Quantcast

Baltijos pr. ir Šilutės pl. žiedinės sankryžos rekonstrukcijai – verslininkų dėmesys

  • Teksto dydis:

Žengiama dešimtmečio projektu vadinamos vienos pagrindinių miesto sankryžų rekonstrukcijos link. Konkurse sulaukta šešių pasiūlymų. Darbus atliksiantis ir darbų projektą parengsiantis rangovas turėtų paaiškėti maždaug po mėnesio.

Apie vienos pagrindinių įvažų į miestą – Baltijos pr., Šilutės pl. ir Vilniaus pl. žiedinės sankryžos – rekonstravimo darbų su darbo projekto parengimu konkursą Klaipėdos savivaldybė paskelbė dar vasarį.

Šiuo metu jau gauti tokio darbo imtis norinčių verslininkų pasiūlymai.

Uostamiesčio savivaldybės Viešųjų pirkimų skyriaus vedėja Vilma Marcinkevičienė teigė, kad iš viso sulaukta šešių pasiūlymų. Šiuo metu vyksta jų vertinimo procedūra.

Skyriaus vedėjos teigimu, tarp dokumentus pateikusiųjų yra ir jungtinėje veikloje su užsienio partneriais dirbančių Lietuvos įmonių.

Jeigu visos konkurso procedūros vyks sklandžiai, laimėtojas turėtų paaiškėti maždaug po mėnesio.

"Bus matyti, kaip teikėjai elgsis, ar neapskųs vienas kito", – sakė V.Marcinkevičienė.

Jau anksčiau skelbta, kad Baltijos pr., Šilutės pl. ir Vilniaus pl. žiedinės sankryžos rekonstravimo darbai bus vykdomi pagal 2019 m. patvirtintą techninį projektą, kurį parengė bendrovė "Kelprojektas".

Rekonstruoti numatoma Šilutės pl. ruožą nuo Dubysos g. iki pietinės įvažos į "Banginio" teritoriją. Baltijos pr. ruožas turėtų būti rekonstruojamas nuo bendrovės "Sostena" sklypo ribos iki žiedinės sankryžos, vėliau pereinantis estakada iki magistralinio kelio A1, prasidedančiu geležinkelio viaduku.

Rekonstrukcijos metu žadama uždaryti posūkį į Dubysos gatvę, o žiedinę sankryžą pertvarkyti į turbožiedą.

Darbus ketinama atlikti ne vėliau kaip per 36 mėn. nuo statybvietės perdavimo ir priėmimo akto pasirašymo dienos. Preliminari projekto vertė – 36 mln. eurų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

išmok skaityti

išmok skaityti portretas
Baltijos pr. ruožas turėtų būti rekonstruojamas nuo bendrovės "Sostena" sklypo ribos iki žiedinės sankryžos, vėliau pereinantis estakada iki magistralinio kelio A1, prasidedančiu geležinkelio viaduku.

TAI VIADUKO NEBUS ?

TAI VIADUKO NEBUS ?  portretas
Ar ne taip supratau, ar blogai paaiškinta, ar tikrai viaduko nebus? Kokia tada nauda?

aloha

aloha portretas
samdykite kinus - tai per 12 men pastatys
VISI KOMENTARAI 9

Galerijos

Daugiau straipsnių