Quantcast

Jaunieji buriuotojai treniruotis vyksta į Dreverną: sąlygų Klaipėdoje nėra?

  • Teksto dydis:

Klaipėdos krašto buriavimo sporto mokyklos „Žiemys“ auklėtiniai treniruotis važiuoja daugiau kaip už trisdešimties kilometrų nuo uostamiesčio esančią Dreverną. Nors uostamiestyje yra ir marios, ir jūra, tačiau tinkamų sąlygų treniruotis čia nėra. Tiesa, laikina buriavimo mokykla galėtų atsirasti Kiaulės nugaroje, tačiau tam pirmiausia reikia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos pritarimo.

Nors jaunieji buriuotojai gyvena prie jūros, tačiau į ją išplaukti irgi negali. Teigiama, kad mokymas buriuoti uosto akvatorijoje ir per ją plaukti kelia pavojų laivybai bei pačių buriuotojų saugumui.

„Visi Europos čempionatai, Europos taurės etapai, vyksta Lenkijoje, Estijoje, Latvijoje. Vaikai ten treniruojasi jūroje, o mūsų vaikai nemoka buriuoti nei ant bangų, nei ant to stipraus didelio vėjo“, – kalbėjo buriavimo mokyklos direktorė Agnė Dalangauskienė.

Kelionė į Dreverną iš jaunųjų buriuotojų atima daug laiko, kuris galėtų būti panaudotas treniruotėms.

Kitą savaitę į Slovėniją, Europos čempionatą išvažiuoja vienas mūsų auklėtinis Benas Bastakis, kuris atstovaus Lietuvą.

„Kelionė į Dreverną trunka apie 45 min. į vieną pusę. Buriavimas atima labai daug laiko, o čia vien kelionė pirmyn-atgal tiek trunka“, – pasakojo buriavimo treneris Marius Nagdasovas.

Tiesa, tokios kelionės atima ne tik daug laiko, tačiau reikalauja ir daug pinigų. Vien per metus jos buriavimo mokyklai kainuoja apie 10 tūkst. eurų.

Nors kelionės ir apsunkina jaunųjų buriuotojų treniruotes, tačiau A. Dangalauskienė džiaugėsi, kad net ir tokiomis sudėtingomis sąlygomis pavyksta išugdyti daug puikių sportininkų.

„Kitą savaitę į Slovėniją, Europos čempionatą išvažiuoja vienas mūsų auklėtinis Benas Bastakis, kuris atstovaus Lietuvą“, – teigė buriavimo mokyklos direktorė.

Laikina buriavimo mokykla galėtų atsirasti Kiaulės nugaroje, tačiau tam reikia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos pritarimo. Šioje vietoje uosto direkcija mainais už teritoriją užteršto grunto aikštelėje buvo įsipareigojusi pastatyti valčių prieplauką. Šioje vietoje taip pat numatyta ir poilsio zona su priėjimu prie marių. 

Klaipėdos miesto savivaldybės vyriausioji architektė Mantė Černiutė-Amšiejienė teigė, kad didžiausia problema yra tai, jog čia tik tolimi planai ir tam reikia daugybės dokumentų.

„Yra ir tam tikri įsipareigojimai iš uosto direkcijos, kad perkelti uostelį ir įrengti toje pačioje vietoje. Šiuo metu ieškome galimybės kaip būtų galima laikinai, kol nevykdomi uosto plėtros darbai, įrengti uostelį trumpalaikiam naudojimui“, – teigė vyriausioji architektė.

„Jeigu uostas neprieštaraus, kad mes čia galėtume laikinuosius pastatus, infrastruktūrą laikiną sukurti, kad galėtume kažkokius elingus pastatyti, kad galėtume persirengimo kabinas ir kitus panašius dalykus įkurti, tai tada vaikai galės sportuoti čia, o ne Drevernoje“, – antrino Klaipėdos miesto savivaldybės mero pavaduotojas Arvydas Cesiulis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Liberalų ir mero misija

Liberalų ir  mero misija portretas
Skaudi tema. Pridaryta , pribetonuota aplinka apie Jonon kalnelį, kur visada vykdavo vaikų treniruotės, paaugliai be baimės plaukiodavo valtimis, lankė akademinį irklavimą... Šiaip taip vietoje legendinės Juodkrantės kadetų mokyklos, sukurta "asfaltinė" kadetų mokykla buvusioje "profkėje, o buriuoti važiuojama Dreverną, nes antrą šimtmetį skaičiuojantis jachtklubas jau nebe miesto, o verslininkų ponų. Išsigimusios jūrinio miesto grimasos. Kai meras domisi tik džiazu, pats nei plaukioja nei buriuoja ir iš vis nesportuoja-, tik KOMERCIŠKAI iš uostamiesčio biudžeto dūduoja- nieko ir nesitikėkit.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių