Quantcast

Sugrįžę rugsėjo spūstys nervus gadina ir mokiniams: vėluoja į pamokas

Kaunietė pasakoja, kad per transporto spūstis vaikams tenka vėluoti į mokyklą.

„Parašykite apie visiškai nenormalias spūstis Aleksote. Vaikas iš galinės stotelės Technikumo g. išvažiuoja 7.24 val. Pagal tvarkaraštį autobusas 7.44 val. jau turi būti Karaliaus Mindaugo prospekto stotelėje, bet net ir 8.05 val. dar net buvo neprivažiavęs Vytauto Didžiojo tilto. Žmonės kalba, kad Akademijoje sugalvojo taisyti kažkokią transporto juostą dabar – prasidėjus rugsėjui. Ar nebuvo laiko per vasarą, ar kelininkai negalėtų dirbti pamainomis?“ – piktinosi moteris, paminėjusi, kad vaikai važiuoja 42-ojo maršruto autobusu.

Anot jos, mokyklos, kurias lanko sūnūs, į vėlavimus kol kas žiūri atlaidžiai, bet vėluoti yra nemalonu, sukelia stresą. Išeitis – į pamokas išsiruošti prieš valandą.

Bendrovės „Kauno autobusai“ pasiteiravome, kaip transporto spūstys mieste veikia keleivių susisiekimą viešuoju transportu. Specialiai jam įrengtos A eismo juostos, tad autobusai ir troleibusai turi galimybes per piką judėti greičiau nei kitas transportas. Deja, rugsėjį spūstys tiek išauga, kad vien A juostos, ten kur jos yra, negelbsti.

Ar nebuvo laiko per vasarą, ar kelininkai negalėtų dirbti pamainomis?

„Labai apgailestaujame, kad piko metu kelionės viešuoju transportu trunka ilgiau nei numatyta pagal maršrutų grafikus. Turime suprasti, kad prasidėję nauji mokslo metai lėmė perpildytas gatves moksleivių, naujų studentų bei kauniečių sugrįžusių po vasaros atostogų į darbo vietas. Transporto spūstys rugsėjo mėnesį – ne naujiena. Tai vyksta beveik kiekvienais metais, todėl galima būtų sakyti, kad tai įprasta kauniečių bei naujųjų Kauno miesto gyventojų adaptacija. Žinoma, prie spūsčių prisideda ir užsitęsę kelių remonto darbai“,– kalbėjo „Kauno autobusų“ Viešųjų ryšių specialistė Greta Makūnaitė.

Atsiprašiusi už kylančius nepatogumus eismo dalyvių ji prašė kantrybės ir pakantumo. „Viešasis transportas irgi važiuoja spūsčių apkrautose miesto gatvėse, todėl grafikų pokyčiai šios situacijos neišspręstų, kadangi spūstys piko metu trunka įvairiai. Keleivius raginame pasirinkti ankstesnį išvykimo laiką bei įvertinti galimas rizikas dėl spūsčių piko metu. Kaip ir kiekvienais metais, tikimės, kad mėnesio bėgyje transporto priemonių srautai normalizuosis ir viešojo transporto keleiviai galės planuotis savo keliones pagal nustatytus maršrutų grafikus“, – teigė G. Makūnaitė.

Anot jos, daugiausiai vėluojantys maršrutai yra tie, kurie keliauja miesto centre – ten, kur ir būna didžiausi transporto priemonių srautai piko metu.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Na

Na portretas
O kas tas spūstis padaro, kek šeimos narių tiek ir vaziuotoju, autobusai juk neskraido, jiems tenka maltis toj kosej, lai vaikučiai anksčiau išsiruošia į mokslus, o ne kaltint kitus, žinant dar, kad ir vairuotojų trūkumas.

tai tegul

tai tegul portretas
tie vargseliai seda ant dviraciu ar tu pasiknuku bus greiciau ir sveikiau negu sedeti toj tevu tackej ir stoveti tose kolonose, juokingai atrodo, kai 15 - 16 m tevu numyletiniai islaipinami prie mokyklos duru, gyvenu prie mokyklos taip kad nedejuokit lepuneliai

ktu studentas

ktu studentas portretas
gyvenu 30 km nuo Kauno ,turiu keltis 6 val ryto kad nepaveluociau i paskaita 9 val,nelieka laiko pailset
VISI KOMENTARAI 23

Galerijos

Daugiau straipsnių