- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Kone dvejus metus pasaulyje siautusi koronaviruso pandemija su griežtais karantino apribojimais privertė paslaugas teikiančias įmones rasti nuotolinių bendravimo būdų. Užsidarė įprasti klientų aptarnavimo padaliniai, konsultantai išmoko viską paaiškinti ir sutvarkyti telefonu ar elektroninėmis priemonėmis. Bet tobulumui ribų nėra. AB „Klaipėdos energija“ Klientų aptarnavimo centro specialistai nuolat suka galvas, kaip bendravimą su klientais padaryti dar sklandesnį, ir pasiūlo vis naujų formų. O grįžtamasis ryšys, kai klientai išsako savo pageidavimus, netgi tampa naujomis bendrovės paslaugomis.
Kryptis – viskas iškart išmaniajame įrenginyje
Tik pažvelgus į telefoną ar kompiuterį sužinoti savo informaciją, gauti sąskaitą ir vienu paspaudimu ją apmokėti – tai ne svajonė, o realybė, kurią jau yra įdiegusi ir „Klaipėdos energija“.
Bendrovės paslaugų vartotojai už šilumą gali atsiskaityti tiesiogiai per sąskaitoje pateiktą QR kodą, nuskenuodami jį savo mobiliuoju įrenginiu.
Klientai, kurie naudojasi bendrovės svetainėje E. sistema, pranešime apie suformuotą sąskaitą taip pat gauna papildomą nuorodą, per kurią gali atsiskaityti vieno mygtuko paspaudimu.
Tokia funkcija taupo žmonių laiką ir palengvina atsiskaitymą už šilumos energiją. Tačiau bendrovė neatsisakė ir senųjų, daugeliui vartotojų įprastų būdų, apmokant paslaugas per bankinius mokėjimo ruošinius ar atsiskaitant prekybos centrų ar kitų mokesčių priėmimo vietų kasose.
„Mūsų paslaugomis naudojasi visų amžiaus grupių gyventojai, ir kiekvienas turi teisę pasirinkti sau tinkamą atsiskaitymo būdą. Nors karantino metu buvome atsisakę fizinio klientų aptarnavimo, praėjusių metų pabaigoje atnaujinome Klientų aptarnavimo centrą, į kurį klaipėdiečiai gali ateiti ir pasikonsultuoti. Nors tai yra papildomi kaštai bendrovei, iš pagausėjusių užklausų supratome, jog Klaipėdoje atsirado naujakurių – nuo karo pabėgusių ir čia įsikūrusių ukrainiečių bendruomenė, kuriai yra sudėtinga perprasti mūsų sistemą, ir jiems patraukliausia yra ateiti ir viską išsiaiškinti su mūsų specialistais. Taip pat ir vyresnės kartos klaipėdiečiai, kurie kompensacijų, apskaitos ar kitais klausimais mieliau ateina pasitarti gyvai, o ne telefonu“, – pasakojo dr. Ignas Mikalauskas, „Klaipėdos energijos“ Klientų aptarnavimo centro vadovas.
Beje, Klientų aptarnavimo centras yra skaitmenizuotas, sutarčių bei prašymų sudarymui naudojamos planšetės, atsisakyta popierinių sutarčių.
Žinios padeda priimti teisingus sprendimus
Ankstesniais metais įpratę prie santykinai nebrangių centralizuoto šildymo paslaugų gyventojai šį šildymo sezoną patyrė šoką: dėl pasaulinės energetinės krizės per metus šilumos kainos Lietuvos miestuose išaugo keliasdešimt procentų. Bet tai kartu sukėlė žmonių susidomėjimą, kiek šilumos naudoja jų namas, kiek šalia stovintis kaimyno, kiek taupo renovuotas ar kiek mažiau moka naujos statybos namų gyventojai. Ši statistika taip pat yra svarbi namų administratoriams, bendrijų pirmininkams, teikiant rekomendacijas gyventojams, ką būtų galima padaryti jų name ir kaip sutaupyti išlaidas pabrangusiai šilumai.
„Klaipėdos energija“ atjaunino įrankį, kuriame E. paslaugų naudotojai gali matyti visų „Klaipėdos energijos“ namų grafinę šilumos energijos suvartojimo analizę: palyginti skirtingų paslaugų tipų suvartojimą per pasirinktą laikotarpį, palyginti suvartojimą su namo vidurkiu ar su tos pačios klasės namo vidurkiu. Taip pat atnaujintas sąskaitų ir mokėjimų bei deklaravimo istorijos atvaizdavimas – padidintas atvaizdavimo laikotarpis iki 3 metų įskaitant einamuosius.
„Šilumos energijos suvartojimo analizė atlieka svarbų vaidmenį ugdant vartotojus. Jiems būtina žinoti apie sunaudotą energijos kiekį, ieškoti būdų, kaip taupyti brangius energetinius išteklius“, – inovacijas komentavo I. Mikalauskas.
Naujovė – meistras į namus
Neabejojama, kad susidomėjimo sulauks naujos „Klaipėdos energijos“ E. paslaugos. Internetu klientai gali deklaruoti laikiną karšto vandens nevartojimą, gauti technines sąlygas radiatorių keitimui, pateikti prašymus perskaičiavimui ir kita.
Taip pat bendrovės E. paslaugų naudotojai gali užsisakyti papildomas paslaugas: šildymo sistemos, santechnikos, elektros instaliacijos ir kitus, netgi nebūtinai su šildymo paslaugomis susijusius, darbus.
„Idėja sklandė seniai, nuolatos susidurdavome su klientų klausimais: kas gali pakeisti vandens čiaupą, radiatorių, prijungti naują buitinę techniką, kas atliks šildymo sistemų praplovimą. Kai kuriuos darbus gali atlikti mūsų darbuotojai, kitoms paslaugoms turime pasirinkę partnerius, tad klientams nuo šiol siūlome įvairias paslaugas“, – pasakojo I. Mikalauskas.
Šias paslaugas „Klaipėdos energijos“ klientai galės gyvai užsisakyti bendrovės klientų aptarnavimo centre, bendruoju telefonu arba el. paštu, užpildę užsakymo formą. Vis dėlto patogiausias būdas tai daryti yra per E. paslaugų puslapį, pasirenkant norimą paslaugą iš pateikto sąrašo. Norint tapti E. paslaugų naudotoju, pakanka svetainėje www.klenergija.lt paspausti mygtuką „Užsiregistruoti“ ir užpildyti pateiktą formą.
„Nuosekliai investuojame į IT infrastruktūrą ir stengiamės išnaudoti technologijas kurdami pridėtinę vertę savo klientams. Siekiame, kad atsiskaitymas už paslaugas būtų greitas ir patogus, o E. paslaugų puslapyje būtų kuo didesnė pasiūlymų įvairovė, leidžianti naudotojams be didelių pastangų rasti ieškomą informaciją, pateikti užsakymą ar analizuoti savo šilumos energijos suvartojimą. Šiemet taip pat esame paruošę ir diegsime naujoves, kurios padės dar labiau taupyti mūsų klientų laiką“, – sakė dr. I. Mikalauskas, AB „Klaipėdos energijos“ Klientų aptarnavimo centro vadovas.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Nacionalinė švietimo agentūra: streikuoja per 2 tūkst. mokytojų, daugiausia – Klaipėdoje3
Penktadienį prie streiko visoje Lietuvoje prisijungė per 2 tūkst. mokytojų, daugiausia streikuojančiųjų – Klaipėdoje, rodo Nacionalinės švietimo agentūros paskelbti duomenys. ...
-
Prokurorai atsisakė ginti viešąjį interesą dėl paminklo B. Lubiui Plungėje8
Klaipėdos apygardos prokuratūra atsisakė taikyti viešojo intereso gynimo priemones dėl planų Plungės dvaro parke statyti paminklą šio rajono garbės piliečiui, signatarui, ekspremjerui, buvusiam Pramonininkų konfederacijos prezidentui Br...
-
Klaipėdoje – gausus pedagogų streikas33
Klaipėdos miesto pedagogai iš streiko nepasitraukė, čia streikuoja per 30 ugdymo įstaigų – mokyklų ir darželių. Be to, gausus būrys streikuojančių mokytojų, juos palaikančių vyresniųjų klasių moksleivių ir jų tėvų leidosi pės...
-
Uostamiestyje paaugliai niokoja apleistą pastatą5
Uostamiestyje gyvenantys paaugliai niokoja šiuo metu nenaudojamą buvusį Klaipėdos universiteto (KU) Socialinių mokslų fakulteto pastatą. Kone kasdien pro šalį einantys gyventojai pastebi, kad ant langų užkaltos faneros plokštės &...
-
Klaipėdos taryboje – mūšis dėl pokyčių14
Klaipėdoje naikinamos įvairiausios komisijos ir tarybos. Aiškėja, kad vienos posėdžiuose nesurinkdavo kvorumo, o kitoms keliami rimti klausimai dėl lėšų panaudojimo tikslingumo. ...
-
Klaipėdiečius piktina vaizdas prie Storosios liepos7
Po vienos vasaros audrų stichijos neatlaikė botaninį gamtos paveldo objektą – Storąją liepą – juosianti apsauginė tvorelė Minijos gatvėje. Dalis jos ant žemės guli jau pusantro mėnesio. Suglumę klaipėdiečiai klausia, kas turėtų tv...
-
Planas – plėtoti japonišką sodą2
Pedagoginės psichologinės tarnybos kiemelyje įkūrus japoniško stiliaus sodą, kur teikiamos paslaugos vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, norima plėtoti erdves ir tam prašoma savivaldybės pinigų. Miesto politikai pra&scar...
-
V. Sinkevičius žvejams Palangoje: šprotų ir strimelių kvotos mažinimas nėra galutinis9
Europos Komisijos (EK) siūlymas kitąmet mažinti šprotų bei strimelių žvejybos Baltijos jūroje kvotas atitinkamai 23 proc. ir 60 proc. nėra galutinis sprendimas, jis dar gali keistis, sako už aplinką, vandenynus ir žuvininkystę atsakingas Kom...
-
Klaipėda sudarė galimybę formuoti naujas patariamąsias darbo grupes2
Klaipėdos savivaldybės taryba ketvirtadienį atvėrė kelią naujoms patariamosioms darbo grupėms suformuoti. ...
-
Dvokianti problema: maistinės atliekos komunalinių atliekų konteineryje – nebeilgai16
KRATC ir Klaipėdos miesto savivaldybė rudenį nuolat sulaukia skundų, kad atliekų surinkėjai tuštindami pusiau požeminius atliekų konteinerius palieka dvokiančias balas. Iš iškeliamų maišų sunkiasi pūvančių nuotekų sky...