Quantcast

„Tez Tour“ – dar arčiau keliautojų

  • Teksto dydis:

Koronaviruso pandemija neabejotinai pakoregavo daugelio keliautojų planus, tačiau nenumaldė noro keliauti. Nuoseklios plėtros ketinimų neatsisako ir didieji šalies kelionių organizatoriai – neseniai Kaune duris atvėrė "Tez Tour" logotipu pažymėtas biuras.

Pasaulyje populiari praktika

Tai jau trečioji įmonė, veikianti pagal franšizės modelį, kurį "Tez Tour" plėtoja nuo 2019 m. Pirmoji įmonė, dirbanti pagal "Tez Tour" franšizę, buvo atidaryta Vilniuje, kiek vėliau antra – Klaipėdoje.

Su kelionių sektoriuje dirbančiais verslininkais tarptautinis kelionių organizatorius ir toliau veda derybas dėl tokių įmonių veiklos – plėtoti fanšizės tinklą "Tez Tour" imasi atsižvelgiant į išsiplėtusią šalies kelionių rinką ir siekiant turėti tiesioginį ryšį su klientais.

"Naujo verslo modelio poreikis, šalia išlaikant ir senąjį, kai prekyba kelionėmis vyksta bendradarbiaujant su nepriklausomais kelionių agentais, susiformavo savaime. 2018-aisiais pasiekėme apčiuopiamą 43 proc. siekiantį keliautojų augimą, nedidelį augimą jau stebime ir šiemet, – pasakojo "Tez Tour" viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė. – Pastaraisiais metais ypač išplėtėme siūlomų kelionių geografiją ir įvairovę. Nors dėl viruso veikla buvo sustabdyta, kai kurios šalys dar neatsidarė, tikimės, kad netrukus grįšime į įprastas vėžes."

Pasak pašnekovės, specializuotos agentūros, kuriose koncentruojamasi į vieno organizatoriaus produktus, – visame pasaulyje populiari praktika. Vis dėlto Lietuvos kelionių rinka tokio pobūdžio bendradarbiavimui ilgą laiką buvo per maža.

"Tačiau situacija pasikeitė, mūsų šalies gyventojai keliauja ir, pagal prognozes, keliaus vis daugiau", – teigė I.Aukštuolytė.

Užtikrina aukštą standartą

"Tez Tour" pardavimų vadovo Mindaugo Raukčio pastebėjimu, tiek klientams, kurie keliones įsigyja franšizės įmonėje, tiek pačiai įmonei tai pirmiausia yra kokybės ir greičio garantas.

"Franšizių išskirtinumas – kasdienis darbas su vieno kelionių organizatoriaus produktu ir sistemomis, o tai neabejotinai užtikrina puikų produkto pažinimą, greitą reakciją į kliento poreikius, smulkiausių detalių išmanymą, tad taupo tiek kliento, tiek operatoriaus laiką", – aiškino pašnekovas.

Visą savo laiką franšizių darbuotojai gali investuoti į konkretaus organizatoriaus produkto žinias, o ne į skirtingų sistemų ir produktų palyginimą, taip pat nuosekliai gilina savo žinias įvairiuose mokymuose, seminaruose ir informacinėse kelionėse.

Dėl turimų žinių lygio ir aptarnavimo standartų tokių agentūrų darbuotojai vadinami priekinės linijos personalu (angl. frontline), o kelionių organizatorius prisiima atsakomybę už jų teikiamas paslaugas.

"Franšiziniai biurai atitinka visus "Tez Tour" nustatytus standartus, kuriais siekiama užtikrinti puikų aptarnavimą, patogumą, jaukią atmosferą ir, žinoma, kokybišką bei dėmesingą pagalbą mūsų klientams planuojant savo atostogas. Nors puikiai veikia ir senasis operatoriaus modelis, tačiau franšizių projektu mums pavyko sukurti tiesioginį kelionių organizatoriaus ryšį su savo klientu nuo jo noro keliauti, kai apsilanko "Tez Tour" logotipu papuoštame biure, iki jau realizuotų atostogų, kai juos saulėtose šalyse su šypsena pasitinka ir visos kelionės metu rūpinasi geltonais "Tez Tour" marškinėliais vilkintys atstovai", – vaizdžiai kalbėjo pašnekovas.

Keisti veiklos neketina

"Tez Tour" franšizinės agentūros Kaune vadovė Guoda Zaborovskytė neabejoja, kad šešiolika metų sėkmingai šalyje veikiančio tarptautinio kelionių organizatoriaus vardas yra perspektyvaus kelionių verslo garantija.

„Tez Tour“ franšizinės agentūros Kaune vadovė G.Zaborovskytė (trečia iš kairės) neabejoja, kad keliautojai netruks įvertinti paslaugų kokybės ir greičio galimybes. (Vilmanto Raupelio nuotr.)

"Ilgą laiką dirbau pardavimų srityje, o pastaruoju metu koncentravausi į kokybės užtikrinimą dirbdama būtent su kelionių agentais. Taigi teko galimybė išsamiai susipažinti su šia verslo specifika ir pritaikyti jau turimą pardavimų praktiką ir įgyvendinti naujas idėjas. Teko dirbti su keletu skirtingų operatorių, tačiau vis pritrūkdavo aiškumo, tarpusavio supratimo, vienas kito

palaikymo ir greitos reakcijos, o tai šiandien ypač svarbu mūsų klientams. Dėl to ir atsirado poreikis dirbti koncentruotai ir užtikrintai bei stiprinti agentūros ir organizatoriaus ryšį siekiant garantuoti kokybišką paslaugų suteikimą galutiniam vartotojui – mūsų klientui. "Tez Tour" prekės ženklas mums yra patikimumo ir kokybės garantas, malonumas bendradarbiauti", – kalbėjo pašnekovė.

G.Zaborovskytės teigimu, franšizės modelis suteikia pridėtinę vertę tiek verslui, tiek vartotojui.

Mūsų klientai ieško puikaus oro, komfortiško apgyvendinimo ir gero aptarnavimo užsienio kurortuose, todėl planuoja keliones svetur.

"Mums tai yra žinomumas, klientams – pasiekiamumas. Pastarieji jau pažįsta "Tez Tour" kaip savo kelionių partnerį, kuris organizuoja, pasitinka ir rūpinasi svečiose šalyse atostogų metu. O franšizė jam suteikia galimybę jau pirmame žingsnyje – planuojant atostogas – turėti tiesioginį ryšį su "Tez Tour" atstovu, kuris užtikrina kokybišką ir greitą paslaugų suteikimą. Kadangi mūsų įmonės darbuotojai koncentruojasi į vieno organizatoriaus produktą, jie geriausiai jį išmano ir puikiai perteikia savo žinias klientui bei skiria daugiau dėmesio jo poreikiams", – akcentavo "Tez Tour" kelionių agentūros Kaune vadovė.

"Tez Tour" atstovai atkreipė dėmesį, kad, nepaisant to ,jog siekiama labiau užtikrinti pardavimų proceso kokybę pagal franšizę dirbančiose agentūrose, kelionių organizatorius kitaip keisti iki šiol vykdytos veiklos neketina – ji ir toliau bus tęsiama bendradarbiaujant su visoje šalyje veikiančiais nepriklausomais kelionių agentais ir agentūromis.

Ilgisi atostogų užsienyje

Kalbėdamas apie bendrą pastarojo meto situaciją "Tez Tour" pardavimų vadovas M.Rauktys neneigė, kad pandemija kiek pakoregavo keliautojų įpročius – sugrįžta paskutinės minutės kelionių tendencija, kai jos įsigyjamos likus savaitei ar dviem iki išvykimo.

"Esame poilsinių kelionių organizatoriai, todėl galime pasakyti, kad žmonės ilgisi atostogų užsienio kurortuose, o per daugelį metų susiformavę įpročiai per vieną vasarą nesikeičia – mūsų klientai ieško puikaus oro, komfortiško apgyvendinimo ir gero aptarnavimo užsienio kurortuose, todėl planuoja keliones svetur", – aiškino pašnekovas.

Karaliaus Mindaugo prospekte, verslo centre "Magnum", duris atvėręs biuras – jau trečioji šalies įmonė, veikianti pagal "Tez Tour" franšizę. (Vilmanto Raupelio nuotr.)

Tačiau, esant neapibrėžtai situacijai pasaulyje, planuoti veiklą vis dar labai sudėtinga.

Pagal galimybes kelionių organizatorius stengiasi keliautojams pasiūlyti kuo daugiau pasirinkimų atostogoms, tačiau kartu turi įvertinti kelionių saugumą, prisiimti atsakomybę ir verslo rizikas.

"Ką tik pradėjome skrydžius į Bulgariją ir jau po savaitės turėjome juos atšaukti. Deja, tokiu režimu veikiausiai gyvensime dar kurį laiką, padėtis gali keistis kiekvieną dieną. Labai tikimės, kad nuo rugsėjo galėsime papildyti skrydžių programą daugiau krypčių – tokių kaip Italija. Tačiau tiek keliautojai, tiek organizatoriai labiausiai laukia, kol atsivers Turkija", – komentavo "Tez Tour" pardavimų vadovas.

"Planuodami keliones vertiname ir vadovaujamės atsakingų institucijų rekomendacijomis, palaikome nuolatinį ryšį su atstovais užsienio šalyse. Keliautojų saugumas ir sveikata yra besąlygiškas prioritetas", – akcentavo M.Rauktys.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių