Klaipėdiečiai greitai galės džiaugtis nauju taku: darbus baigs artimiausiu metu

  • Teksto dydis:

Pėstieji ir dviratininkai jau neužilgo galės naudotis šiuolaikiškai sutvarkytu taku palei uostamiesčio Taikos prospektą. Atnaujinimo darbai vyksta ruože nuo Sausio 15-osios iki Kauno gatvės. Darbai vykdomi sparčiau nei planuota, tad pabaigtuvių tikimasi sulaukti per artimiausius kelis mėnesius.

Klaipėdos miesto meras Vytautas Grubliauskas pabrėžė, kad šie darbai nėra tik dangų atnaujinimo projektas ir pokyčiai šioje erdvėje bus gerokai didesni.

„Kartu tvarkoma ir visa aplinkinė infrastruktūra, įrengiamos poilsio aikštelės, gėlynai, dviračių stovai, tad takas tarnaus ne tik susisiekimui, bet ir taps dar viena erdve maloniam atokvėpiui“, – sakė V. Grubliauskas.

Klaipėdos meras teigė, kad įgyvendinant projektą sprendžiama ir automobilių stovėjimo vietų problema – šalia tako įrengiamos naujos aikštelės.

„Tako atnaujinimo projektas papildys Rumpiškės kvartalo daugiabučių namų kiemuose vykstančius darbus, taip pat susilies su atnaujinama viešąja erdve prie buvusio „Vaidilos“ kino teatro, tad įvykdę darbus turėsime didžiulę naujai atgimusią teritoriją“, – džiaugėsi miesto meras.

Kartu tvarkoma ir visa aplinkinė infrastruktūra, įrengiamos poilsio aikštelės, gėlynai, dviračių stovai, tad takas tarnaus ne tik susisiekimui, bet ir taps dar viena erdve maloniam atokvėpiui.

Rekonstruojamo tako palei Taikos pr. ilgis – 1, 170 km, plotis ~ 30 m., bendras tvarkomas plotas – 34 875 m2. Pasak Savivaldybės administracijos vyr. patarėjos Ingos Kubilienės, nors pagal sutartį su rangovais projektas turi būti įgyvendintas iki 2021 metų gegužės su galimybe terminą pratęsti dar dviem mėnesiams, šiuo metu jau yra atlikta didžioji dalis darbų.

„Ši viešoji erdvė formuota apie 1965-uosius metus, kai buvo statomi šalia esantys daugiabučiai, tad natūralu, jog visa infrastruktūra buvo nusidėvėjusi. Vykdant atnaujinimo projektą, daugelyje vietų jau yra įrengti pėsčiųjų ir dviračių takai, taip pat takai, skirti priėjimui prie daugiabučių namų. Palei takus įrengiamos poilsio aikštelės su suoliukais, dviračių laikikliais, šiukšliadėžėmis, visų poilsio aikštelių parametrai parinkti taip, kad būtų užtikrinti žmonių su negalia poreikiai. Taip pat įrengtos keturių tipų betoninės konstrukcijos, kur bus sukurtos poilsio aikštelės su „ZIG ZAG“ ir „O“ formos gėlynų kompozicijomis. Teritorijoje įrengiamas ir LED apšvietimas, įgyvendinti paviršinių nuotekų surinkimo sprendiniai, atsiras du saulės energetikos moduliai, ties sankryža su Sausio 15-osios gatve bei palei naujai įrengtas automobilių parkavimo vietas įrengtos šiuolaikiškos metalinės apsauginės tvorelės“, – sako Inga Kubilienė.

Įrengta ir dalis numatytų automobilių stovėjimo aikštelių. Darbai atlikti ties Taikos pr. 19-21 bei Taikos pr. 23-29 namais – čia esančiomis aikštelėmis jau naudojasi vairuotojai. Iš viso teritorijose palei taką numatyta 170 vietų automobiliams, šiuo metu ypač intensyviai darbai vyksta ties Paryžiaus Komunos g. 2, kur bus didžiausia, 66 vietų automobilių stovėjimo aikštelė. Šioje vietoje įsilieja ir kitas projektas – viešosios erdvės prie buvusio „Vaidilos“ kino teatro sutvarkymas.

Klaipėdos miesto savivaldybės nuotr.

Projekto „Taikos prospekto priklausinių nuo Sausio 15-osios g. iki Kauno g. Klaipėdoje rekonstravimas ir automobilių stovėjimo aikštelių statyba“ vertė daugiau kaip 2,8 mln. Eur. Darbai buvo pradėti šių metų pradžioje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

anonimui

anonimui portretas
Tai medžių nedaug ir iškirto. Juosta palei gatvę liko, o kitur medžių nelabai ir buvo. Swedbankas dabar yra priešais Taikos pr. 49 namą. Iki Vėtrungės ir Akropolių sąnkryžių atstumas daugiau nei 300 metrų. Kodėl gyventojai turi daryti daugiau nei 600 metrų arba į abi puses 1.2 km. lanką? Aš ir nesiūlau ten statyti šviesoforo. Jei darant BRT juostas ten laisvai galima suformuoti salelę ir gausis kakas panašaus į Statybininkų pr. Juk ten kažkaip perėjos be šviesoforų. Jei gatve platins iki 6 juostų be šviesoforo ten niekaip. Ir gerai, kad Taikos pr. nėra laikomas autostrada. Centrinė miesto gatvė turi būti patogi žmonėms ne automobiliui. Automobiliams yra dabar jau 8 juostų Šilutės pl. Jei skaitai, kad centrinė gatvė turi būtinai būti minimum 6 juostų autostrada, tai gal griaunam senamiestį ir platinam Tiltų ir H. Manto gatves?

Anonimas

Anonimas portretas
nepatingejau.. paziurejau topoplana.. nerandu medziu kurie buvo ant tinklu (gal vienas kitas). sodinta lygiagreciai tinklams. Kaip suprantu kalbame apie skirtingas vietas. Svedbankas kiek arciau Akropolio yra. Vaikscioti ir judeti sveika. Dar mazai nesamoningu sviesoforu reikia nereikia, dar mazai tarsos.. Paziuresim ka ismatuos Baltijos pr. prie nebutinos estakados (nebutina nes miesto eismo problemu nesprendzia). PS. Taikos pr. pagal BP pagal C kategorijos aptarnaujanti gatve. pagrindine tik vaziuojanciu skaiciumi. paradoksas.

Anonimui

Anonimui portretas
Matomai niekada pro ten nevažiuoji jei nematai jog visi medžiai savo vietuose. Ir koks skirtumas, kad Taikos pr. pagrindinė miesto gatvė? Tiltų gatvė irgi pagrindinė miesto gatvė gal ją irgi išpaltint iki 6 juostų nugriaunant puse senamiesčio? Svarbu tik kad medžių pasodintų sueis. Gatvės kirtimas taip pat problematiška. Kodėl daugiabučių gyventojai turi daryti didžiulį lanką norėdami patetkti į Swedbanką ar Vėtrungės pasžą? Labai reikia perėjos ties Swedbanku. Beje ankščiau ji ten buvo. Gal padarius BRT juostas ji vėl ten atsirastų.
VISI KOMENTARAI 38
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių