Naujas etapas rekonstruojant magistralę – bus statomas tiltas per Nerį

  • Teksto dydis:

Kaune iškils naujas tiltas per Nerį, kuris bus kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda dalis, taip pat bus pastatytas naujas viadukas per Jonavos gatvę, dešinėje magistralinio kelio pusėje bus įrengtas jungiamasis kelias.

„Magistralė Vilnius-Kaunas-Klaipėda yra transeuropinio kelių tinklo dalis, todėl esminis eismo sąlygų joje pagerinimas, pastatant naują tiltą, yra svarbus tiek Lietuvai, tiek tarptautinio susisiekimo kokybei“, – sako laikinai einantis susisiekimo ministro pareigas Rokas Masiulis.

Dabar A. Meškinio (Kleboniškio) tiltą, kuris yra A1 kelio Vilnius-Kaunas-Klaipėda dalis, sudaro du atskiri tiltai. Įgyvendinus visą Islandijos plento projektą bus atskirti tranzitinio ir vietinio eismo srautai: atitvarais atskirtos 4 vidurinės juostos būtų skirtos tranzitiniam eismui, kur didžiausias leistinas greitis būtų 110 km/val., o šoninės 4 eismo juostos (po dvi iš kiekvienos pusės) atliktų jungiamųjų kelių vietiniam eismui paskirtį. Eismas iš Vilniaus į Klaipėdą bus nukreiptas naujuoju tiltu. Įgyvendinant projektą bus suremontuotas ir 1981 metais statytas pietinis tiltas, kuriuo dabar eismas vyksta iš Klaipėdos į Vilnių.

Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos vadovo Vitalijaus Andrejevo, tiltų remontas ir statyba yra dalis viso Islandijos plento projekto. Sutvarkius visą Islandijos plentą padidės eismo pralaidumas ir saugumas – visuomenė sutaupys 8 mln. valandų dabar prarandamo laiko spūstyse šiame kelio ruože.

Tai labiausiai apkrauti tiltai Lietuvoje. Skaičiuojama, kad per A1 kelio atkarpą nuo Biruliškių sankryžos iki „Via Baltica“, į kurią patenka ir A. Meškinio tiltas, kasdien vidutiniškai pravažiuoja iki 68 tūkst. automobilių.

Tiltas ir viadukas bus pastatyti įgyvendinant Kelių direkcijos ir AB „Kauno tiltai“ sutartį. Pagal ją rangovas įsipareigoja rekonstravimo projektą įgyvendinti per 17 mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo (į šį terminą neįskaitoma technologinė pertrauka, kuri prasideda gruodžio 15 d. ir baigiasi kitų metų kovo 15 d.). Bendra darbų vertė – daugiau nei 32 mln. eurų. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Tadas

Tadas portretas
Daugiau pozityvumo žmonės. Džiaukitės, kad juda kažkas. Sėdit kamščiuose apsiputoje, kad vėluojate. Stato ir gerai.

Deja,deja-realybe kita

Deja,deja-realybe kita portretas
Artistai,kas gali patiketi,kad litovcai per 17 men. gali pastatyti 2 didelius tiltus ir viena rekonstruoti,be to dar seniausia nugriaut-ufonautai,cia juk ne Dubajus,.Tuoj uz metu ateis i valdzia koncervatoriu banditai ir pasibaigs visu tiltu statybos Kaune,bus statoma tik Wilno!O tie gal but pradeti tiltai,bus kaip Vilniaus stadijonas,stoves pastoliai koki 10 metu,paskui sakys reikia griauti ir statyti pagal kita projekta.Ar nepasimoket is Litovcu istorijos?

Giedriux

Giedriux portretas
Kažkaip darbai sunkiai planuojami. Jau galėjo tuos tiltus pradėti statyti. Speju darbai tures prasideti iš baržų polių kalimu, atramų statymu. O tai n metų remontai ten vyks, kaip kamščiai taip kamščiai bus ... Kažin kada Ateities plentą atidarys?
VISI KOMENTARAI 10
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių