Quantcast

Ramučius nuo krovininio transporto gelbės šiuolaikiniai sprendimai

Grįžti į straipsnį

Alis...

Alis... portretas
man tai iš vis nesuprantamas dabartinis eismas tame pramoniniame parke... kodėl nepadaromas vienos krypties eismas?... įvažiuoji, pvz., iš Karmėlavos kelio, o išvažiuoji į Vilniaus kelią... genialu, - kas paprasta...

Vidas

Vidas portretas
kam rupi tas saugumas ar zmoniu gyvenimo kokybe.Geriau masina kokia nupirkti kad patruliuotu autostradoje ar trikojus statytu ir pildytu biudzeta ,o cia saugumai ar gyvenimk kokybe zmoniu tai paskutiniai vietoje ,kaip sakoma kada nors ,bet turbut jau Ramuciu ir Karmelavos gyventojei tu projektu daug mate tik ant popieriaus tai nelabai ir tiki stebuklais.

Anonimas

Anonimas portretas
o kur ženklai važiavimu žiede ?

kada bus apvažiaviimas ?

kada bus apvažiaviimas ? portretas
Idomu ar skaičiavo esamus ir sparčiai didėjančius srautus per Kaniukus ir Raudondvarį ir atgal ? Srautai jau kelinti metai laipsniškai didėja kamščiaim apie keliamą triukšmą ir oro taršą neverta net kalbet.

hen

hen portretas
jo kol nepadarys tiesioginio aplinkelio petrasiunai karmelava kamsciai prie ramuciu 100proc o sis ziedas nieko neispres

Darius

Darius   portretas
Tiems kas vykdys darbus tai tikėtina laiminga pabaiga. Keisti planai - kritinė vieta viadukas link Petrašiūnų, bet darbų planuose jis neminimas.

Jolanta

Jolanta portretas
Benai, pasakos paprastai turi laimingą pabaigą

Benas

Benas portretas
Tokias pasakas Karmėlavos gyventojams jau sekamos ne vieną dešimtmetį

Galerijos

Daugiau straipsnių