Quantcast

Greičio slopinimo kalneliai pasiteisino ne visur

Greičio slopinimo kalneliai veiksmingi ne visose miesto vietose. Birutės gatvės 19 namo gyventojai prieš daugiau nei metus sumontuotus įrenginius paprašė pašalinti. Teigiama, kad dėl jų byra namas.

Norėjo uždaryti gatvę

Į Saugaus eismo komisiją kreipėsi Birutės gatvės 18 namo gyventoja. Moteris prašė, kad būtų nuimti prie pastato įrengti greičio slopinimo kalneliai.

„Kai pro juos važiuoja mašinos atrodo, kad žemės drebėjimas prasidėjo. Kai kurie automobiliai nė nesustodami pralekia, kiti pristabdo ir po to nurūksta. Dėl triukšmo ir dūmų neįmanoma lango, kuris yra į tą pusę atsidaryti. Kai pravažiuoja mašinos, byra tinkas“, – dėstė moteris.

Pasak klaipėdietės, name jau atsirado plyšiai: „Iš pradžių manėme, kad sėsta namas. Tačiau greičiausiai viskas dėl kalnelių ir per juos važiuojančių transporto priemonių“.

Saugaus eismo komisijos nariai iš pradžių abejojo, ar reikia naikinti greičio slopinimo kalnelius. Jie domėjosi, kieno iniciatyva įrenginiai buvo sumontuoti.

„Ar nebus taip, kad panaikinsime kalnelius, o po to ateis kiti gyventojai ir piktinsis, kad taip pasielgėme“, – svarstė komisijos nariai.

Pasak klaipėdietės, su kalnelių panaikinimu sutinka dauguma namo gyventojų. Klaipėdos kelių policijos biuro Administracinės veiklos poskyrio vyresnysis specialistas Gintaras Kučinskas tvirtino, kad kalneliai šioje vietoje įrengti, nes buvo didelis avaringumas. Taip pat buvo gautas toks prašymas.

Klaipėdietės nuomone, eismą Birutės gatve reikėtų apriboti labiau.

„Leiskite mums pasistatyti gėlių vazonus ties namo pabaiga. Žmonės galėtų važiuoti iki jų. Tada sumažėtų judėjimas šia gatve, o tai neįmanoma gyventi“, – dėstė klaipėdietė.

„O kas būtų, jei aš sugalvočiau Baltijos prospektą uždaryti? Miesto gatvių uždaryti negalima“, – pabrėžė G.Kučinskas.

Saugaus eismo komisija pritarė greičio slopinimo kalnelių panaikinimui.

Įrengs pėsčiųjų šviesoforus

Dėl priešingos problemos kreipėsi Joniškės gatvės gyventojai. Jie prašė ties šios gatvės 14 namu įrengti greičio slopinimo kalnelius.

„Pėsčiųjų perėja nuo šios vietos yra už kelių šiltų metrų. Vaikai, eidami į stotelę, gatvę kerta nelsitinoje vietoje. Gali įvykti nelaimė“, – dėstė gyventojai.

Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vyriausiasis specialistas Vytautas Paukštė atkreipė dėmesį, kad šioje vietoje greitis yra ribojamas iki 40 kilometrų per valandą. Daugiau jau riboti nereikėtų.

Saugaus eismo komisijos nariai pastebėjo, kad namas yra arti gatvės. Įrengus kalnelius jiems gali kilti tokių pat problemų kaip Birutės gatvės 18 namui.

Kol kas nuspręsta įrenginių nemontuoti, o paieškoti efektyvesnių priemonių.

Pokyčiai ateityje laukia pėsčiųjų perėjos Liepojos gatvėje ties ligonine. Dabar dalis jos yra ant posūkio. Nuspręsta ją perkelti toliau nuo posūkio, įrengti pėsčiųjų ir dviratininkų šviesoforus, valdomus mygtuku.

Tačiau kada tai bus padaryta, neaišku. Pasak Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktoriaus Liudviko Dūdos, kitais metais tam gali nebūti lėšų.

Pasak vadovo, vien perėjos perkėlimas problemos neišspręs: „Čia esmė šviesoforai ir mygtukas“.



NAUJAUSI KOMENTARAI

abc

abc portretas
Cia masinu lauzymas tie kalneliai. Reikai irengti ne tokius, kad ant 20 vaziuotum ir kaip per bordiurus jausmas, o tokius, kuriuos saugiai galetum kirsti bent ant 40km/val. - tai saugus greitis. Ir isvis, kalneliu pridare minijos gatveje, o kai vaziuoji ryte kai tamsu, nesimato pesciuju. Gal geriau pesciuju perejose rimta apsvietima,kaip scenoje padaryti? Nemanot kad bus veiksmingiau? Tie kalniukai absoliutus blogis - kamsciai, oro tersimas, degalu sanaudu didinimas, masinu lauzymas.

Tomas;

Tomas; portretas
geriau pažiūrėkit kokius kalnelius padarė žolynų gatvei , kas antra mašinai kliuna dugnas, kitos nepravažiuoja tai gauna važiuoti šaligatveis. Apie žiemos sezona iš vis patylu ,nenustepčiau kad kiti išvis neivažiuos i tuos everestus

kest

kest portretas
nusisneka 100 procentu
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių