Quantcast

Ministerija: eismas „Megos“ sankryžoje ties Kaunu bus leidžiamas jau šiemet

Eismo sąlygos rekonstruojamame magistralės Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože (vadinamojoje „Megos“ sankryžoje ties Kaunu) netrukus pagerės, teigia Susisiekimo ministerija. Dar šiais metais čia planuojama leisti eismą tiek pagrindiniu, tiek jungiamaisiais keliais.

Kaip teigia ministerija, šiuo metu šitoje sankryžoje, t. y. magistralinio kelio A1 ruože nuo 100,47 iki 101,79 km, jau atlikta apie 80 proc. kapitalinio remonto darbų. Rangovo duomenimis, tiek pagrindiniame, tiek jungiamuosiuose keliuose baigiama įrengti kelio danga ir triukšmą slopinančios sienutės. Numatoma, kad iki žiemos sezono technologinės pertraukos, trunkančios nuo gruodžio 15 iki kovo 15 dienos, bus atlikta 90 proc. darbų, todėl kitiems metams liks tik apdailos darbai.

Magistralinio kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda šio ruožo kapitalinis remontas pradėtas šių metų balandį. Šiame ruože magistralė platinama iki dešimties eismo juostų, papildomai įrengiant greitėjimo ir lėtėjimo juostas. Be to, bus atskirti skirtingo greičio srautai, todėl dviem vidurinėmis eismo juostomis tranzitinis transportas galės važiuoti greičiau, pranešime teigia Susisiekimo ministerija.

Transporto mazgo ties „Mega“ remonto darbų vertė – 17,5 mln. eurų. Tai vienas iš didelės apimties projekto – Islandijos plento sutvarkymo (Sargėnų, Giraitės sankryžos, A. Meškinio (Kleboniškio) ir naujo tilto per Nerį statyba, naujo viaduko per Jonavos g. statyba ir kt.) – dalis. Preliminari viso projekto vertė siekia apie 100 mln. eurų, numatoma įgyvendinimo trukmė – 5 metai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

paskutiniam

paskutiniam portretas
Niekas niekada ir niekur neskaiciuoja greitejimo ir letejimo juostu, turinciu ribotas ilgio atkarpas, kaip pilnu bet kokio kelio eismo juostu. Atliekant bet kokias rekonstrukcijas, renovacijas ar remontus rasoma tik apie kelio eismo juostas, kuriomis juda automobiliai. Greitejimo/letejimo juostos yra skirtos issukti/isukti i sankryza ar objekta ir turi ribota atstuma. Pagal sita logika, kelias Vilnius-Kaunas jau dabar turi po 3 juostas i abi puses, bet, deja, taip nera, nes sonine juosta skirta spec. tarnybom ar sustoti, o ne vaziuoti.

Skirta specialiai AR uz praleistas pamokas teksto suvokimo

Skirta specialiai AR uz praleistas pamokas teksto suvokimo portretas
Pridek greitejimo ir letejimo juostas ir gausis 10 juostu

ar

ar portretas
tikrai iki 10 eismo juostu platinama? Visur iki siol rase, kad bus 8 eismo juostos (po 4 i abi puses)...
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių