Quantcast

Klaidų kaina – gyvybė

Prieš vidurnaktį Taikos prospekto ir Smiltelės gatvių sankryžoje susidūrę automobiliai privertė avarijos padarinius mačiusius klaipėdiečius prašnekti apie didesnio saugumo miesto gatvėse poreikį.

Prieš vidurnaktį Taikos prospekto ir Smiltelės gatvių sankryžoje susidūrę automobiliai privertė avarijos padarinius mačiusius klaipėdiečius prašnekti apie didesnio saugumo miesto gatvėse poreikį.

Auka ir kaltininkas – blaivūs

Vėlų šeštadienio vakarą uostamiesčio policijos budėtojams paskambino Taikos prospekto gale stovinčio namo gyventojas.

Vyras pranešė per balkoną matęs, kaip sankryžoje prie pėsčiųjų perėjos susidūrė du lengvieji automobiliai. Skambinusysis teigė, kad avarijos dalyviai yra sužeisti.
Greitoji pagalba iš įvykio vietos išgabeno du sužeistus žmones, vėliau paaiškėjo, kad sužeidimai nesunkūs. Vairuotojai buvo blaivūs.

Dar du asmenys nenukentėjo, bet neabejotinai labai išsigando.

Kas kaltas dėl eismo įvykio, dar aiškinasi policija. Panašu, kad avarija įvyko, kai šviesoforas jau buvo išjungtas. Tokiu metu Smiltelės gatvė tampa pagrindine, o šešių eismo juostų Taikos prospektas – šalutine.

Susidūrė tuščioje sankryžoje

Veikiausiai taksi ženklu paženklintas automobilis važiavo Smiltelės gatve, o Taikos prospektu – "Mitsubishi". Abi mašinos susidūrė. Taksi kliuvo į šoną, šią mašiną iš įvykio vietos teko išgabenti vilkiku. Ugniagesiai nuvalė gatvėje išsiliejusius skysčius ir sušlavė nuolaužas.

Avarijos metu abu automobilius vairavę žmonės pūtė į alkoholio matuoklius, prietaisai parodė, kad vairuotojai buvo blaivūs.

Smalsuoliai šioje vietoje būriavosi iki vidurnakčio. Aptarinėdamas eismo nelaimės aplinkybes, ne vienas teigė, kad šioje sankryžoje tai ne pirma panaši avarija, o pasekmių būta ir skaudesnių.

Samprotauta, jog šviesoforas čia galėtų veikti ir naktį, nes tamsiuoju paros metu vairuotojai yra mažiau atidūs, tad ne vienas pamiršta, kad Taikos prospektas virsta šalutine gatve.

Kelių policijos pareigūnai jau ketins siūlyti savivaldybės Saugaus eismo komisijai pratęsti šviesoforo darbą šioje sankryžoje bent iki vidurnakčio.

Kita vertus, policininkai tikina šioje sankryžoje išnaudoję visas įmanomas priemones įspėti vairuotojus apie pagrindinę gatvę.

Nors transporto srautas yra kur kas didesnis Taikos prospektu, taisyklės reikalauja, kad naktį ji taptų šalutine.
Todėl neseniai prospekte atsirado horizontalūs ženklai, žymintys pagrindinio kelio pabaigą, be to, įrengti ženklai "Duoti kelią", o visą naktį mirkčiojantis šviesoforas atkreipia dėmesį iš tolo.

Pėsčiuosius saugo kalneliai

Kelių policijos biuro (KPB) ir miesto savivaldybės Saugaus eismo komisijos darbuotojai nuolat tikslina avaringiausių vietų žemėlapį.

Pasak Kelių policijos biuro viršininko Ramūno Šideikio, dažniausiai avarijos įvyksta pagrindinių miesto arterijų ir šalutinių gatvių sankryžose.

Baltijos prospekto pėsčiųjų perėjos vienu metu taip pat buvo įtrauktos į juodąjį sąrašą, kai čia buvo partrenkti ir žuvo žmonės.

R.Šideikis pasakojo, jog kai buvo imtasi papildomų priemonių – prieš perėjas įrengus greičio slopintuvus, nelaimės nebepasikartojo, tad šiemet šios vietos jau nebėra padidinto pavojaus sąraše.



NAUJAUSI KOMENTARAI

mačiau

mačiau portretas
Tą vakarą po šios avarijos važiavau pro tą vietą. Ir ką gi - pakankamai intensyvaus eismo vietoje šviesoforas neveikia, o Smiltelės ir Simonaitytės/Laukininkų g sankryžoje šviesoforas veikė. Nu kur logika, a? Ir taip yra ne vienoje vietoje Klaipėdoje - svarbesnėse sankryžose šviesoforai neveikia, o nereikšmingose vietose būna veikiančių per visą naktį.

XXX

XXX portretas
Blin ijungkyt ta sviesofora pagaliau naktimis,kiek dar tu avariju jum reikia?

A

A portretas
...ar ne laikas ta Taikos pr. pagrindine padaryt?
VISI KOMENTARAI 9

Galerijos

Daugiau straipsnių