Prireiks kantrybės: automagistralėje Vilnius–Kaunas – 43 mln. eurų vertės permainos

  • Teksto dydis:

Prasidėjusi Vilnius-Kaunas-Klaipėda (A1) kelio rekonstrukcija, leis iki 2021 metų vasaros atkarpai Vilnius-Kaunas virsti tikra automagistrale, bus galima važiuoti greičiau, rašo 15min.lt.

Lietuvos automobilių kelių direkcija nurodė, kad rekonstrukcija pradėta nuo praėjusių metų  spalio. 

Rangos sutartis pasirašyta su dviem rangovais: bendrovė „Kauno tiltai“ tvarkys keturis ruožus, o  „Fegda“ – vieną. Bendra viso projekto vertė – apie 42,6 mln. eurų.

Kaip teigia Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) darbuotojai, įgyvendinant A1 kelio ruožo nuo 10 iki 95 km projektą, rekonstrukcija vykdoma 5-iuose skirtinguose kelio Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožuose: nuo 10 iki 18,1 km, nuo 18,1 iki 27,56 km, nuo 27,56 iki 56,96, nuo 56,97 iki 87,44 km ir nuo 87,44 – 95 km. Pagal sutartis, keturių ruožų darbų pabaiga numatoma 2021 m. gegužę, vieno – 2021 m. liepą.

Kaip rašo portalas, dažniausi eismo ribojimai – susiaurėjusi važiuojamoji dalis, greičio ribojimas iki 70 km/val., uždaryta viena eismo juosta. Dabar didelių nepatogumų vairuotojams tai neturėtų sukelti, tačiau padidėjus automobilių srautams vasarą, tikėtina, kad vairuotojams teks apsišarvuoti kantrybe.

Kelio ruože nuo Vilniaus iki Kauno yra didžiausias transporto srautas ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos  šalyse. Vidutinis metinis eismo intensyvumas šioje kelio dalyje siekia apie 30 tūkst. automobilių per parą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Žilvinas Ručys

Žilvinas Ručys portretas
juokas ima , ot aferiugos , koks dar greičio didinimas , jei keliai tiesiai į kapus , . Viskas daroma tam kad būtu daugiau išlaidų remontui .

šoperis

šoperis portretas
ES pinigus įsisavins, gal kas ir dvariuką pasiremnotuos, o vairuotojams dabar didžiausi nepatogumai ir po rekonstrukcijos patogumų kažin ar bus, net neparašo ką jau tokio pridaris, kad važinėtume 150. Ir dabar laksto po 245km/val

re

re portretas
Per 30 Nepriklausomybės atkūrimo metų greitkelį ir autostradą Vilnius-Kaunas-Klaipėda buvo galima rekonstruoti į bentjau 6 eilių visu ilgiu apšviestą ir aptvertą autobaną su leistinu greičiu iki 150 km per val. Dabar ruožas nuo Antakalnio iki Rumšiškių-kaip sulopytos kelnės ir nepatvertas (kaip ir ruožas nuo Kryžkalnio iki Šilalės posūkio),netoli jo teko matyti stirnų bandą...
VISI KOMENTARAI 4
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių