Quantcast

Kaune išbandė greičio matuoklius: kuriose vietose atsiras?

Grįžti į straipsnį

ALGIS

ALGIS portretas
Tam iš ''Nuokalnės gatvės ''aiškiai matosi , kad rašo kelių gaidelis ,TVARKA TURI BŪTI , O TEN LAKSTO GAIDELIAI KAIP AUTOSTRADOJE ir dar nepatenkinti , kad kiti laikosi taisyklių

Jurga

Jurga portretas
Pritariu Gintarui, kad svarbiausia, kiek smegenų turi vairuotojas, tai ką pats siūlai statyti ne greičio matuoklius, o rentgeno aparatus...

Vytas

Vytas portretas
Sutinku,kad kai kur greičio riba galėtų būti didesnė,bet įsivaizduokim,kad greitiis visai neribojamas,turbūt bijotume išeiti į gatvę.Įdomu,kiek atsirastų blaiviai mąstančių,nes kiekvienosupratimas apie saugų greitį skirtingas,ir dažniausiai neteisingas.O gal išviso nereikia čia tų visokių taisyklių?Siūlau,paskelbkime dieną be jokių taisyklių,be policijos,o gal pasiteisys?O kiek sutaupytume.

Emigran.

Emigran. portretas
Įrengus ir prikabinus kamerų nepamirškite pažymėti,kad tai už kažkiek metrų ar tai km. yra kameros.Vairuotojai turi matyti ir žinoti.Taip yra užsienio šalyse,taip turi būti ir Lietuvoje.

Lukaa

Lukaa portretas
Kol nepaskeis mąstymas valdininkų, ko galvos kad baudom ir grąsinimais pakeis avaringumą-tol ir vyks tos avarijos. Išmanios pėsčiųjų perėjos, išjungti šviesoforus prie įvažiavimų į prekybos centrų važiavimo į ir iš darbo metu, ir greičio didinimas iki 60 tikrai nemažai Kauno gatvių.

Gintaras

Gintaras  portretas
Esmė avarijų ne greičio viršijime, o neteisingas mąstymas ir važiavimas

jei

jei  portretas
100 u vaziuiotu tai statyt zenkla 100? Taisykliu reikia laikytis visiem o ne tik reikalauti is kitu kad laikytusi

Nuokalnes gatvej

Nuokalnes gatvej portretas
Turibūti ženklas 70 ,o ta dėkite tą radarą nes dabar visi važiuoja 70 ir tai yra saugus greitis ten nes nėra nei perėjų ,nei įvažiavimų. Avarijos įvyksta tikbdėl to kadkažkam važiuojančiam 50 ,įvažiuoja i užpalalį

vairuotojas

vairuotojas portretas
Pagaliau, seniai laikas snargliuotus gaidelius supažindinti su skaičiumi 50.

gailestis

gailestis portretas
durniu laivas nezino ne ka daro ne ko nori svarbu baudos ir pinigu plovimas

h20

h20 portretas
Is nuotrauku matyti kad labai patogioje vietoje "inkilelis" sumontuotas... koks teisingas praeivis lengvai pakoreguos jo lokalizacija is plytos...

Anonimas

Anonimas portretas
Grynas tik pasipelnijimas. Toje vietoje zinantys pristabdys ir uz 200metru vel dideliu greiciu leks. Penysis tik is tu kurie gal uzsisnekes ir pamirs ,kad toje vietoje stovi matuoklis ,o ne is tu kurie laksto visada

Anatolijus

Anatolijus portretas
Ten 70 km/h greitis turėtu būti. Tikrins kuris daugiausia rodo ta ir pasirinks. Ten ta vieta jokių avariju nebūna bet labai tinkama pasilupykauti iš žmonių.

Kelių eismo dalyvis

Kelių eismo dalyvis portretas
Radarus reikia dėti ten - kur daugiausia avarijų, o ne lygioje vietoje pelnytis iš sąžiningų Lietuvos piliečių...

Anonimas

Anonimas portretas
Kelių ereliams ateina liūdnos dienos. Teks išmokti važiuoti, o ne skraidyti...

kalbininkai A UUU

kalbininkai  A  UUU portretas
irengineja

woicexas

woicexas portretas
Sodybų tuštėjimo metas. Rudenį skelbs akciją: Viršyk tris kart minimaliai per dieną, ir galėsi apmyžt radarą.

Anonistas anonimui

Anonistas anonimui portretas
na,anonime,taupyk pinigėlius baudoms.

senas vairuotojas

senas  vairuotojas portretas
labai puiki zinia.nes kai kurie buduliai nesiorentuoja kur vairuoija -mieste ar uzmiestyje

Anonimas

Anonimas portretas
Debilai

Galerijos

Daugiau straipsnių