Quantcast

Sumažinus viešojo transporto maršrutų skaičių – bėdos: keleiviai nesijaučia saugūs

Grįžti į straipsnį

žmogus

žmogus portretas
Begalviai valdžioje, išsirinkote tokią valdžią dabar ir turite. Autobusai perpilditi, žmonių saugumas - nulis, kaip apsisaugoti nuo COVID? Pasakykite valdžios atstovai....Matyt, irgi jau protą prarado...Reikalauja to, ko negalima padaryti viešajame transporte.

Keleivė

Keleivė portretas
Tikrai tįaip, sumažino autobusų kiekį, važiuoja vos ne kas valandą, lauki lauki, o apie saugumą net kalbos negali būti, nes žmonės vos ant galvos lipa, vietų laisvų autobusuose jau nebūna, tenka stovėti prisiglaudus, ka jie begalviai pridarė....Reikalauja atstumo, saugumo, neįmanoma apsisaugoti....Ką valdžia dabartinė pridarė?

Kava

Kava portretas
O, į Vainatrakiu kapines aš galiu važiuoti 61 autobusų? Jei esu kaunietė... Neįskaitoma?

R

R portretas
Darbo imitacija kaip ir visur... Skambinkit kur norit, sukurta speciali sistema (sugedęs telefonas), o ateityje dar bus gražiau. Ir nesvarbu kas valdžioje ir koks meras vadovauja miestui. Betvarkė, anarchija, chaosas- viskas liaudies "gerovei". Apie elementarias žmogaus teises ir kalbos negali būti...Bananinėje valstybėje nieko naujo:(

Rimas

Rimas portretas
Kauno viešasis transportas naikinamas palaipsniui...Gali kiek nori skambinti, rašyti, komentuoti. Niekas nepasikeis....Ir daug miestelėnų tą supranta, bet nieko padaryti neįmanoma. O jau 30 metų praėjo:(

Jau

Jau portretas
18 autobusai važiuoja rečiau negu kas valandą, nors tikrai nevažiuoja tušti. Vakare problema grįžti iš darbo. Jeigu nespėji 17:28 , tai sekantis tik 19:08.

Anonimas

Anonimas portretas
Jūsų statistika klaidinga,nes keleiviai turintys nuolatinius bilietus retai juos žymi.perpildytas važiuoja ir 54 autobusas,pilnas ir 34 maršrutas.pabandykit pavažinėti tada galėsit skaičiuoti ir retinti.

Vyda

Vyda portretas
Nuėmė 20 autobusą.35 iki Aleksoto nevažiuoja. Norint patekti į Senamiestį reikia važiuoti ratais ir sugaišti papildomai apie pusę val. ,nes atvažiavus ryte iki Julijanavos sustojimo visi autobusai būna pravažiavę.

Aušra

Aušra portretas
Sudėtinga išvažiuoti iš Vaišvydavos, darbo dienomis ryte su 46 autobusu nuvažiuoti neįmanoma. Anksčiau buvo 6,48 , (dabar paliko tik poilsio d ), tokiu būdu iki 8 val spėji nuvažiuoti iki 2 ligoninės, o dabar pirmas autobusas 6,13 , sekantis 7,17...Tiesa 6,31 važiuoja 68, bet tokiu būdu reikia važiuoti su 4 autobusais...

kaunas

kaunas portretas
reikia uzdrausti troleibuse ir autobuse p l e p e t i telefonu, o tai plepa istisai, kol vaziuoja, apie nieka,ir dar taip garsiai su kvatojimais, o virusai is burnos tai i visas puses, vairuotojai galetu pastabas duoti, juk jiems patinka tvarka daryti

Keleivis

Keleivis portretas
20 autobusas visai nuimtas kur tai matyta zmonės Nei ir darbą nei ir polikliniką negali nuvažiuoti.

keleivis

keleivis portretas
Realiai tai keleiviu kokiu trecdaliu daugiau. Dalis jau nuo pirmo karantino laiku iprate ilipti per vidurines/galines duris ir nepazymeti bilietu. Nebutinai jie vaziuoja zuikiu, daug kas turi nuolatinius. Ypac vyresnio amziaus zmones, nekarta teko girdeti replikas, "kam cia zymeti, jei turiu nuolatini". Tai tokie keleiviai neitraukti oficialiai i srautus. Mazai principingu vairuotoju, reikalaujanciu pazymeti bilietus. Tai ir statistika tada tokia- vaziuoja 29 zmones. Nors realiai gal 40.

rytas

rytas portretas
Seniai aišku, kad viešasis transportas Kaune nėra skirtas tam, kad žmonėms būtų patogu. ABsurdiški maršrutai, nesuprasi, kam pritaikyti, didžiuliai tarpai tarp maršrutų arba kaip tik - viskas sugrūsta į vieną laiką. Jeigu didmiestyje kartais tenka laukti 30-40 min, kol pasieksi pvz. Aleksotą, nes visi ta kryptimi nuvažiuoja vienas paskui kitą, tai nežinau, koks čia yra patogumas. Manau, akivaizdu, kad skatinami esame persėsti į automobilius (kas galime), o kiti tiesiog kentėti nepatogumus.

Tas visuomeninis transportas ne visai visuomeninį atitinka.

Tas visuomeninis transportas ne visai visuomeninį atitinka. portretas
Aplamai neaišku kokiais stebėjimais jie sudaro maršrutus ir jų grafikus .Paprašai kad važiuotų sakysim iki Kauno marių sako tai nuostolinga važinėti 1,2 kilometro troleibusui ,kas tai ar žmonių patogumui ar tokie jau nuostoliai savivaldybei? .Žmogui po metų dviejų ginčo tik stotelėje įrengia suoliuką ,kas tai ar taip turi į žmogų žiūrėti valdininkai? .Yra žmonių kurie įvairiais sumetimais neturi ar negali vairuoti nuosavo transporto ,o visuomeninis turi ir linijas ir aikšteles apsisukti bet nevažiuoja visais metų laikais .Tai ir norisi paklausti ar tai visuomeninis transportas ar savivaldybės klerkų disponuojama sava transporto priemonė?.

keleive

keleive portretas
zmoniu pila transporte, aplamai absurdas, taip saugoja mus nuo viruso, labai gera profilaktika.

drugelis

drugelis portretas
Troleibusai eina retai, žmonių pilna... Štai kur infekcijos šaltinis. Taip mus saugoja mūsų mylima valdžia.

F

F portretas
Kauno autobusai prisideda prie viruso platinimo. Piko metu paleidžia trumpus autobusus, reisus sumažino, apie saugų atstumą nėra nei kalbos. Ne visi trinasi namuose prie kompų. Yra kas ir į darbą turi važiuoti!!!!!

44 maršrutas

44 maršrutas portretas
Su 44 maršrutu pastovios bedos, negana to,kad paleisti maži autobusiukai, o dar ir važiuoja 1k/val. Tikiuosi kada į Romainius važinės didesni autobusai ir normaliais grafikais...

su 43 maršrutu

su 43 maršrutu portretas
visišką nesąmonę padarė, tiek šiokiadieniais, tiek savaitgaliais. Bet kas jiems žmonių reikalai, jie gi visuomeniniu transportu nesinaudoja.

Anonimas

Anonimas portretas
Perstatykit 46grafika bent nuo pilies 16.10 nes žmonės turi laukti valanda laiko. Kas ten sėdi tas kuris nevažinėja su autobusais. Ir pamatysit kiek žmonių bus

Valdininkai aūūū

Valdininkai aūūū portretas
Tikrai savivaldybės miesto transporto skyriui žmonės tikrai nerūpi. Nežinia kuo jie užsiima. Kauno diena rašė, kad vairuotojai stotelėse neatidaro visų durų. Savivaldybės darbuotojas žadėjo pasidomėt tuo klausimu. Bet niekas nesikeičia. Jei žmogus nestovi prie durų, tai jos ir neatidaromos. Negi taip sunku atidarinėti visas duris? Juk nereikia išlipti iš autobuso ir rankom atidarinėti. Net lauke neleidžiama būriuotis vienoj vietoj. O čia tai uždara patalpa, viens prieš kitą keleiviai sėdi ar prasilenkia o patalpa nevedinama.

tulpes@lrpk.lt

tulpes@lrpk.lt portretas
As tai sakyciau reiketu sumazinti is viso iki vieno truliko, kad tusciai nevazinetu ir butu galima kuo daugiau i ji prigrusti zmoniu

Mantė

Mantė portretas
54 autobusas ryte visada prisigrudes, apie kokius atstumus kalbėti!? Eiguliai-silainiai susisiekimas iš vis tragiskas

Aš  portretas
Prieš kelias dienas paskambinau į savivaldybės miesto transporto skyrių paklausti, gal esant tokiai situacijai 57G sustotų Sąjungos aikštėje, nes apmaudu, kai pravažiuoja pro šalį tuščias. Atsiliepė labai nemaloni moteris, piktai išpyškino, kad dėl KIEKVIENO nekeis maršrutų. Manau, kad mes kiekvienas galime paklausti ar pasiūlyti, o pikta moteris galėtų tiesiog pasimokyti bendrauti.

Medikė

Medikė portretas
Prašome grąžinti 43 - o autobuso grafiką į ankstesnį, nu nekaitaliokit rytinių valandų, jau ir taip retai jie važiuoja pro K. Griniaus slaugos ligoninę. Pageidaujame kad visi šio maršruto autobusai užvažiuotų į minėtą ligoninę, o ne tušti važiuotų į Vičiūnus.

kaunietis

kaunietis portretas
Vyriausybės sprendimai Kauno valdžiai negalioja, Visiškai nesirūpina kauniečiais.

Anonimas

Anonimas portretas
į 54-ą mikrą ryte įlipt neįmanoma.Gal ligoninės valdžia galėtų prisitaikyt prie autobusų važiavimo?Juk ligoniai gali palaukt.

siaubas

siaubas portretas
KOKIĄ VELNIAVĄ PADARĖT SU 43 AUTOBUSO GRAFIKAIS?

Skaitytojas

Skaitytojas portretas
Vergai verkia viskas jiems blogai tas anas blogas

Tai

Tai portretas
kadangi važiuoti į darbus turime, tai gal autobusų parko vadovai atsakys kaip mes važiuodami susigrūdę susirgsime?Nuolatinius tai perkame ne pigiau, o paslaugos tai liko labai jau minimalios.

Pritariu

Pritariu portretas
Iš Romainių nuvažiuoti į darbą ir parvažiuoti po darbo tikras iššūkis: tiek 44, tiek 39 važiuoja kas valandą.Galima pagalvoti kad visi turi mašinas arba niekur nedirba....

pasipiktinusi

pasipiktinusi portretas
nėra kaip grįžti namo po darbo iš pramonės prospekto, ypač vakarais apie 20 valandą, niekas nevažiuoja. Nuolatinius tai turime išsipirkę 3 mėn., o transportas suretintas iki vieno reiso per valandą.

IŠ Romainių

IŠ Romainių portretas
44 autobusas važiuoja mažas(telpa maximum 15 žmonių), tai važiuojant ir grįžtant iš darbo būna po 25 ir daugiau, žmogus prie žmogaus, alternatyva 39 irgi važiuoja į valandą vieną kartą.Romainiškiams pasiekti darbus ir grįžti namo praktiškai prireikia 3 val.

Mažiau trinkitės po autobusus ir troleibusus

Mažiau trinkitės po autobusus ir troleibusus portretas
O dabar reikia nereikia tuoj lekia į stotelę ir kad važiuot, bele kur , kad tik važiuot be jokio tikslo, ir dar po keleta kartu lekia į stotele, namie nepasėdi, matau savo kaimynę kuri niekaip nei dienos nepabus nevažiavus.

Tai manau miestui daug nekainuotų.

Tai manau miestui daug nekainuotų. portretas
Kada Kauno maršrutai buvo paskirstomi pagal poreikius?. Dabar kai draudžiama išvykti į kitas savivaldybes ,tai nors iki pat Kauno marių paleistų 4 maršrutus nuo 8 val iki 14 val būtų kur pušyne prie marių prasieiti nors kelis kart savaitėje .Dabar sėdėk namuose, juk taip manau daug kam būtų neblogai prasivaikščioti, pakvėpuoti tyresniu oru.

truksta kontroles

truksta kontroles portretas
tikrai labai nesaziningu keleiviu yra nemazai.Ieina ir tik prikisa is tolo kortele,o ji neatsizymi.Ypac moksleiviukai tai jau nuo mazens mokosi apgaudineti ir buti nesaziningi-tai tik keli is nemazo burio pasizymedavo bilietuka.Reikia didesnes kontroles isaiskes tikroji padetis.

Aišku jumss

Aišku jumss portretas
Nėra ko kaimo japams į miestą važiuoti.Sėdėkite ir bezdėkite kaime o ne miesto gyventojų darbo vietas užimkite.

klp

klp portretas
teisingai nuimt visai reikia .tusti vazineja

Ž

Ž portretas
Taip pat važiuoju 23 maršrutu.Prieš 7 ryto žmonių autobuse(bent iki stoties)tikrai daug.O tam,kuris žiūri 19 val.Pažiūrėk 17-18 val.Pamatysi,kad daug!!!

Lyda Gudonienė

Lyda Gudonienė portretas
Norvegijoje karantino metu padvigubino miesto transporto priemoniū dvigubai. Ir niekam širdies neskauda, kad autobuse važiuoja tik vienas žmogus, o kartais nė vieno. Todėl Norvegijoje sergančiųjų COVID-19 skaičius yra žymiai mažesnis.

aš portretas
Pustuščiai autobusai važinėja, o besiskundinčių bobulių visada bus. Siūlau poniai,kuri mato, kad autobuse daugiau keleivių, paėjėti pėstute.

Anonimas

Anonimas portretas
vakare 19val.paziuri 1-2 zmones visam trulike vaziuoja

Galerijos

Daugiau straipsnių