„Lietuvos draudimo“ klaidos: klientė sumokėjo, bet draudimo sutartis neįsigaliojo

Nuo pavasario, pandemijos aplinkybių prispaustos, vis daugiau kompanijų ėmė praktikuoti nuotolinį bendravimą su klientu ir raginti naudotis savitarnos svetainėmis. Tačiau draudimo kompanijoms klaidų išvengti nepavyko.

Sulaukė priminimo

Ypač aktualus nuotolinis bendravimas tapo draudimo kompanijoms, nes dėl pasikeitusių aplinkybių ir ateities nežinios žmonės stabdė įmokas, mažino jas iki minimumo, patys savitarnos svetainėse sprendė įmokų indeksavimo klausimus, pratęsė arba nutraukė su kompanijomis sudarytas sutartis.

Kaunietė V.V. (pavardė redakcijai žinoma) pasakoja kelis kartus iš draudimo kompanijos į savo mobilųjį telefoną, elektroninį paštą gavusi priminimus, kad baigiasi jos būsto draudimo sutartis, kurią ji gali savitarnos svetainėje pratęsti automatiškai.

Ji ketverius metus "Lietuvos draudime" draudžia savo būstą ir iki šiol jokių nusiskundimų neturėjo.

Rugsėjo pradžioje, gavusi raginimus, moteris suskubo pratęsti sutartį – maža kas, ar kaimynai butą užpils, ar ji kaimynus, esą taip jau būna, kad būtinai koks vamzdis trūks kaip tik tada, kai nėra draudimo sutarties. Tačiau mėginimai pratęsti sutartį kompanijos savitarnos svetainėje buvo nesėkmingi.

"Tada paskambinau nurodytu trumpuoju numeriu. Kaip ir visur pokalbis įrašomas, atsiliepusi mergina nuramino, kad tuoj pat padės viską sutvarkyti. Ji sutvarkė, ką žadėjusi, savitarnos svetainėje atsirado polisas, aš pratęsiau sutartį, sumokėjau draudimo įmoką apie 17 eurų ir nusiraminau", – pasakojo V.V.

O jei tą savaitę, kai mano draudimo įmoka kabėjo be jokios sutarties, būtų kas nors nutikę.

Liko apstulbusi

Po maždaug savaitės moteris nutarė peržiūrėti savitarnos svetainėje savo paskyrą ir pamatė, kad nėra jokių galiojančių sutarčių. "Toks lengvas šokas. Kaip čia taip išeina, kad pratęsiau sutartį, sumokėjau nustatytą įmoką, o jokios galiojančios sutarties nėra", – nuostabos neslėpė kaunietė.

Tą patį vakarą susisiekė su jai priskirta draudėja. "Pasirodo, mano mokėjimas draudimo kompaniją pasiekė, tačiau ta sutartis negalėjo būti pratęsta, nes "Lietuvos draudimas" jau nebeteikia tokio produkto. Parengė kitą sutartį, pasirašiau, tik nauja jau buvo keliais eurais brangesnė", – pasakojo V.V.

Moteris pateikė hipotetinį pavyzdį, tarkime, užlietų butą. Ramu. Būstas draustas. Tereikia kreiptis į draudimo kompaniją. Jokių nervų, žino, kad sutartį dėl būsto draudimo pratęsė.

"Koks viso šito moralas? O jei tą savaitę, kai mano draudimo įmoka kabėjo be jokios sutarties, būtų kas nors nutikę. Juk kasdien nežiūrime savo savitarnos svetainių. Kas žiūri kasdien be atskiro pranešimo į savitarnos svetaines? Niekas kasdien nežiūri. Juk jei pratęsėme sutartį, sumokėjome, tai viskas – metus ramu", – tarsi ragindama būti atidiems liejosi moteris.

"Kas būtų buvę, jei būčiau neapsižiūrėjusi. Tai gerai, kad net nežinau, kodėl, bet pasižiūrėjau į draudimo kompanijos svetainę. O kas kaltas dėl sistemos klaidos? Nesulaukiau jokio atsiprašymo ar nuolaidos", – stebėjosi kaunietė.

Nuo pavasario, pandemijos aplinkybių prispaustos, vis daugiau kompanijų ėmė praktikuoti nuotolinį bendravimą su klientu ir raginti naudotis savitarnos svetainėmis. Tačiau draudimo kompanijoms klaidų išvengti nepavyko.

Kompanijos Elektroninių kanalų plėtros vadovas Nerijus Zinevičius "Kauno dienai" paaiškino, kad klientams, kurie nori per savitarną pratęsti sutartį, prieš tai siūloma susipažinti su visomis pratęsiamos sutarties sąlygomis.

"Sistema neleidžia sudaryti sutarties, kol klientas nepatvirtina susipažinęs su draudimo sąlygomis. Savitarnos portale klientams yra teikiama informacija tik apie tuos produktus, atnaujinimus, kurie tą dieną yra galiojantys. Įsigyti produktą pagal senesnes sąlygas galimybių nėra", – dėstė N.Zinevičius.

Elektroninių kanalų plėtros vadovas patikino, kad jei atsitiktų taip, kad dėl kokių nors techninių nesklandumų klientas sudarytų sutartį pagal nebegaliojančias sąlygas, kompanija spręstų dėl tokių atvejų kompensavimo ir tai būtų nagrinėjama individualiai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

to dan

to dan portretas
ES valstybese jaujau senaimeile zalio lapo nebereikia, o ir zalias lapas nuo liepos 1 tapo baltu

Anonimas

Anonimas portretas
LD rekia APEITI o ne draustis ! DDDDD

Vitalius

Vitalius portretas
Daug metu buvau sios istaigos klientas o dabar nerekomiandocia net savo priesiu
VISI KOMENTARAI 8
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių