- Edita Radzevičiūtė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Karštomis dienomis važiuoti viešuoju miesto transportu tampa didelis iššūkis. Kaunietis užfiksavo, kokia temperatūra Kauno autobusuose ir troleibusuose bei padarė išvadą, jog plieskiant kaitriai saulei, geriau rinktis kitą transportą.
Į portalo kauno.diena.lt redakciją kreipėsi kaunietis Saulius ir papasakojo apie atliktą eksperimentą. Jis miesto viešajame transporte per karščius pamatavo oro temperatūrą. Termometras pakilo gerokai aukščiau, nei tikėtasi. Tad, anot keleivio, tokia aukšta temperatūra tikrai nėra komfortiška.
„Žiemą per šalčius tyrinėjau kur – Kauno autobuse, troleibuse ar mikroautobuse – šalčiausia. Dabar, tvyrant karštiems orams, galvoju vėl paeksperimentuosiu. Vakar matavau temperatūrą, tai šiltoki rezultatai gavosi. Lauke buvo beveik 32 laipsniai karščio, o trečiu numeriu pažymėtame autobuse – 36 laipsniai. Ne tik nekondicionuoja, bet dar tikriausiai šildo juos vasarą, jei kam netyčia per šalta“, – apie eksperimento rezultatus kalbėjo kaunietis Saulius.
Kelionė troleibusu taip pat nebuvo iš lengvųjų. Nors termometras parodė kiek mažesnę temperatūrą, tačiau ji vis tiek per didelę, kad keleiviams nereikėtų šluostytis prakaito.
„Dar važiavau senesniu 1-ojo maršruto troleibusu su atvertais langais. Buvo šiek tiek geriau – 32,6 laipsniai. Kartais per langus patraukė skersvėjis. Bet baisu, kad neperpustų, nes tai prakaituoji, tai vėjas vėdina. Natūralus kondicionierius – tik atidarytas langas“, – toliau tęsė keleivis.
Anot Sauliaus, paskutinė kelionė, rankose turint termometrą, buvo 53-uoju maršrutiniu taksi. Viduje tuo metu termometras parodė 30,7 laipsnių karštį.
„Nėra daug geriau, bet bent vėsiau nei lauke. Jautėsi, kad kondicionierius kažką pučia. Suprantu, kad vasara netipiška. Bet norisi, kad viešajame transporte nebūtų karščiau nei lauke. Po eksperimento nusprendžiau, kad keliones autobusais atidėsiu iki rudens, nes ten šiuo metu – kūno temperatūros šiluma“, – savo išvadą pateikė kaunietis.
Bendrovės „Kauno autobusai“ atstovų komentaras:
Bendrovė „Kauno autobusai“ turi beveik 400 transporto priemonių, kuriomis vežami keleiviai Kauno mieste. Deja, tik 120 autobusų ir 7 troleibusai turi oro kondicionierius. Tačiau net kondicionuojamose transporto priemonėse, kurios maršrute kas dvi minutės varsto visas duris, tokiomis oro sąlygomis sudėtinga užtikrinti komfortišką temperatūrą.
Visi be išimties, 1149 bendrovės darbuotojai norėtų teikti paslaugas naujesniais ir vasara vėdinamais, žiemą šildomais autobusais ir troleibusais. Visi be išimties nori matyti patenkintus ir dėkingus klientus. Mūsų vairuotojai džiaugtųsi, jei nereikėtų 9 valandas per dieną kęsti alinančio karščio. Deja, bendrovė neturi galimybės iš karto įsigyti 270 transporto priemonių.
Visos naujos transporto priemonės, kurias bendrovė perka, turi turėti kondicionierius. Šiuo metu vyksta 85 naujų troleibusų ir 50 naujų autobusų pirkimas ir kitais metais viešojo transporto paslaugų kokybė mieste ženkliai gerės.
Norime atsiprašyti klientų, kad negalime teikti komfortiškesnių paslaugų šią vasarą. Jei keleiviai turi galimybę, rekomenduojame keliauti transportu ryte ar vakare, kai saulės kaitra mažesnė. Taip pat pasirūpinti vėsiu vandeniu.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Mažumos valanda: kas domino Kauno politikus?30
Pakeitus Vietos savivaldos įstatymą, kartą per pusmetį turi būti sudaryta galimybė rengti mažumos valandą. Antradienį ne opozicijoje esantys Kauno politikai galėjo savivaldybės administracijai, merui ir vicemerams užduoti įvairius rūpimus klausim...
-
BGS Ukrainos „SkyUp Airlines“ lėktuvus aptarnaus ir Kauno oro uoste2
Lietuvos kapitalo aviacijos grupės „Avia Solutions Group“ antžeminių paslaugų bendrovė „Baltic Ground Services“ (BGS) nuo šiol ir Kauno oro uoste teiks paslaugas Ukrainos užsakomųjų skrydžių bendrovei „SkyUp Airli...
-
Kaune nuo gegužės – pigesni metiniai viešojo transporto bilietai įmonėms10
Kaune nuo gegužės bus įvedami pigesni metiniai viešojo transporto bilietai, kai įmonės ar organizacijos tokių bilietų visiems metams perka 100 ar daugiau. ...
-
Gausus tarybos posėdis ir saujelė protesto balsų61
Balandžio mėnesio tarybos posėdyje buvo suplanuota daugiau nei 160 klausimų. Intensyvų klausimų svarstymą stebėjo ir grupelė miestiečių, nepatenkintų Kauno mero Visvaldo Matijošaičio verslo Rusijoje detalėmis. ...
-
Miesto planas – priedangų įrengimas daugiabučiuose31
Antradienio tarybos posėdyje miesto politikai svarstė, ar prisidėti finansiškai prie priedangų įrengimo daugiabučiuose. Projekto autoriai pabrėžia, kad toks projektas leistų sumažinti grėsmes galimų pavojų metu. ...
-
Laivų šliuzo per Nemuną projektui – žalia šviesa37
Pirmadienį pasirašyta sutartis dėl laivų šliuzo Kauno hidroelektrinės (HE) užtvankoje statybos poveikio aplinkai vertinimo ir projektinių pasiūlymų rengimo. Visa tai suteiks detalią informaciją dėl konkrečių statybos terminų, kainos...
-
Dainų slėnio prieigas papuošė proginiai ąžuolai ypatingam jubiliejui pažymėti9
Rekonstrukcijos pabaigą pasitinkantis Dainų slėnis sulaukė naujų akcentų – dviejų jaunų ąžuolų. Jais simboliškai įamžintas artėjantis Lietuvos dainų šventės 100-metis ir jubiliejinė Dainų diena Kaune „Miškais ...
-
Karjerų kasimas Pakarklės miške: bendruomenė žada kovoti toliau6
Ne vienerius metus trukusi bendruomenės kova su valdžios institucijomis dėl Pakarklės miško išsaugojimo, kad ten nebūtų kasami žvyro karjerai, baigėsi. Aplinkos apsaugos agentūra (AAA) pripažino, kad miške kasinėti nieko negalim...
-
Senoji Kauno ledo arena taps daugiafunkciu sporto centru15
Beveik pusę amžiaus skaičiuojanti, ne vienam aukšto lygio sportininkui pagrindus paklojusi Kauno ledo arena ruošiasi transformacijai. Iki šiol čia plušėję čiuožėjai ir kitų žiemos sporto šakų atstovai dar š...
-
Kauno rajono socialinių paslaugų centre pamatiniai dalykai nesikeičia
Kauno rajono socialinių paslaugų centras švenčia 17-ąjį gimtadienį. ...