Quantcast

Planuose – rekonstruoti dar bent penkias Kauno sankryžas

Grįžti į straipsnį

Žilvinas Ručys

Žilvinas Ručys portretas
kiek melo kad tik aferas prasukinėti . Pradžiai pridėkit virusą , po to mirštamumą , po to emigravusių skaičių , po to atimtus vairuotojo pažymėjimus , po to greičio mažinimą , po to trikojus , po to greičio matuoklius , po to duobes ir remonto darbus , po to naują kartą . Man tai šlykštu nuo tokio melo kurį skleidžia policija

Juozas

Juozas portretas
Liūdnos ir visiškai neprofesionalios rekonstrukcijos. Tikrai projektuotojai, ko gero, niekada realiai nematė gatvių, gal kur vidurį miškų gyvena. Pavyzdžiai: Išsukimas iš Taikos į Ateities- siauras ir staigus, furos turi iš kitos juostos bandyti, ir tai ratai bordiūrus kliudo. Rekonstruojant Taikos žiedus buvo panašu, kad sudarys galimybę išvažiuojantiems į pirmą gatvę neįsilieti į žiedą. Deja. Įvažiavimas į žiedus turėtų būti beveik statmenas, kad būtų geras matomumas. Išvažiavimas gali būti kuo švelnesnis, kad greičio nereikėtų mažinti. Ir nukelkite bent 20...30 m perėjas nuo žiedų, o tai dėl vieno pėsčiojo gali stoti eismas visame žiede.

Asilų asilas

Asilų asilas portretas
Jei Matusevičius yra eismo saugumo ekspertas tai aš balerina. Matusevičiau - eksperte, jei skaitai šį komentarą, tai atsakyk: kiek sumažėjo EISMAS keliuose per KARANTINĄ? Gal su tais savo nuopelnais prilaikyk arklius. Geriau pasigirk koks pėsčiųjų, dviratininkų ir viešojo transporto keleivių augimas yra Kauno mieste per tuos tavo apsimestinius SAUGUMUS. Tu, kaimo lygio eksperte, rūpiniesi ne pėsčiųjų saugumu, o automobillių PRALAIDUMU.

dujotiekio g.

dujotiekio g. portretas
Jei „rekonstruos“ taip, kaip sankryžą prie Girstučio, tai ačiūūūū. Tik visiškas neišmanėlis galėjo padaryti, kad einant į IKI turi apsukti TRIS švesoforus...

Kaunietis

Kaunietis portretas
Taigi Gimnazijos, dabar jau pernai, kelis kartus tvarkė. Tik užasfaltuoja, vėl kasa, ir taip ne kartą, kasdien važinėju, ne vienas aš mačiau...

Galerijos

Daugiau straipsnių