Quantcast

„Ryanair“ Kaune plės orlaivių priežiūros bazę, investuos 15 mln. eurų

Airijos pigių skrydžių įmonė „Ryanair“ plės orlaivių priežiūros bazę Kauno oro uoste ir investuos 15 mln. eurų.

Kaip antradienį paskelbė bendrovės atstovai, angaras padvigubins bendrovės pajėgumus Kaune, jame bus sukurta 200 naujų darbo vietų aukštos kvalifikacijos aviacijos inžinerijos, mechanikos ir administracijos specialistams.

„Mes plečiame savo priežiūros infrastruktūros operacijas čia ir taip sukursime 200 naujų darbo vietų per metus ar dvejus“, – spaudos konferencijoje sakė „Ryanair“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas Dara Brady (Dara Bredis).

„Kurį laiką svarstėme dėl komercinių sprendimų ir tai atvedė mus prie šiandieninio pranešimo: 15 mln. eurų, investuojamų į mūsų infrastruktūros plėtrą“, – teigė jis.

Sukursime 200 naujų darbo vietų per metus ar dvejus.

„Ryanair“ atstovo teigimu, tai svarbus žingsnis tiek ekonomikai, tiek darbo rinkai Lietuvoje.

Pasak Lietuvos oro uostų, bendrovės antrinė įmonė Lietuvoje „FRC LT“ laimėjo žemės nuomos konkursą ir planuoja statyti dviejų dalių orlaivių priežiūros angarą. Darbus numatoma pradėti šių metų pabaigoje ir baigti 2023 metų pabaigoje.

Šiuo metu bendrovė Lietuvoje yra įdarbinusi 270 darbuotojų, dauguma jų dirba Kaune.

Sklypą, kuris ribojasi su Kauno oro uosto peronu, bendrovė nuomosis 40 metų.

Lietuvos oro uostų nuotr.

Lietuva sieks plėsti lėktuvų remonto infrastruktūrą

Lietuvos oro uostų komunikacijos vadovas Marius Zelenius sako, kad Lietuva turi ambiciją ir toliau plėsti orlaivių priežiūros infrastruktūrą.

„Mes turime ambiciją – kaip ir esame jau dabar pats didžiausias lėktuvų remonto centras Baltijos šalyse, tai neišvengiamai manau, kad mes turime didžiulio potencialo augimui. Ta plėtra, kurią turime šiandien, manau, kad galime pavadinti, kad mes įsibėgėjame“, – žurnalistams sakė jis.

Pasak M. Zeleniaus, ruošiamas dar ne vienas sklypas, kur būtų galima plėtoti panašias veiklas.

„Vyksta nuolatinės derybos ir nuolat yra kalbinami įvairūs šios rinkos žaidėjai, kad jie atvyktų į Lietuvą, į Kauną arba į Vilniaus oro uostą, ir čia toliau plėtotų savo veiklą“, – kalbėjo oro uostų atstovas.

Jo teigimu, paklausa šioms paslaugoms yra didžiulė. Manoma, kad per 10-15 metų keliautojų lėktuvais dvigubės, o tai  reiškia, jog dvigubės ir lėktuvų, tad bus didesnis poreikis jų remontui ir priežiūrai.

„Tai yra sritis, kuri yra be galo perspektyvi“, – teigė M. Zelenius.

„Investuok Lietuvoje“ vadovo Elijaus Čivilio teigimu, tai, kad investuotojai nusprendžia Lietuvoje plėsti savo bazę, yra gera indikacija.

„Džiaugiuosi, kad iš visko, ką galėjo pasirinkti „Ryanair“, Lietuva pasirodė konkurencingiausia, su geriausiomis sąlygomis“, – kalbėjo jis.

Pasak „Investuok Lietuvoje“ vadovo, šalis įrodė, jog nėra periferija aviacijos industrijoje.

Labai tikėtina, kad Kaunas bus pirmas oro uostas, kuriame keleivių skaičius grįš į priešpandeminį dar šiais metais.

„Ryanair“ šią vasarą skraidins 12 naujų krypčių

Airijos pigių skrydžių įmonė „Ryanair“ šią vasarą iš Lietuvos skraidins dvylika naujų krypčių. Bendras krypčių iš Lietuvos skaičius pasieks 50, pranešė „Ryanair“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas Dara Brady (Dara Bredis). 

„Mes auginame savo keleivių skaičius ir dėl to labai svarbu, jog siūlome daugiau krypčių ir daugiau skrydžių nei bet kuriuo kitu metu prieš pandemiją“, – spaudos konferencijoje antradienį Kaune sakė D. Brady.

Lietuvos oro uostų komunikacijos vadovas Marius Zelenius sako, jog Kaunas, tikėtina, bus pirmas oro uostas, kur keleivių skaičius grįš į ikipandeminį dar šiais metais.

Pasak D. Brady, 50 skrydžių „suteikia puikų susisiekimą visiems keleiviams, skrendantiems į ir iš Lietuvos“.

Naujos tiesioginės kryptys numatytos į Alborgą, Briuselį, Budapeštą, Helsinkį, Geteborgą, Madridą, Stokholmą, Varšuvą, Birmingemą, Eindhoveną ir Gdanską.

Šiuo metu Vilniaus ir Kauno oro uostuose bazuojami keturi įmonės lėktuvai – po du kiekviename. Tai, bendrovės skaičiavimais, reiškia 400 mln. eurų investicijas.

„Ryanair“ atstovo teigimu, paskutiniai keleri metai buvo didelis iššūkis oro bendrovėms: pirmiausia dėl pandeminių ribojimų, o tuomet, kai rinka pradėjo atsigauti, dėl Rusijos karo Ukrainoje sukeltų naujų iššūkių, susijusių tiek su skrydžių apribojimais, tiek su aukštomis degalų kainomis.

Lietuvos oro uostų komunikacijos vadovas Marius Zelenius sakė, jog praėjusį mėnesį Kaune kelias savaites keleivių skaičius buvo pasiekęs ikipandeminį lygį.

„Ką mes matome iš to, kaip atsigauna keliavimas, tai labai tikėtina, kad Kaunas bus pirmas oro uostas, kuriame keleivių skaičius grįš į priešpandeminį dar šiais metais“, – kalbėjo jis.

„Tikrai pakankamai spartus augimas vyksta ir kituose Lietuvos oro uostuose, tai pirmą šių metų ketvirtį mes turėjome apie 80 proc. 2019 metais turėtų keleivių srauto“, – sakė oro uostų atstovas.

M. Zeleniaus teigimu, laukia „tikrai intensyvi vasara“, nes sparčiai kylant visų paslaugų kainoms, žmonės skuba pasinaudoti galimybe pakeliauti mažesnėmis kainomis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

xxx

xxx portretas
Geriau tuos 15 mln investuokit i darbuotoju algas, nes uz asaras dirba :D

Alis...

Alis... portretas
gera žinia...

Rima

Rima portretas
Kada bus vel skrydziai is Kauno i Tel Aviva?
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių