Quantcast

Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centre – pramogos ir šypsenos

Per 20 Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro (KTKIC) gyvavimo metų šioje įstaigoje apsilankė apie 1,5 milijono žmonių, įvyko daugiau negu 3,5 tūkst. įvairių ekskursijų, džiuginusių tiek klaipėdiečius, tiek ir miesto svečius, atvykusius į uostamiestį iš tolimiausių pasaulio kampelių.

Jausmas – kaip namuose

Pasak KTKIC direktorės Romenos Savickienės, visuomet stengiamasi dirbti taip, kad kiekvienas į uostamiestį atvykęs žmogus išsineštų pačius geriausius įspūdžius ir prisiminimus apie Klaipėdą.

"Džiugu, kad įstaiga gyvuoja. Džiugu, kad darome reikalingą darbą. Vienas svarbiausių dalykų – kad kiekvienas į miestą atvykęs svečias tikrai pasijustų kaip namie, jog jam viskas būtų aišku, kad liktų patenkintas buvimu mūsų mieste. Tai pagrindinė funkcija, ką mes ir darome. Kiekvieną sutinkame su šypsena", – sakė pašnekovė.

Vadovė minėjo, kad visi dirbantys šiame centre yra savo miesto patriotai, entuziastai, ieškantys pačių geriausių vietų ir dalykų, besistengiantys pristatyti juos miesto svečiams ir patiems miestiečiams.

Turizmas po truputėlį atsigauna.

Įgarsino skulptūras

Pastebėta, kad laikui bėgant keitėsi žmonių poreikiai.

"Anksčiau užtekdavo standartinės ekskursijos po miestą, o dabar miestiečiai ir miesto svečiai nori daugiau – ir pačiupinėti, ir pajusti, ir paragauti. Tos ekskursijos turi būti kitokios – įdomesnės, ne tik standartinė informacija. Anksčiau užtekdavo paprastai – eidavo gidas ir pasakodavo, dabar einame į technologijų pasaulį, atsiranda ekskursijų vedimų įranga, mikrofonai, kad galėtume laikytis atstumo, vienas kitą girdėti", – pažymėjo R.Savickienė.

Jau dešimtmetį per Turizmo dieną, vykstančią rugsėjo 27-ąją, organizuojamas nemokamų ekskursijų ciklas miestiečiams, kad susipažintų su savo miestu, sužinotų miesto istoriją.

"Dažnai susidurdavome, kad patys miestiečiai, kai pas juos atvyksta svečių, ne visada žino, ką parodyti. Tad mūsų tikslas – kad kiekvienas klaipėdietis žinotų, kas Klaipėdoje yra, kodėl ji yra. Pernai turėjome ekskursiją apie vienos gatvės istoriją, buvome parengę gatvių maršrutus, taip pat esame įgarsinę skulptūras, kad kalbėtų ir pasakytų, ką jos reiškia", – priminė R.Savickienė.

Asocijavosi su restoranu

Kasmet vyksta ir "Jaunojo gido mokyklėlės", skirtos trečių–penktų klasių moksleiviams. R.Savickienė pasakojo, kad vaikams tai – itin smagi veikla.

"Turėjome daugybę klausimų, kai kurie nežinojo, kas yra piliavietė ar slibinas, kabantis senamiestyje, jis kažkam asocijavosi su kinų restorano iškaba. Visokių dalykų išgirstame, bet labai džiaugiamės, kai vaikai išeina degančiomis akimis ir norintys papasakoti viską savo tėvams", – tikino centro vadovė.

O minint 20-ąjį įstaigos gyvavimo jubiliejų tikimasi, kad po pandemijos, dar nesibaigusio karo Ukrainoje ir kitų iššūkių, turizmas pamažu atsigaus.

"Energetinė krizė, kuri dabar beldžiasi į kiekvieno namus, neaplenkia ir mūsų apgyvendinimo sektoriaus, maitinimo įstaigų, labai tikiuosi, kad išgyvensime tą sezoną ir labai to linkiu. Turizmas po truputėlį atsigauna, bet labai tikimės, kad tai vyks sparčiau, ir kiekvienais metais vis daugiau žmonių turėsime Klaipėdoje", – vylėsi R.Savickienė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių