Quantcast

Palangos aplinkkelio tiesimo darbai vairuotojams nepatogumų nesukelia

  • Teksto dydis:

Palangos aplinkkelio tiesimo darbai, pradėti kovo mėnesį, vyksta itin intensyviai. Nepaisant vasarą ženkliai išaugusių į Palangą važiuojančių automobilių srautų, eismas šiuo metu tvarkomoje kelio atkarpoje organizuojamas taip, kad transporto spūstys nesusidarytų.

Palangos aplinkkelio tiesimo darbai, pradėti kovo mėnesį, vyksta itin intensyviai. Nepaisant vasarą ženkliai išaugusių į Palangą važiuojančių automobilių srautų, eismas šiuo metu tvarkomoje kelio atkarpoje organizuojamas taip, kad transporto spūstys nesusidarytų.

Palangos aplinkkelį statančios bendrovės „Kauno tiltai“ darbuotojai šiuo metu pluša itin sparčiai, nes skuba kuo greičiau modernizuoti esamą Vydmantų sankryžą. Iki šiol buvęs skirtingų lygių kelių susikirtimas yra perstatomas į saugesnę, užtikrinančią didesnį eismo pralaidumą dobilo lapo formos sankryžą.

„Šiuo metu jau baigiame atnaujinti buvusius ir įrengti naujus jungiamuosius kelius. Birželio mėnesį baigsime kloti asfalto dangą ant naujai įrengtų ruožų, o liepos 11 d. jau ketiname nuimti visus eismo apribojimus bei leisti transporto judėjimą atnaujintu keliu Klaipėda – Kretinga bei naujai įrengtais jungiamaisiais keliais Klaipėda – Palanga ir Kretinga – Klaipėda“, – sakė Vitalijus Popovas, AB „Kauno tiltai“ techninis direktorius. 

Pasak jo, užbaigus sankryžos rekonstrukciją, susiekimas su kurortu ženkliai pagerės. Be to, dar šiemet „Kauno tiltų“ darbuotojai nuties ir 8,25 kilometro ilgio kurorto aplinkkelį, kuris į magistralinės reikšmės kelią A13 Klaipėda – Liepoja įsilies  už Palangos oro uosto. Kitą pavasarį bus atlikti kelio ženklinimo bei kiti su saugiu eismu susiję darbai. Mažiau nei po metų, nuo  2015 m. gegužės 1 d., naujuoju aplinkkeliu bus leidžiamas eismas.

Palangos aplinkkelis tiesiamas įgyvendinant Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos viešojo ir privataus sektorių partnerystės projektą „Palangos aplinkkelio tiesimas ir eksploatacinė priežiūra“.

Tai – pirmasis šalyje transporto infrastruktūros projektas, įgyvendinamas viešosios ir privačios partnerystės būdu.

Šio projekto vertė – beveik 125 mln. litų. Jį privataus kapitalo lėšomis planuojama įgyvendinti iki 2015 m. gegužės, dar 23 metus verslininkai aplinkkelį prižiūrės savo lėšomis.

Pasak Palangos miesto mero Šarūno Vaitkaus, nutiesus aplinkkelį, kurortas taps dar patrauklesnis, nes pagerins ne tik vairuotojų, vykstančių per Palangą tranzitu į Latviją, bet ir pačių palangiškių bei kurorto svečių situaciją – sunkiasvoriams ir kitiems į kaimyninę Respubliką vykstantiems automobiliams nebereikės užsukti į Palangos centrą.

„Mieste sumažėjus automobilių, pagerės kurorto ekologinė būklė. Išsispręs ir transporto spūsčių problema, kuri ypač išryškėja vasaros savaitgaliais, kuomet iš Palangos išvažiuoti norinčių automobilių eilės nusidriekia maždaug nuo oro uosto bei užtvindo tiek Klaipėdos plentą, tiek centrinę Vytauto gatvę. Tuomet su didžiuliais nepatogumais susiduria tiek vairuotojai, tiek ir šalia judraus Klaipėdos plento gyvenantys palangiškiai, priversti kvėpuoti automobilių užterštu oru. Šią problemą nutiestas aplinkkelis taip pat padės išspręsti“, – sakė meras.

Š. Vaitkus atkreipė dėmesį, jog ekologinę Palangos būklę pagerins ir tai, jog dar šiais metais iš kurorto centro bus iškelta autobusų stotis – modernus stoties ir prekybos centro kompleksas metų pabaigoje duris atvers Klaipėdos plente, netoli sankirtos su Kretingos gatve.

„Teigiamus pokyčius, kai į Palangos centrą, senamiestį, nebevažiuos autobusai, taip pat netruksime pajusti – kurortinėje miesto dalyje sumažės ne tik automobilių keliamos taršos, bet ir jų skleidžiamo triukšmo“, – sakė Š. Vaitkus. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių