Apie vairuotojus Kaune: kažkas nemato, kažkas stabdžių neturi – taip ir kariaujam

  • Teksto dydis:

Kaune vėl užfiksuoti Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidėjai. Vienas iš jų be posūkių signalų dieną drąsiai persirikiuoja nepaisydamas daugybės gatve važiuojančių automobilių, o kitas vairuotojas nepabūgsta ir tamsos – rizikuoja atlikdamas manevrus prieš pat sunkiasvorę transporto priemonę.

Nuomonės dėl pažeidėjo – išsiskyrė

Minėti KET pažeidimų atvejai, patalpinti socialinio tinklo „Facebook“ grupėje „Reidas“, sulaukė nemažo internautų dėmesio. Pirmasis Savanorių prospekte vaizdo registratoriumi užfiksuoto vairuotojo elgesys imtas vertinti kontraversiškai.

Kai kurie pamatytą situaciją socialiniame tinkle komentavę žmonės pabrėžė, kad trumpas posūkio signalo sumirksėjimas nesuteikia jokio pirmumo bei juolab teisės rikiuotis viduryje sankryžos. Tuo tarpu kiti stojo ginti minėtą vairuotoją tvirtindami, kad posūkis buvo rodomas. Tačiau netrukus sulaukė atkirčio, pasitelkiant KET, kuriose rašoma, kad važiuojant keliu posūkio signalas rodomas iš anksto – likus bent 30 metrų iki manevro pradžios. Išskyrus tuos atvejus, kai mažas atstumas tarp artimiausio kertamo kelio ar įvažiavimo. Be to, posūkis rodomas iki tol, kol manevras bus baigtas.

„Nemačiau aš ten kokio posūkio! Geriausiu atveju, posūkio rankenėlė netyčia užkliuvo“, – rėžė Andrius.

„Tiek pirma tiek antra eismo juosta buvo galima važiuoti tiesiai. Persirikiavimas šioje situacijoje – visiškai nebūtinas. Su tokiais įgūdžiais ir sprendimų priėmimų greičiu į judresnes gatves geriau nevažiuoti. Jei vaizdo įrašo autorius būtų pristabdęs, tai žmogelis būtų ir nuvažiavęs bet ne – jo pirmumas, tai reikia pasistengti, kad neįlįstų. Ir kas iš to?“ – KET pažeidėją užtarti bandė Gytis.

„Principų karai arba lietuvis lietuviui yra lietuvis. Kažkas nemato, kažkas stabdžių neturi – taip ir kariaujam kelyje“, – Ryčiui antrino Rasa.

Du pažeidimai

Tačiau Kauno apskrities Vyriausiojo policijos komisariato (VPK) pareigūnai, paprašyti aptarti pamatytą situaciją Savanorių prospekte, akcentavo ne tik netinkamą KET pažeidusio vairuotojo pasirinkimą rodant posūkį, bet ir tai, kad šis nedavė kelio gretima juosta ta pačia kryptimi važiavusiai transporto priemonei, dėl to pastarosios vairuotojas, esant intensyviam eismui, buvo priverstas keisti važiavimo kryptį ir stabdyti, kad būtų išvengta susidūrimo.

Nemačiau aš ten kokio posūkio! Geriausiu atveju, posūkio rankenėlė netyčia užkliuvo.

„Tokiais savo veiksmais vairuotojas sukėlė pavojingą situaciją, pažeidė KET 104 ir 82.2 punktų reikalavimus. Už tai numatyta atsakomybė vairuotojams – bauda nuo 170 iki 230 eurų. O neturintiems teisės vairuoti transporto priemones asmenims – nuo 450 iki 600 eurų. Be to, privaloma skirti teisės vairuoti transporto priemones atėmimą nuo trijų iki šešių mėnesių“, – pabrėžė Kauno apskr. policijos atstovai.

Taip pat pareigūnai pridūrė, jog už nustatytos įspėjamųjų signalų naudojimo tvarkos pažeidimą vairuotojams gresia nuo 30 iki 90 eurų.

Sukritikavo drąsuolį

Kitame vaizdo įraše, pasidalytame grupėje „Reidas“, internautų griežtai sukritikuotas sunkiasvorę transporto priemonę lenkiantis ir į žiedinę sankryžą įvažiuojantis lengvojo automobilio vairuotojas. Komentatoriai KET pažeidėjui nešykšti karčių žodžių pabrėždami, kad dėl tokio elgesio iš kai kurių transporto priemonių per avariją lieka tik metalo laužas.

„Apvažiuoti žiedinę sankryžą ir pasukti, kur reikia, – problema. Geriau elgtis kelyje neatsakingai“, – lengvojo automobilio vairuotojo netinkamą sprendimą peikė Modestas.

„Man įdomu, kaip traktuotų, jei kas atsitiktų ir nebūtų vaizdo registratoriaus? Iš abiejų juostų, regis, galima išvažiuoti iš žiedinės sankryžos. Na, bet vairuotojas vis tiek kvailas turi būti, kad taip sugalvotų“, – nuomonę dėstė Karolis.

„Lengvojo automobilio vairuotojas, įvažiuodamas į žiedinę sankryžą, prieš sukdamas į dešinę, privalėjo iš anksto pasitraukti prie pat važiuojamosios dalies, skirtos važiuoti ta kryptimi, atitinkamo krašto. To iš anksto jis nepadarė – sukdamas į dešinę išvažiavimui iš žiedinės sankryžos nedavė kelio gretima juosta važiuojančiai transporto priemonei. Dėl to, pastarosios vairuotojas buvo priverstas stabdyti, kad būtų išvengta susidūrimo“, – pamatytos situacijos KET pažeidimus vardijo Kauno apskr. VPK Kelių policijos valdybos Administracinės veiklos skyriaus vyriausiasis specialistas Arūnas Melys.

Pasak jo, tokiais savo veiksmais vairuotojas sukėlė pavojingą situaciją, pažeidė KET 106 punkto reikalavimus. Už tai numatyta atsakomybė vairuotojams –bauda nuo 170 iki 230 eurų. O neturintiems teisės vairuoti transporto priemones – nuo 450 iki 600 eurų. Be to, kaip ir pirmuoju atveju Savanorių prospekte, taip ir šiuo, privaloma skirti teisės vairuoti transporto priemones atėmimą nuo trijų iki šešių mėnesių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

To vadyla

To vadyla portretas
Tu plugo broli ko cia verksleni?Nepatinka kad filmuoja pazeidimus? Jei manai kad kitas vairuotojas pazeide,filmuok ir siusk,td ji nubaus ir kita kart nebevaziuos antra juosta. Pastovus verkimas kad kazkas kazka nufilmavo darant pazeidima,ir pastovus verkimas kad paviesino.Tai nepazeidinetu ir neviesintu...

Vadyla

Vadyla portretas
isistato registratorių pats važiuoja taip ,kad normaliai važiuojantys tiesiog neapsikenčia ir nori aplenkti tokį asilą, po visko jaučia malonumą skleisdamas kokie visi blogi, jei nebūtų tokių provokatoriu tai nebūtų tokių sitacijų, apsižergia antra juosta ir vos juda, saugiu greičiu net nekvepia, kvepia tik išprovokuotomis sitacijomis.Su greitu pagreičiu ir smegenim niekada neiškyla problemu niekas nesimaišo, o stabdžiai tai bėda kelyje variklis netraukia smegenys netempia ,kad buti savo vietoje.

Adas

Adas portretas
Jaunystėje Kaune važinėjau. Laikytis eismo taisyklių buvo garbės reikalas. Dabar - patys matot
VISI KOMENTARAI 13
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių