Quantcast

Tarpmiestinių kelionių Klaipėdos autobusais žada nebranginti

  • Teksto dydis:

Sušvelnėjus karantinui Lietuvoje atsigauna kelionės autobusais. Nors ir nežymiai didėjančius pavasarinius keleivių srautus priemiesčio bei tolimojo susisiekimo kryptimis fiksuoja ir bendrovė „Klaipėdos autobusų parkas“ (KAP).

Išlaikyti pagrindiniai maršrutai

Koronaviruso pandemijos metu dar pernai šalies vežėjai sumažino pervežimų apimtis. Šiuo metu KAP tarpmiestiniais maršrutais kasdien veža keleivius dukart per dieną į Vilnių ir Kauną, į Biržus per Šiaulius ir į Naująją Akmenę. Kiti reisai laikinai sustabdyti, bet šią savaitę Vyriausybei atlaisvinus judėjimą tarp savivaldybių tikėtina, kad susisiekimas bus atnaujintas ir kitomis kryptimis.

„Į reisus leidžiame didžiuosius turistinės klasės autobusus. Keleivius sodiname į kas antrą kėdžių eilę – taip išlaikome saugų atstumą ir tuo pačiu užtikriname komfortišką kelionę“, – pasakojo Vaidas Ramanauskas, bendrovės „Klaipėdos autobusų parkas“ generalinis direktorius. Daugelis vežėjų, karantino metu sumažėjus keleivių skaičiui, tarpmiestinius pervežimus vykdo mažesniais ir žemesnės komforto klasės autobusais.

Pasak didžiausio Vakarų Lietuvoje autobusų parko administracijos, nepaisant karantino atneštų veiklos apribojimų ir pabrangusio kuro, jų aptarnaujamuose miesto, priemiesčio ir tarpmiestiniuose maršrutuose bilietai artimiausiu metu nebrangs.

„Kuras nuo metų pradžios pabrango apie 15 procentų. Dėl keleivių stygiaus tikrai ne iš kiekvieno reiso pavyksta uždirbti. Visgi esame socialiai atsakinga įmonė ir siekiame vykdyti savo misiją – užtikriname susisiekimą klaipėdiečiams ir šalies gyventojams. Suprantame laikmečio sudėtingumą ir, kol galime, bilietų kainų nedidiname“, – aiškino V. Ramanauskas.

Viešasis transportas  saugus

Prabėgus metams nuo COVID-19 pandemijos pradžios KAP autobusuose tarp keleivių neužfiksuotas nė vienas užsikrėtimo atvejis.

Be autobusų salonuose privalomų ir naudojamų dezinfekcijos priemonių visi KAP autobusai prieš naują reisą yra valomi specialiais skysčiais ir šluostėmis, vėdinami, o grįžę į parką dezinfekuojami garų generatoriumi. Taip bakterijos pašalinamos nuo paviršių, o kartu išvalomas ir autobuso salono oras.

Žinia, ne kartą tarptautinės institucijos bei Klaipėdos viešojo transporto administratoriai viešai patvirtino, kad transporto priemonės nėra padidintos infekcijos rizikos šaltinis.

„Nesame gavę jokių žinių, kad uostamiesčio viešajame transporte būtų fiksuoti keleivių užsikrėtimai, o vežėjų bendrovėse nustatyti infekcijos židiniai“, – argumentavo Andrius Samuilovas, VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ laikinasis vadovas, primindamas, kad kelionės saugumas didžia dalimi priklauso ir nuo keleivių sąmoningumo: važiuojant autobusu privaloma dėvėti veido kaukę, rekomenduojama dezinfekuoti rankas ir laikytis saugaus atstumo.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Nx'ja nemoka

Nx'ja nemoka portretas
rinkos dėsniu-REIKIA PIGINTI KAD DAUGIAU VAŽIUOTŲ, o ne branginti ir vietoje pilno 100% apkrovimo turėt 10.Ka darysi. čia lietuviškas ,,viarslas" su gobšais valdytojais.Paskui eina pas valdžia paverkt kad bankrutuoja
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių