Quantcast

Vairuotojų kantrybę Kęstučio gatvėje išbandys naujas šviesoforas

Grįžti į straipsnį

Milicininkas

Milicininkas portretas
Jei matysime proble ble blemą, padarysime mirksinti šviesaforą.

atvažiuokite į Kovo 11-osios g

atvažiuokite į Kovo 11-osios g portretas
atkarpoje nuo Krėvės iki Savanorių jau kelios savaitės kaip bando vairuotojų kantrybę šviesaforai kas 100m. Ir tai ne piko metu, o bet kurią dienos valandą.

mokinkitės kantrybės iš pėsčiųjų

mokinkitės kantrybės iš pėsčiųjų portretas
KD objektyvi korespondentė Šileikė klausia ir gina tik vairuotojų interesus ar ir kitų eismo dalyvių? Iš antraštės taip neatrodo. Kiek pėsčiųjų kantrybės išbando diskriminaciai šviesoforai sankryžose pėstiesiams kur paspaudus murziną ''išmaldos'' mygtuką reikia (lyjant lietui, pučiant vėjui, sningant, laikant sunkius nešulius...) laukti 1-2 min. kad praeiti vieną gatvės pusę? Tai yra miesto centras, miesto centre prioritetas turi būti skirtas pėstiesiams, viešajam transportui. Kad, ale, kamsčiai mieste darosi, čia yra pasekmė miesto savivaldybės 30 m. trunkančios Miesto automobilizacijos propagavimo.

Žilvinas Ručys

Žilvinas Ručys portretas
kur kaina ? ir dar : su tais tarpais pėstiesiems , miesto parazitai , galėjot nors posūkį automobiliams kartu su pėsčiaisiais paleist , nekertantiems pėsčiųkų , mickevičiaus , maironio , partizanų ir kitur

Kažin

Kažin portretas
ar ir čia bus kaip Donelaičio ir Daukanto g. sankryžoje - paspaudi mygtuką ir užsidega - 85 sek., o visa gatvė tuščia, jokio auto, o dar lietus ir vėjas- ir pusantros minutės reikės turėti kantrybės nežengti per raudoną?

Skaitytoja

Skaitytoja portretas
Pagaliau jausiuosi ramiau, nes mano vaikas labko Juozo Naujalio muzikos gimnaziją. Iki šiol senoji perėja buvo nesaugi, prie pat jos buvo ir stovėjimo vieta Kęstučio gatvėje, todėl kai joje stovėdavo automobilis, mažiems vaikams būdavo sunku pažiūrėti ar neatvažiuoja kas gatve, o atvažiuojantiems vairuotojams pamatyti, kad vaikas 3 juostoje jau įžengęs į gatve. Ir ne paslaptis, labai dažnai vairuotojai nepraleisdavo pėsčiųjų

Manu kose

Manu kose portretas
Labai gerai. Taigi nereguliuojamoje perėjoje žmonės eina po vieną ir bet kokiu grafiku. O čia užsidegs tik paspaudus. Saugumas taip pat pagerės. Visur suspėsim.

Antanina

Antanina portretas
Bus saugiau, ne tik vaikams, bet ir vairuotojams. Nieks nelėks per perėja, kada šaus į galvą, ar į atvažiuojantį autobusą.

Liuks, SUPER.

Liuks, SUPER. portretas
labai geras sprendimas senai reikėjo .

Ramesnė gatvė

Ramesnė gatvė portretas
Gatvė bus skirta viešajam transportui, dviratininkams, pėstiesiems, vietiniams gyventojams ir, jei jau labai reikia, kitiems miestiečiams. Bet, pageidautina, kad tranzitinio transporto nebūtų. Taigi vienas šviesoforas jokių spūsčių nesukels.

Šviesoforas gerai

Šviesoforas gerai portretas
Bet gal reikėjo sinchronizuot su maironio, ir viskas, o dabar tai spaudys vaikai pirmyn- atgal, neis pavažiuot

KKiK

KKiK portretas
Problema su šviesoforais kur tik pėsčiųjų perėja būna yra ta, kad vairuotojai privalo sustoti kaip užsidega raudona, o pėstieji vaikšto kaip ir kada užsimano.

Anonimas

Anonimas portretas
Bus saugiau mokiniams, smagu matyti.

Q

Q portretas
Kestučio gt. jau nebe gatvė , geriau po remonto nosies nekišti . bus padaryta viskas kad nepravažiuotum . [pan. Vytauto pr.]

Galerijos

Daugiau straipsnių