Quantcast

Žaliakalnio funikulierius laikinai neveikia: ieškomas naujas mašinistas

„Kauno liftams“ priklausantis Žaliakalnio funikulierius žmones kelia ir leidžia nuo kalno kiekvieną darbo dieną. Šiandien jis – uždarytas. Neveiks ir rytoj, poryt.

Priežastis – ankstesnis ilgametis funikulieriaus mašinistas išėjo iš darbo, o jį pakeisti kol kas nėra kam.

Skelbime nurodoma, kad į mašinisto pareigas įeina funikulieriaus valdymas-vairavimas, bilietų pardavimas, tvarkos funikulieriuje palaikymas.

„Atlyginimas – 600 eurų į rankas. Po Naujųjų metų bus daugiau. Apmokysime. Svarbu, kad žmogus norėtų dirbti, pakanka ir nors ir mėgėjo vairuotojo pažymėjimo, kad turėtų supratimą apie transporto priemones. Reikės pasitikrinti sveikatą, už sveikatos pažymą sumokėsime“, – portalui kauno.diena.lt sakė „Kauno liftų“ generalinis direktorius Jonas Guzavičius.

Už bilietukus per metus gauname geriausiu atveju apie 20 tūkst. eurų. O vien elektra kiek atsieina. Labai daug elektros vartoja, ypač žiemą…

Jau buvo atėję keli kandidatai.

Darbas, anot vadovo, nesudėtingas, bet atsakingas. „Bijo kalno“, – kandidatų įspūdžiais pasidalijo J. Guzavičius. Jis pabrėžė, pensinis amžius, lytis ir t.t. – ne kliūtis šiai darbo pozicijai. Pridūrė, kad žiemą gali tekti sniegą pakasti, rudenį – lapus pagrėbti. Svarbu mokėjimas bendrauti.

Darbas – po aštuonias valandas per dieną. Savaitgaliai laisvi. „Neplanuojame darbo šeštadienį, nes darbo dienomis daugiau žmonių. Važiuoja į darbą, mokiniai eina į mokyklą“, – kalbėjo vadovas.

Laimio Steponavičiaus nuotr.

„Kauno liftams“, kai teigė J. Guzavičius funikulierius yra nuostolingas. „Pastoviai jį dotuojame. Už bilietukus per metus gauname geriausiu atveju apie 20 tūkst. eurų. O vien elektra kiek atsieina. Labai daug elektros vartoja, ypač žiemą… Žiemą per mėnesį reikia 2 tūkst. kilovatvalandžių“, – skaičiavo pašnekovas.

Kaune veikia dar vienas tarpukarį menantis funikulierius – Aleksoto. Jis priklauso „Kauno autobusams“.

Šie abu funikulieriai – vieni iš seniausių veikiančių keltuvų Europoje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Zelenskis

Zelenskis portretas
Galiu dirbt uz 2000€

Jonas

Jonas portretas
Kur jūs matėt kad darbdavys klijuotu ant kažkokio kartono gabalo,kad ieško darbuotojo šiais laikais?

Istorija

Istorija portretas
Keltuvas į Žaliakalnį įrengtas 1931 m. pačiame miesto centre, A. Mickevičiaus gatvės gale, vokiškų keltuvų pavyzdžiu, naudojant užsienyje pirktus bėgius ir įrengimus. Jo žemutinė stotelė pastatyta prie V. Putvinskio gatvės, o viršutinė – Aušros ir Žemaičių gatvių sankryžoje. Viršutinė stotelė įrengta su rūsiu. Jame sumontuoti keltuvo mechanizmai, saugomi įvairūs reikmenys. Numatytos patikimos keltuvo apsaugos sistemos: vagonai turi specialius automatinius stabdžius, kurie, trūkus lynui, neleidžia vagonams riedėti žemyn. Keltuvo kelias yra viena pora bėgių, išsišakojusių į dvi poras pusiaukelėje – kylančiam į viršų vagonui ir besileidžiančiam žemyn prasilenkti. Valdymo pultas įrengtas viršutinėje stotelėje. Čia veikia lynų ratai, kuriuos, paspaudus specialią rankeną, tai vienon, tai kiton pusėn suka elektros variklis. Pasiekę trasos galą, vagonai sustoja automatiškai. Keltuvo paleidimą ir darbą kontroliuoja stotelėje budintis mašinistas. Vagonai turi specialius automatinius stabdžius, k
VISI KOMENTARAI 26

Galerijos

Daugiau straipsnių