Quantcast

Klaipėda bendradarbiaus su Neringa

Klaipėdos savivaldybė ruošiasi pasirašyti sutartį dėl bendradarbiavimo viešojo transporto srityje su Neringa. Manoma, kad tai kurortui padės efektyviau planuoti maršrutus. Pastarieji įsilies į uostamiesčio viešojo transporto sistemą.

Pasak Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjo Rimantas Mockus, Neringa kreipėsi, nes matė kaip Klaipėdos miestas neblogai bendradarbiauja su rajonu, integruodami maršrutus į bendrą sistemą.

Į priemiestį klaipėdiečiai gali važiuoti, naudodami tą pačią elektroninio bilieto kortelę. Skiriasi tik bilietų kainos. Priemiestyje galioja ne miesto, o antros zonos bilietai.

„Neringa nori eiti ta pačia linkme, tačiau tam reikia politinio pritarimo“, – tvirtino vedėjas. Jis atkreipė dėmesį, kad Neringos taryba jau yra pritarusi sutarties projektui.

Anot R. Mockaus, pasirašius bendradarbiavimo sutartį, viešoji įstaiga „Klaipėdos keleivinis transportas“ padėtų Neringai planuoti naujus maršrutus, koreguoti esamus, rengtų tvarkaraščius, organizuotų vežėjo konkursus. Dėl to uostamiesčio savivaldybė finansinių nuostolių nepatirtų.

„Neringa turi savo planų. Nori, kad autobusai važiuotų iki Klaipėdos autobusų stoties, prekybos centro „Akropolis“, koreguoti vietinius maršrutus“, – pasakojo vedėjas.

Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktoriaus Gintaro Neniškio teigimu, ateityje Klaipėdos regione turėtų būti vieninga viešojo transporto sistema. Bent savivaldybėse, kurios ribojasi su Klaipėda.

Bendradarbiavimas su Neringa – dar vienas žingsnis iki šios vizijos įgyvendinimo. Norima, kad ateityje ta pati elektroninio bilieto kortelė galiotų, ir atsiskaitant už į Smiltynę keliančių keltų bilietus. Tačiau tai įgyvendinti nėra paprasta.

Miesto tarybos Miesto plėtros ir strateginio planavimo komiteto nariai pritarė bendradarbiavimui su Neringos savivaldybe. Galutinį žodį tars miesto taryba.

Kelią per komitetus pradėjo ir projektas, kuriame numatomos lengvatos kelionėms autobusu pensinio amžiaus žmonėms iki 70 metų. Iki šiol tokių nebuvo.

Šiai grupei siūloma 50 proc. nuolaidą taikyti pusės metų ir metiniams vardiniams bilietams. Skaičiuojama, kad tai miesto savivaldybei atsieitų 79 tūkst. eurų.

Komiteto nariai domėjosi, kodėl pasirinkta lengvata šios rūšies bilietams, kodėl ji netaikoma mėnesiniams. Aiškinta, jei nuolaida būtų suteikiama kasdieniam bilietui, tam reikėtų papildomai 270 tūkst. eurų. Lengvatos bus finansuojamos rinkliavos už automobilių stovėjimą lėšomis.

Pernai jos surinkta 1,3 mln. eurų – 91 tūkst. eurų daugiau nei prieš metus.

Jei miesto taryba pritars, lengvatos pensinio amžiaus žmonėms iki 70 metų įsigalios nuo vasario.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Zenonas Priekuliškis

Zenonas Priekuliškis portretas
Tik gerb. mere, neisileiskite į Nidą tokių neskoningai tamsiai mėlynaii nudažytų autobusų. Nuotraukoje dar nieko, o mieste tai per tamsu. Nepatinka ne tik mums, bet ir vairuotojams. Gyvenimas ir taip tamsus, reikia skaidresnių, švisesnių, žaismingesnių spalvų.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių