Quantcast

Senamiestyje ženklų nematančius vairuotojus stabdys įrengti stulpeliai

Eilę metų Senamiestyje vairuotojai pažeidinėjo Kelių eismo taisykles (KET) ir automobiliais neleistinai kirsdavo Vilniaus gatvę. Miesto savivaldybė neapsikentė ir įrengė stulpelius, kurie dabar nepaliko galimybių pažeisti galiojančių taisyklių.

Vilniaus ir M.Daukšos gatvių sankirtoje buvo kilęs ne vienas atvejis, kuomet automobiliai vos neužvažiuoja ant pėsčiųjų. Siekiant apsaugoti pėsčiuosius, buvo uždrausta iš M.Daukšos gatvės kirsti pagrindinę Senamiesčio gatvę.

Apie tai vairuotojams pranešdavo įrengti kelio ženklai „Važiuoti draudžiama“ bei „Aklakelis“, tačiau dažnai šie ženklai taip ir likdavo nepastebėti, o automobilių srautas toliau laisvai judėjo. Tačiau dabar situacija pasikeis, mat miesto savivaldybė M.Daukšos gatvėje, ties susikirtimu su Vilniaus gatve, įrengė stulpelius, kurie fiziškai apribojo galimybę motoriniam transportui kirsti Senamiestį.

„Kauno dienos“ skaitytojo nuotr.

Labai gaila, kad dėl pažeidėjų tenka įrenginėti fizines kliūtis, tačiau žmonių saugumas mums visuomet buvo ir yra prioritetas.

„Pastebėjau, kad įrengė kuolelius. Labai nudžiugau, nes šioje sankryžoje vairuotojai tikrai dažnai važiuodavo. Jiems tiesiog buvo patogu, o pėsčiųjų srautas Vilniaus gatve nuolat būna didelis. Esu pats ne kartą matęs, kai policija čia daro reidą ir per 20 min. surašo visą eilę baudų, kad vairuotojai nepaisė KET“, – miesto pastangas užtikrinti saugumą įvertino „Kauno dienos“ skaitytojas.

„Iš abiejų M.Daukšos gatvių pusių nuo 2016 metų yra įrengta vadinamoji „plyta“, kuri draudžia įvažiuoti visoms transporto priemonėms, išskyrus maršrutinį transportą. Taip pat pastatyti ir „Aklakelio“ ženklai, tačiau ir jie nepadėdavo, nes automobiliai vis tiek kirsdavo Senamiestį. Pastebėjom, kad ženklų nepaisymas šioje vietoje tapo norma, todėl teko imtis gal ne visai populiarių, bet būtinų priemonių. Labai gaila, kad dėl pažeidėjų tenka įrenginėti fizines kliūtis, tačiau žmonių saugumas mums visuomet buvo ir yra prioritetas“, – komentavo Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius.



NAUJAUSI KOMENTARAI

T

T portretas
Visas miestas yra problema nes siauros gatves nieko cia nepakeisi

Nu

Nu portretas
gerai, kad visokiems prietrankoms trukdys po Senamiestį zuiti, bet kaip bus, jei prireiks greitosios pagalbos, gaisrininkų ar kokios kitos avarinės tarnybos? Ir jei prireiks tokiu atveju, kai kiekviena sekundė svarbi?

Vilnius

Vilnius portretas
reikia konkreciai riboti logostinio transporto judejima-berazumiai validos is kaimu laksto kaip nutruke,signalina vienas kitam,nuo pigios ju leidziamos muzikos skamba visa Vilniaus gt,varikliai ijungti.Tegul sportsoja-karuciais ,rankomis nesa prekes iki kaviniu
VISI KOMENTARAI 19

Galerijos

Daugiau straipsnių