Quantcast

Klaipėda turistus vilios ekskursijomis

Klaipėda dėl poilsiautojų aktyviai varžosi su Palanga ir Nida. Vis dėlto daugelis, planuodami poilsį pajūryje, pirmiausia renkasi ne uostamiestį. Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centras pasiryžęs šią nuostatą pakeisti.

„Per pandemiją sukūrėme pačių įvairiausių maršrutų. Atsiranda geriausių vietų šašlykams kepti, tuoktuvėms, pasivaikščiojimams su vaikais. Jau parengtas naujas maršrutas ant jūros kranto. Turime ir naują maršrutą šeimoms. Norime populiarinti paplūdimius“, – teigė Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro direktorė Romena Savickienė.

Sveikatos ir socialinių reikalų komitete, pristatydama praėjusių metų veiklos ataskaitą, ji teigė, kad birželis bus skelbiamas ekskursijų mėnesiu.

„Kiekvieną šeštadienio vakarą bus naktinis pasivaikščiojimas po Klaipėdą. Sekmadienį – šeimų ekskursijos. Prisiminsime vienos Klaipėdos gatvės istorijos ekskursijas. Bus pačių įvairiausių priemonių, tik lankykitės mūsų tinklalapyje ir feisbuke“, – ragino R.Savickienė.

Kartu su verslu birželį organizuojama tarptautinė banglentininkų, lapkritį – Šv. Martyno šventė.

„Galvojame apie bendrus renginius, kuriuose dalyvautų verslas ir mes. Kad į senamiestį pritrauktume daugiau svečių ir klaipėdiečių“, – teigė centro vadovė.

Pernai Klaipėda buvo reklamuojama stenduose, taip pat pasitelkus televiziją ir nuomonių formuotojus.

„Vykdėme didžiulę reklaminę kampaniją Klaipėdos paplūdimiams. Akivaizdžiai matome, kad anoje Lietuvos dalyje dažnai galvojama, kad prie jūros galima vykti tik į Palangą ar Kuršių Neriją. Stengiamės pakeisti tą įvaizdį“, – teigė R.Savickienė.

Praėję metai buvo pandeminiai, tad turizmo sektorius patyrė didžiulių nuostolių.

„Pernai neatplaukė nė vienas kruizinis laivas. Nors buvo suplanuota, kad su jais Klaipėdą aplankys apie 80 tūkst. turistų. Palangos oro uosto veiklos apimtys smuko daugiau nei 60 proc. Turizmo ir informacijos centras aptarnavo daugiau nei 12 tūkst. turistų. Tai yra 90 proc. mažiau nei ankstesniais metais“, – teigė Ekonominės plėtros grupės vadovė Reda Švelniūtė.

Tačiau centrui pavyko gauti daugiau nei 11 tūkst. eurų pelno.

„Įstaiga greitai persiorientavo ir prisitaikė prie kovą paskelbto karantino. Aktyviausiai tai darė įgyvendindama tikrai sėkmingus skaitmeninės rinkodaros projektus. Užtikrino paslaugų plėtrą. Sėkmingai pasinaudojo nacionalinėmis paramos priemonėmis“, – paaiškino R.Švelniūtė.

Dėl užklupusios pandemijos buvo atidėta vadinamojo pagalvės mokesčio idėja. Tačiau anksčiau ar vėliau jį tikimasi įvesti.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Mankurtai

Mankurtai portretas
Kokios ekskursijos? Ką rodysit? Laivelį su gėlėmis, betonąm trinkeles, uždarytą paštą, neveikianti komisariatą Jūros gatvėje, išpjautus medžius, Danę be laivų? ... Ką rodysit, liberalai?

opa

opa portretas
ekskursija į pietinį rajoną. Jiems iš vakarų tokios dėžutės egzotika.

hihi_memel

hihi_memel portretas
okupantai_parodis_okupacijos_muzieju_plika zura_hihi
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių