- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Bendrovė „Kauno autobusai“ prie gausios komandos kviečia prisijungti dar 70 vairuotojų, norinčių prisidėti prie svarbios misijos – populiarinti viešąjį transportą, gyventojų ir miesto svečių kasdienes keliones autobusais, troleibusais padaryti dar patogesnes.
Palaukti tampa norma
Į „Kauno autobusų“ administraciją ateina nemažai laiškų, kuriuose keleiviai dėkoja nustebinti itin paslaugaus vairuotojų elgesio ar pagalbos susiklosčius nestandartinėms situacijoms. Malonus ir pagarbus žodis nieko nekainuoja, tačiau padeda kurti jaukų draugišką foną visame mieste ir jo gatvėse.
Neseniai vienas senjoras nepatingėjo atkeliauti iki bendrovės administracijos Raudondvario plente, norėdamas padėkoti už bendrovės ir vairuotojų rūpestingą požiūrį į senjorus.
„Senolis pasakojo, kad abu su sutuoktine lėtai ir sunkiai ėjo link stovinčio autobuso, pernelyg nesitikėdami į jį spėti, bet vairuotojas jų kantriai palaukė. Keleivis gyrė, kad turime tikrai puikių darbuotojų. Mes tai žinome, dėkojame jiems už atsakingai einamas pareigas ir puoselėjamas bendražmogiškąsias vertybes. Stengiamės visiems darbuotojams sudaryti kuo geresnes darbo sąlygas“, – kalbėjo „Kauno autobusų“ generalinis direktorius Mindaugas Grigelis.
Nuo darbo sąlygų priklauso darbuotojų nuotaika, nusiteikimas darbe. Rūpestingas ir pagarbus vairuotojo tonas, elgesys persiduoda kitiems ir miestas tampa patrauklesnis, didėja bendras eismo saugumas. Nors vairuotojams ir privalu laikytis grafiko, palaukti atskubančių keleivių jau tampa norma.
Dėkingas „zuikis“
Padėkų „Kauno autobusai“ sulaukia ir iš be bilieto važiavusių keleivių. „Kontrolierius išlaipino keleivį. Šis per sumaištį autobuse paliko kompiuterį. Pasigedus paliktas daiktas buvo operatyviai surastas ir grąžintas savininkui. „Zuikis“ buvo labai dėkingas kitiems keleiviams ir mūsų darbuotojams už pagalbą ir sąžiningumą“, – apie kitą atvejį pasakojo M.Grigelis.
Ankstyvą kėlimąsi, laukimą spūstyse centrinėje miesto dalyje vairuotojams atperka patenkinti keleiviai, kitų transporto priemonių vairuotojų supratingumas. Ypač jis reikalingas, kai autobusui ar troleibusui reikia išvažiuoti iš vadinamosios kišenės – įvažos prie stotelės. Pagal Kelių eismo taisykles vairuotojai turi praleisti viešąjį transportą, bet šių vairuotojai iš vietos pajudėti gali tik įsitikinę, kad yra saugu. Tad esant intensyviam eismui autobusų, troleibusų vairuotojai gali pasitikėti tik sėkme ir kitų transporto priemonių vairuotojų geranoriškumu.
Atnaujinamas transporto parkas
Praėjusią savaitę Kauno miesto taryba pritarė siūlymui miestui nupirkti septyniolika naujų troleibusų. Jie bus perkami už ES ekologinių fondų skirtas lėšas, likusią 1,1 mln. sumą skirs savivaldybė.
„Tai tik pradžia. Kitų metų pradžioje atvažiuos dar dešimt mažos talpos autobusų. Juos perkame bendrovės lėšomis“, – vardijo M.Grigelis ir akcentavo, kad tai labai svarbus indėlis gerinant paslaugą keleiviams ir kuriant progresyvaus miesto įvaizdį.
Bendrovės planuose – dar 65 nauji troleibusai ir 85 nauji autobusai. Tam „Kauno autobusai“ ims paskolą.
„2020-uosius tikimės pasitikti be senųjų „Škodų“, t.y. mieste bus eksploatuojami tik šiuolaikiški žemagrindžiai troleibusai, patogūs ir modernūs autobusai. Transporto parką per kelis artimiausius metus planuojama kardinaliai atnaujinti, įsigyjant apie 170 naujų transporto priemonių. Tai leis ne tik keleiviams suteikti kokybišką paslaugą, bet ir akivaizdžiai pagerinti darbo sąlygas vairuotojams“, – samprotavo generalinis direktorius.
2020-uosius tikimės pasitikti be senųjų „Škodų“, t.y. mieste bus eksploatuojami tik šiuolaikiški žemagrindžiai troleibusai, patogūs ir modernūs autobusai.
Kviečia vairuotojus
Atsinaujinantys „Kauno autobusai“ šiuo metu ieško apie 70 vairuotojų. Jie papildys esamų 427 autobusų ir 313 troleibusų vairuotojų būrį.
„Kauno autobusų“ transporto eksploatacijos direktorius Rimas Stankaitis skaičiavo, kad šiuo metu autobusus vairuoja dvylika moterų ir 415 vyrų, troleibusus – 165 moterys ir 148 vyrai. Daugiausia dirba vairuotojai, kurių amžius yra 40–59 metai, per 100 vairuotojų yra 20–39 metų.
Tarp jų – ir 30-metis Marius Atkočiūnas, miestiečius vežiojantis trejus metus. Su žmona du vaikus auginantis vyras sakė labai vertinantis darbo grafikų lankstumą – tai labai aktualu turint mažų atžalų. Mėnesio grafiką prireikus galima pasikeisti.
Geras atlyginimas, socialinės garantijos – taip pat didžiulis pranašumas. „Atostoginiai, tėvadienis, nedarbingumo pašalpa – tai dalykai, kurių galėjau sunkiai tikėtis dirbdamas pas privatininką“, – vardijo M.Atkočiūnas.
Naktinis darbas, darbas švenčių dienomis, viršvalandžiai apmokami papildomu solidžiu tarifu. Priklausomai nuo vairuojamos transporto priemonės, darbo laiko, „Kauno autobusų“ vairuotojai vidutiniškai per mėnesį uždirba 700–800 eurų į rankas su galimybe uždirbti ir daugiau.
Visiems vairuotojams mokama kelionės į darbą kompensacija. Ją gauna net ir tie, kurie gyvena visai šalia ir gali ateiti pėstute.
M.Atkočiūnas ir keturių dešimčių vairavimo stažą turintis Rimantas Veberis kaip didelį darbo „Kauno autobusuose“ pranašumą paminėjo ir tai, kad, baigus savo pamainą, pačiam autobuso nereikia nei valyti, nei remontuoti, nei aptarnauti. Vairuotojams suteikiama apranga, darbo, darbo apmokėjimo ir kitus socialinius bei ekonominius santykius reglamentuoja kolektyvinė sutartis, darbuotojų interesus gina UAB „Kauno autobusai“ darbuotojų profesinė sąjunga, įgijusi Darbo tarybos įgaliojimus.
Troleibusą vairuojanti Laima Subačienė pasakojo, kad šį darbą visų pirma pasirinko todėl, kad labai mėgsta vairuoti. „Tai įdomus, labai atsakingas darbas“, – kalbėjo moteris, savęs neįsivaizduojanti kitokiame amplua. Kaip didelį šio mylimo darbo pranašumą ji taip pat paminėjo stabilią įmonės situaciją, socialines garantijas, gerą atlyginimą.
Didžiausias pranašumas – noras
R.Stankaitis akcentavo, kad pagrindinis pretendentų pranašumas – noras dirbti. Reikalavimai – būti sulaukus 18 metų amžiaus ir turėti bent „B“ vairavimo kategoriją. Norintiesiems ar norinčiosioms vairuoti troleibusą turi būti suėję 21 metai. Vairuoti autobusą reikalingas „D“ kategorijos, o troleibusą – „T“ kategorijos vairuotojo pažymėjimas. Dėl šių kursų finansinės naštos pasirengusi padėti bendrovė.
Norintieji dirbti vairuotojais gyvenimo aprašymus (CV) gali siųsti e.p. darbas@kaunoautobusai.lt. Daugiau informacijos – bendrovės interneto svetainėje.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
V. Matijošaitis: užtruko, bet duotas žodis – ištesėtas30
Kauno miesto meras Visvaldas Matijošaitis džiaugiasi, kad „Vičiūnų grupės“ pasitraukimo iš Rusijos rinkos istorijoje pagaliau padėtas taškas. Kelis pastaruosius metus kritikos dėl įmonės veikimo Kaliningrade susilauk...
-
Laisvės alėjoje kepa ir šakočius, ir sūrius3
Laisvės alėjoje karaliauja ūkininkai, tautodailininkai ir amatininkai. „Kauno mugė. Pavasaris 2024“ dalyvių stalai lūžta nuo mėsos, pieno, duonos, tekstilės, molio, juvelyrinių ir kitokių gaminių, dirbinių. ...
-
Sužydėjusios Kauno puošmenos džiugins iki pat rudens1
Ilgus metus puoselėjami ir plečiami gėlynai vėl traukia kauniečių žvilgsnius. Ryškiausiomis spalvomis nusidažė Laisvės alėja, aikštės bei miegamųjų rajonų erdvės. Šiemet visame mieste apsodinta apie 70 atskirų augalų klom...
-
Nacionalinis kultūros forumas mėgins sujungti, kas sunkiai sujungiama, – kultūrą ir verslumą
Nacionalinis kultūros forumas, šiais metais vykstantis devintąjį kartą, kraustosi į Kauną. Vytauto Didžiojo universitete šalies kultūros lauko dalyviai imsis nagrinėti dvi itin svarbias – kultūros regionuose ir verslumo – te...
-
Elektromobilių vairuotojus Kaune pasitinka pokyčiai: atsiskaitymas už įkrovimą – mobiliąja programėle6
Kauno mieste 23 elektromobilių įkrovos stoteles įrengusi savivaldybės administracija, reaguodama į elektros kainų svyravimus ir piktnaudžiavimo atvejus, imasi neišvengiamo sprendimo. Nuo balandžio 22 d. (pirmadienio) pradeda veikti apmokėjimo s...
-
Mokykla be telefonų: nustebino vaikų mąstymo branda7
Į Kulautuvos pagrindinę mokyklą atėję moksleiviai telefonus palieka spintelėje. Pasiima tik pasibaigus pamokoms. Pedagogai tikri – tai gerina mokymo kokybę, stiprina bendruomenės ryšį. ...
-
Liūčių tvindomame Dubajuje esantis lietuvis: nustėrau pamatęs apsemtą aštuntą viešbučio aukštą33
„Dvi dienos, atrodytų, iškrito iš gyvenimo“, – atviravo darbo reikalais į audrų ir liūčių pastaruoju metu talžomą Dubajų atvykęs kaunietis Donatas. Vyras neslėpė – miestas nepasiruošęs tokioms nelaimėm...
-
Kraipo galvas dėl „Megos“ ryklių: kaip visi galėjo nugaišti per vieną mėnesį?21
Kaunas neteko ryklių – tokią žinią pranešė prekybos centras, kurio akvariume trys rykliai gyveno bene du dešimtmečius. Akvariumo prižiūrėtojai sako, kad rykliai tiesiog paseno, tačiau lankytojai, atvažiavę ryklių pasiži...
-
Landynė daugiabutyje: ar gali būti blogiau?66
Vieno Šilainių daugiabučio gyventojai pavargo: landyne virtusiame bute – narkomanų slėptuvė, nuolatinės girtuoklystės, muštynės, sklindantis dvokas. Problema – ne nauja, bet sunkiai sprendžiama. ...
-
Mugė Laisvės alėjoje – dar gausesnė35
Trim dienom nuo penktadienio į Kauną susirinks ūkininkai, tautodailininkai, amatininkai ir susiveš įdomiausio, skaniausio, gražiausio, ką turi. „Kauno mugė. Pavasaris 2024“ žada įspūdžių, reginių, unikalių dirbinių, gaminių i...