Quantcast

Vairuotojai: uždarius Amalių pervažą pasitinka kilometrinės spūstys

Grįžti į straipsnį

Problema

Problema portretas
Visas Ateities plentas yra nevykęs projektas. Tikslas nepasiektas. Eismas sutrikęs. Kas už tai atsakys? Visas projektą galima pavadinti- susigalvok sau hemorojų.

Bam bam

Bam bam portretas
Čia ta apylanka neprieko viskas kemsasi ant petrasiunu ziedo kadangi masinu srautas labai didelis, o ziedas ta zieda turėtu kazkaip permastyti galbut kazka panasaus kaip pilies zieda arba kaip vilijampoleje tik sumazinta versija, kad pagrindinis butu ivaziuoti i zieda nuo pervazos

Rim

Rim portretas
Teisingai jokio ženklinimo ir apšvietimo. Pats kelias zigzagais išvedžiotas ir niekas nė pažymėta. Mes statybvietę tvarkingiau ir aiškiau suženkliname, kurioje tik patys dirbame. Tai viską pasako kas per įmonė darbus atlieka. Kai už tarimas yra gali daryti ką nori ir kaip nori. Šlaitų net nesugeba normaliai nušlaituoti, tai ką kalbėti apie rimtesnius darbus. Ten nuo pat pradžių visas objektas buvo tik pasipinigavimas. Nesuprantu ką tie 130 darbininkų darė tiek laiko. Šitas objektas dar vienas pavyzdys kaip taškomi valstybiniai ir fondų pinigai.

Trr atvaziavom

Trr atvaziavom portretas
Cia pavyzdys kaip reikia taskyt pinigus ir tempt gumini.Dvi dienas varo kvadratus kaip priklauso o trecia viska isardo nes pamirsta pratyst koki kabeli.Tai idomu jeigu mes visi taip dirbtume uzsakovai butu patenkinti?

...

... portretas
Kur Keeeras, ten ir ŠIZOFRENIJA.

Ceska

Ceska portretas
as ten nakti vaziavau tai vos nenuskridau nuo kelio pora sykiu :DD na kolkas neapsviesta, bet net ir remontuojamo kelio zenklinimo zenklu nera apsoliuciai jokiu, o dar vingiuota belekaip

KO

KO portretas
čia stebitės projektuotojais - čia gi išreklamuota miesto biudžeto lėšų sutaupymo išdava - pigiai niekada nebus gerai. Dar ne tokie dalykai išlys, kurie buvo padaryti miesto ūkyje "persiderint dėl kainų" pagal krabo politiką.

ar

ar portretas
...tikrai tam Abramavičiui nuskyla laimė pamėdžioti su meru?

Klaiku

Klaiku portretas
Spūstys tik dar didesnės pasidarė. Net ir vidurdienį nelengva pravažiuoti. Reto nemokšiškumo ir neūkiškumo pavyzdys šita nauja Amalių apylanka! Pernelyg siauras žiedas padarytas vos VIENOS eilės! Ten joks didesnis automobilis netelpa! Keistai ilgos nuokalnės abiem kryptimis – kad daugiau degalų išpleškintume?! O tie visiškai stačių kampų kelio posūkiai – garantuotos avarijos! Sveiku protu nesuvokiamas projektuotojų darbas, o Kauno savivaldybės neva specialistai sugeba tik „pasakėles iš rūsio“ skiesti, kaip čia viskas gerai! Šitą apylanką reikia visiems rodyti kaip visiško analfabetizmo etaloną.

Elna

Elna portretas
Jo, laukiam, kol bus plikledis ant tokių posūkių...

Geriausias darbo pasiūlymas

Geriausias darbo pasiūlymas portretas
Pradėkite nedelsdami kurti pinigus ... „Google“ siūlo darbo vietas, kuriose žmonės gali dirbti internetu iš savo namų, ir aš per pirmąjį šio darbo mėnesį uždirbau 24795 USD. Buvau sukrėstas, kai kaimynė man pasakė, kad ji vidutiniškai kainuoja 30 000 USD, bet matau kaip tai veikia dabar. Dabar jaučiu tiek daug laisvės, kad esu pats savo viršininkas. Tai aš ir darau ........................>>>>>>>>>>>>>>>> w­w­w.C­a­s­­h­­F­­l­o­w­7­7.C­o­m

V.L

V.L portretas
Teko važiuoti naujuoju pervažos apvažiavimu. Kažkodel nuojauta sako kad Kaunas pasipilde dar viena juodaja {avariju atžvilgiu} skyle.

!!!!!

!!!!! portretas
Projektuotojus ir darbu vygdytojus uz kiausiu!!!, Kaip galima atidaryt kelia, kai visu pirma jis yra nepabaigtas, nei apsvietimoa, nei zenklu, nakti vaziuojant spelioji kur cia reiks pasukt. Saligatviai nedabaigti, dabar dirbs klapciukai su technika iki kokio birzelio, nes tuoj pradrs verkslent kad tai uzsalo, tai prilijo, tai saule nepatekejo. O del eismo saugumo ir pralaidumo, tai dar baisiau negu buvo su senaja pervaza, avaringumas bus didelis, spystys dar ilgesnes, kai koks vilkikas ziema atvaziuos nuo petrasiunu puses ir neuzkils i kalniukus link zieduko. Zodziu sekmes visiems, ir bukit atodus!

vairuotojas

vairuotojas portretas
Galiu atsakingai pareiksti, kad toki apvaziavima su tuneliu projektavo girtas sarlatanas, o tam pritare ir pinigus "isisavino" gudruciai ir savivaldybes. Ideali proga! Taip sakant "Kaunas pasitvarke". Reikejo daryti atvirksciai, irengti laikina apvaziavima su kelinio zvyro danga ( begiai buvo nuardyti) ir tuneli irengti tiesiai. Samata butu buvusi daugiau negu perpus mazesne ir statybu laikas trumpesnis. Tas ziedas tai visiskas nesusipratimas, neapskaiciuotas dideliems automobiliu srautams, furoms ir prailgintiems autobusams. Bent jau turejo buti dvigubai didesnis ir dvieju juostu. Mano nuomone ten buvo suprojektuota trasa drifteriams, bet jokiu budu ne tai ko tikejosi kaunieciai.

pp

pp portretas
tas mini ziedas Amaliuose prie esamu ir busimu srautu yra zopa. jeigu lengvi auto dar kazkaip prasivynioja, tai furai pravaziuojant viskas stoja. o ju ten bilekiek... rajonas toks. chuinia o ne projektas

AZ

AZ portretas
Esu LABAI nepatenkintas keliu link tunelio iš ABIEJŲ pusių.Kelias paklotas ant Motinos Gamtos sukurto reljefo.Tarsi nebuvo su kuo prakasti ar bet NULYGINTI paskutinią kalvelę prieš tunelį.Kelias trumpas,bet daugiau primena linksmuosius kalniukus.Važiuojant kas kartą sukelia neigiamas emocijas.Darbo priimti tikrai negalima.Gėda

Žilvinas Ručys

Žilvinas Ručys  portretas
Kadangi, vagims terūpi pinigai, o traukinio kelyje negali būti jokių kliūčių ar kad galėtu dirbtinai padaryti kliūtis. O ko jūs tikėjotės. Projektą matėt? Kaip darbus atlikinėjo matėt? Ant jūsų problemų skersą dėjo. Visam mieste yra sukurtos dirbtinos spūstys. Kiti nuosmaukos negeba 30 metų šviesoforų sureguliuoti

apta

apta portretas
nu bet tas tunelis tai be rysio kodel jo vietoj pervazos nepadare.ZIEDA kaip ir visur padare maza su negabaritiniu kroviniu nepravaziuoti o vaziuojant link tunelio ties posukiais kelias taip susiaurintas kad furoms veidrodziais kabintis teks.O i tuneli tokia grazi nuokalne su posukiu padaryta kad pasalus bus kaip per ralio varzybas reikejo ir ziurovams vietas padaryti

Galerijos

Daugiau straipsnių