Duotas startas ambicingam Klaipėdos projektui – žiedinės sankryžos rekonstrukcijai

  • Teksto dydis:

Duotas startas projektui, apie kurio svarbą kalbama daugiau negu dešimtmetį – bene svarbiausio įvažiavimo į Klaipėdą žiedinės sankryžos rekonstrukcijai.

Klaipėdos miesto savivaldybės administracija paskelbė atviro konkurso būdu perkanti Baltijos pr., Šilutės pl. (įskaitant ruožą į Dubysos g. įvažiavimą) ir Vilniaus pl. žiedinės sankryžos rekonstravimo darbus su darbo projekto parengimu.

Baltijos pr., Šilutės pl. (įskaitant ruožą į Dubysos g. įvažiavimą) ir Vilniaus pl. žiedinės sankryžos rekonstravimo darbai bus vykdomi pagal 2019 metais patvirtintą techninį projektą, kurio rengėjas – UAB „Kelprojektas“.

Projekto vizualizacijos

„Šios žiedinės sankryžos rekonstrukcija yra dešimtmečio projektas. Tikimės, kad iki rudens pavyks pradėti realius šios svarbios eismo arterijos statybos darbus ir po nepilnų trejų metų klaipėdiečiams bus atlyginta už kantrybę ir supratimą kokybišku, didelio pralaidumo objektu“, – sakė Klaipėdos administracijos direktorius Gintaras Neniškis.

Pirkimo sąlygose numatyta rekonstruoti Šilutės plento ruožą nuo Dubysos gatvės iki pietinio įvažiavimo į PC „Banginis“ teritoriją. Baltijos prospekto ruožas bus rekonstruojamas nuo UAB „Sostena“ sklypo ribos iki žiedinės sankryžos, vėliau pereinantis estakada iki magistralinio kelio A1, prasidedančiu geležinkelio viaduku. Rekonstrukcijos metu bus uždarytas posūkis į Dubysos gatvę, žiedinė sankryža pertvarkoma į turbožiedą. Perkančioji organizacija – Klaipėdos savivaldybės administracija – ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą išrinks pagal kainos ir kokybės santykį.

Projekto vizualizacijos

Darbus numatoma atlikti ne vėliau kaip per 36 mėn. nuo statybvietės perdavimo ir priėmimo akto pasirašymo dienos (įskaitant darbo projekto parengimą). Minėtas aktas pasirašomas per 14 kalendorinių dienų nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.

Pasiūlymus konkursui rangovai turi pateikti iki 2020 m. kovo 23 d.

Projekto vizualizacijos

Pirkimo paskelbimo metu statybą leidžiantis dokumentas dar nėra gautas, tačiau patikslinta techninio projekto versija pagal anksčiau teiktas projekto derintojų pastabas jau įkelta į „Infostatybą“ – tikimasi, kad kliūčių pradėti suplanuotus darbus nebus.

Preliminari projekto vertė – 36 mln. Eur.

Projekto vizualizacijos



NAUJAUSI KOMENTARAI

Pilietis

Pilietis portretas
Protu sunku suvokti kas ir kokias nesąmones su tokiu projektu kliedi! Sukišti didžiulius pinigus į tokį šnipštą gali dašusti tik KLP trubadūrų komandai - atsilupusiai nuo realybės totaliai. Žmones mieli, kiek KLP neužbaigtų projektų? Vairuotojai siutinami jau ne vieni metai - Tilžės, Mokyklos gatvių ir Šilutės pl. taip vadinamos rekonstrukcijomis. Apsijuokta ant visos Lietuvos. Gerai, kad Klaipėda toli nuo civilizacijos. Visiška betvarkė miesto gatvėse ir kiemuose. Vien tik pažadai, pažadai ir pažadai. Kokiu stebūklingu būdu yra išrenkamas šis klounas į miesto merus, lieka tik spėlioti. Minėtas žiedas kopija Jakų žiedo, kuriam negaili kritikos visi LT kelių statybos specialistai, t.y. visiškas nesusipratimas nesiekiant išpręsti spūsčių problemos, o tik važiavimo sąlygų pagerinimas lekiantiems su vėjeliu nuo Kauno ir Vilniaus į pajūrį (Palangą). Tas pats laukia ir realizavus šį, idiotišką projektą - visi norintys įveikti žiedą vėl murkdysis tame pačiame, tik šį kartą pagražintame žiede.

Pamąstymas

Pamąstymas portretas
1 km kelio kainuoja nutiesti apie 1.5 mln. Eur. Pavyzdys - 2017 metų Panevėžio aplinkelio statyba. Pietinio aplinkelio nuo Taikos pr. viaduko per geležinkelį iki Šilutės kelio ilgis - 4.5 km. Bendra suma - 6.75 mln. Eur. Visos fūros galėtų važiuoti Nemuno gatve iki CKT per šį aplinkelį. O dabar nauji viadukai už 36 mln, visos fūros miesto centre. Kur logika ???

sapaliau

sapaliau portretas
Kai statė CKT, jis buvo anonsuojamas kaip keleivinių keltų terminalas. Visuomenė nežinojo, kad sunkvežimių kolonos bus paleistos į miesto centrą.
VISI KOMENTARAI 58
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių