Quantcast

VI forto žiedinėje sankryžoje bręsta kardinalūs pokyčiai: bus mažiau taršos ir spūsčių

  • Teksto dydis:

Didžiulius transporto srautus fiksuojanti ir pakankamu pralaidumu nepasižyminti vadinamoji VI forto žiedinė sankryža ateityje gali sulaukti kardinalių pokyčių. Labiausiai apkrautomis K. Baršausko gatvės ir Pramonės prospekto kryptimis planuojama įrengti dviejų eismo juostų estakadą. Jau lapkričio 26 d. 17 val. visuomenei bus pristatyti projektiniai pasiūlymai.

Būtini pokyčiai

Su Gričiupio ir Petrašiūnų seniūnijomis besiribojantis vadinamasis VI forto žiedas jungia penkias intensyvaus eismo gatves – K. Baršausko, M. Riomerio, K. Baršausko (R. Kalantos g. kryptimi), Kovo 11-osios ir Pramonės prospektą. Sankryža nepatenka į saugomų teritorijų registro žemėlapį.

„2017 metais atliktas žiedinės sankryžos modeliavimas parodė, kad didžiausi srautai yra K. Baršausko gatvės ir Pramonės prospekto atšakose. Šiuo transporto mazgu intensyviai kursuoja ir viešasis transportas, o manevruodami troleibusai lėtina eismo judėjimą.

Senoji infrastruktūra neatitinka šiandieninių poreikių – susidaro spūstys, kyla avarinės situacijos. Be to, tokiose situacijose į aplinką išmetama daug teršalų. Šias problemas galėtų išspręsti dviejų lygių žiedinė sankryža“, – sakė Kauno savivaldybės administracijos direktorius Vilius Šiliauskas.

Intensyvus transporto mazgas

Įvertinus eismo pasiskirstymą nustatyta, kad vakarinio piko intensyvumas yra didesnis palyginti su rytinio – Pramonės prospekto atšakoje vidutinė maksimali automobilio prastova siekia 275 metrus, o K. Baršausko gatvėje – apie 126 metrai.

„Planuojama, kad pačioje žiedinėje sankryžoje vietoje trijų eismo juostų liktų dvi – taip būtų gerinamas eismo saugumas šioje vietoje. Viešojo transporto schemos keisti neplanuojama.

Šias problemas galėtų išspręsti dviejų lygių žiedinė sankryža.

Įgyvendinus projektą būtų užtikrintas nenutrūkstamas eismo judėjimas abiem kryptimis tarp K. Baršausko gatvės ir Pramonės prospekto. Be to, piko metu nuo žiedinės sankryžos būtų nukrauta didelė dalis transporto srauto“, – paaiškino Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius.

Dviejų eismo juostų viadukas

Projektuojama estakada iš K. Baršausko g. į Pramonės pr. – su skiriamąja 1,15 m pločio juosta tarp priešingų eismo krypčių. Vienos eismo juostos plotis siektų 3,25 m.

Viaduko vizualizacija

Aplink žiedinę sankryžą ir jos prieigas projektuojama šoninė skiriamoji 2,3 m pločio juosta, kurioje būtų įrengtas apšvietimas, kelio ženklai ir troleibusų kontaktinio tinklo atramos. Taip pat šalia žiedinės sankryžos planuojama įrengti patogius pėsčiųjų ir dviračių takus.

Projektinių pasiūlymų viešinimas gyventojams vyks lapkričio 26 d. 17 val. nuotoliniu būdu.



NAUJAUSI KOMENTARAI

anonimas-Andrius

anonimas-Andrius portretas
Kas gi skiria papų mandatus dažnai be vairavimo teisių, nuo kitų ? Neišlaiko teisių dėl kažkokio gal dualistinio mąstymo ir savo reikšmingumo prieš bet kokias taisykles jutimo. Tai amen, vieną pažįstu gamyklos cecho viršininkė. Dėl kvailumo nekalba, jas SAVAIME privalai suprasti, "kaip nori". J2 (jekaterinos 2sios) trombos

anonimas-Andrius

anonimas-Andrius portretas
pramone kai reikėjo apie 17val, tai 5lindau į degalinę ir atsigėriau kavos, parūkiau... "Ir viskas baigės..."

anonimas-Andrius

anonimas-Andrius portretas
Jo, ir didelis AČIŪ Kauno, būtent, eismo tvarkdariams. Į Kairo eismą tikrai labai panašus vilniaus eismas ir nė kiek Kauno ! Iš Vilniaus atvažiavęs nustembi , kad paprasčiausiai reikia vien tik laikytis eismo taisyklių ir jokių problemų
VISI KOMENTARAI 28

Galerijos

Daugiau straipsnių