuoti, sukčiavimų.

Teks riedėti ratu

Eismas ratu negalios tik miesto viešajam transportui. Jam bus sudaryta teisė važiuoti į abi puses. Eismą reguliuos šviesoforai. Važiuoti į vieną ar kitą pusę bus leidžiama kas 15 ar 20 minučių.

Nenorime žmonių iš karto nukreipti važiuoti ratu. Neaišku ir kada tas sezonas prasidės.

"Dabar eismą reguliuoja darbuotojai ir nėra spūsčių. Priešingu atveju nespėtume keisti šviesoforų. Vėliau versimės su šiais. Nenorime žmonių iš karto nukreipti važiuoti ratu. Neaišku ir kada tas sezonas prasidės. Reaguosime į situaciją. Piko metu eismo ratu neišvengsime, nes kitaip susidarys spūstys", – tvirtino projekto vadovas.

Buvo siūlyta, kad taip kaip autobusai piko metu galėtų važiuoti ir aptarnaujantis transportas, gyventojai, tačiau to atsisakyta. V.Černeckio teigimu, būtų sunku sukontroliuoti, kas yra gyventojas ar aptarnaujantis personalas.

Konkursą rekonstruoti Pamario gatvę laimėjo įmonė "Lemminkainen Lietuva", kuri pakeitė pavadinimą į "YIT Infra Lietuva". Sutarties vertė siekia 5,73 mln. eurų.

Rekonstruojamas bus apie keturių kilometrų Pamario gatvės ruožas nuo P.Lideikio, Audros ir Pamario gatvių žiedinės sankryžos iki miesto ribos. Darbai bus atliekami dviem etapais.

Pirmojo metu bus remontuojama apie kilometro ilgio arterijos dalis nuo žiedinės sankryžos iki Antrosios Melnragės. Kartu darbai vyks ir iš kitos pusės.

Bus remontuojamas apie kilometro ilgio ruožas nuo miesto ribos Girulių link. Užbaigus darbus minėtose dalyje, bus persikelta į likusią.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Tam anonimui.

Tam anonimui. portretas
Jei ne S. Gentvilas ir miesto liberalu valdžia, tai to kelio nebūtų, o kur čia jų interesas- laikas parodys. tegu jie prasmenga skradžiai su tuo keliu- tokia dabar dykynė tokioj jautrioj pajūrio zonoj- paskui verks, kad jūra nuplovė krantus su viu nauju keliu..

Anonimas

Anonimas portretas
O kur kelias i Labrenciskes is Giruliu? tiek projektu buvo daryta. Dabar zmones galetu gryzineti artimesniu keliu nei pro Karklę.

vot teip

vot teip portretas
paklauskit kelininkų kokia naujo klojamo kelio į Girulius garantija?senas net dešimties neatlaikė,kai buvo pradėtas lopyt ir galų gale liko lopas ant lopo iš kelio, galėtų išpilt betoną,kuris tarnautų n- kartų ilgiau negu kelio asfaltavimas,bet tai nenaudinga kelių lopytojams
VISI KOMENTARAI 10
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių