Quantcast

Tartasi, kaip bus rekonstruojama kelio Vilnius-Klaipėda atkarpa Kaune

Seimo pirmininkas antradienį su Kauno miesto ir rajono merais tarėsi, kaip užtikrinti, kad automagistralės Vilnius-Klaipėda rekonstrukcija ties Kaunu vyktų sklandžiai.

„Norėtume, kad tai būtų kuo sklandžiau rengiamasi ir galbūt šiemet rengiami dokumentai, kad kitais metais jau būtų galima pradėti projektus, nes tai yra žmonėms labai svarbi vieta“, – BNS po susitikimo su Kauno meru Visvaldu Matijošaičiu sakė Seimo pirmininkas Viktoras Pranckietis.

Trečiadienį dėl šio projekto jis susitiks su laikinuoju Automobilių kelių direkcijos vadovu Vitalijumi Andrejevu.

„Tikslas yra, kad nestabdytume tų projektų, kad jie vyktų, kad juos pradėtume ir įgyvendintume. Žiūrime, kur galėtų būti kokia nors spraga, žiūrime, kad ji nesutrukdytų“, – sakė V. Pranckietis.

Jo teigimu, vienas svarbiausių klausimų yra užtikrinti, kad rekonstrukcijos metu ir po jos būtų sklandus susisiekimas tarp šioje atkarpoje esančių prekybos centrų, miesto ir gyvenviečių.

Tikslas yra, kad nestabdytume tų projektų, kad jie vyktų, kad juos pradėtume ir įgyvendintume.

Seimo pirmininko sekretoriato vadovė Gintarė Žukaitė BNS sakė, kad Seimo vadovybė yra gavusi prekybos centro „Mega“ ir Kauno apskrities gyventojų raštą, kuriame nerimaujama dėl galimų eismo trukdžių rekonstrukcijos metu.

„Bijo atskirties, kad nebūtų jie atriboti“, – sakė V. Pranckietis.

Kauno savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Petrauskas BNS sakė, kad miestas suinteresuotas kuo greičiau pradėti kelio rekonstrukciją – jos techninis projektas ruošiamas jau kelerius metus.

Vyriausybė anksčiau yra skelbusi, kad kelio Vilnius-Klaipėda ruožą nuo Biruliškių iki „Megos“ sankryžos numatoma rekonstruoti į aštuonių eismo juostų kelią: atitvarais atskirtos keturios vidurinės juostos būtų skirtos tranzitiniam eismui, kur didžiausias leistinas greitis būtų 110 km per valandą, o šoninės 4 eismo juostos, po dvi iš kiekvienos pusės, būtų jungiamosios vietiniam eismui.

Sudėtinė šios rekonstrukcijos dalis bus naujas dviejų eismo juostų tiltas iš šiaurinės Kleboniškio tilto pusės. Taip pat vietoje dar 1964 metais statyto tilto planuojama keturių eismo juostų tilto tranzitiniam eismui statyba. Eismas iš Vilniaus į Klaipėdą tuo metu būtų nukreiptas naujuoju tiltu.

Numatomas ir 1981 metais statyto pietinio dviejų eismo juostų tilto, kuriuo dabar vyksta eismas iš Klaipėdos į Vilnių, remontas.

Preliminari projekto vertė siekia 100 mln. eurų, iš jų beveik 60 mln. eurų būtų skiriama tiltų statybai. Numatoma projekto įgyvendinimo trukmė – penkeri metai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Kauno soferis

Kauno soferis portretas
Apie rekonstrukcijos butinuma kalbama daug metu ,tik niekas nepajudejo i prieki.Man jau 61 m.,kasdien maluosi per tuos kamscius ir dabar mastau - vargu ar besulauksiu as to naujo tilto ,gali but jau man bus 80 ,ir vairuot nebeleis del nukvakimo o tilto vis dar nebus :):):)

Man įdomu

Man įdomu portretas
ar tik ne Pranckiečio padėjėja Jūratė Truncienė patarė, kad galima šia tema pasipijarinti ! Daug žadant žmonėms, tačiau nieko nedarant, kaip daugelį metų ? Užliedžių gyventojai neapsikentę prasto J. Truncienės darbo iškrapštė ją iš seniūno pareigų, tačiau ši darbuotoja labai pritiko Pranskiečiui. Jei mūsų aukščiausios valdžios padėjėjai tokio lygio, klausimas koks lygio pačio vadovo?

Gintas

Gintas portretas
Nuo kada yra Vilnius- Klaipėda jei nežinote nuvažiuokite į vidurį autostrados ir pasižiūrėkite į ženklą Kaunas-Klaipėda autostrada užrašą jokio vilniaus ten nėra.
VISI KOMENTARAI 9

Galerijos

Daugiau straipsnių