Quantcast

Kodėl Kaunui prireikė įstrižinės perėjos ir kaip ja naudotis?

Grįžti į straipsnį

Anonimas

Anonimas portretas
Papildymas mano komentarui apie mera Saule, as ne anonimas, as Zaika,, riesiog izabalioti kur parasyti komentatoriaus varda dar reikia sugebeti

Anonimas

Anonimas portretas
Pipiec seansacija Kaune. Klausimai kaip ja naudotis, ir tiesiog reportazas, straipsnis..Problemu Kaune nebera, jokie tikrai verti demesio ivykiai nevyksta.. Aciu likimui ir uzsispyrimui kad pries seserius metus palikau si miesta, gimusi jame ir pragyvenusi 46 metus, esu Kauno vaikas, mylejau si miesta nerealiai, bet sia akimirka suprantu, kad tai toks svetimas, nerealiai Matijosaiciui laizantis padus miestas, kad nei uz ka nesinori grizti is Klaipedos, kurio Mera kritikuoja kas netingi, bet dabartinis Kauno meras man tai kazkas tokiio... Po bet kokia informacija liaupses merui, ne veltui patys kaunieciai vadina meras Saule...Vienas klaikiausiu vaizdu buvo Smetonos alejos kastonu pjovimas ir tie sveiku medziu kelmai...Aciu dievui nebemaciau to realiai, ir kai po straipsnio apie siu medziu sunaikinima paskaiciau Saulei skirtus komentarus, supratau, kad miestas jau niekada nebus toks koks buvo. Na, Saules fanai, pirmyn, fas, mazai man nepasirodys...

for fun

for fun portretas
buvo rombai gatvėse, dabar - įstrižos perėjos. Bet tik kitoniškai.

K

K portretas
Sankryža-Piaras ir tiek .

Alfonsas

Alfonsas portretas
Kaip pėstiesiems reikia suprasti, kad visomis kryptimis automobiliams raudona ?

Antanui

Antanui portretas
Tai pripažįsti, kad įprastoje sankryžoje pavojus iš vienos pusės (nors iš tiesų tai iš dviejų)? O šioje sankryžoje pavojaus nėra- visose gatvėse automobiliai stovi prie raudono šviesoforo signalo. Ačiū dievui, pas mus nėra džigitų, važiuojančių tik per raudoną.

Antanas.

Antanas. portretas
Einant ES Taisyklėse - pavojus gręsia tik iš vienos pusės. dabar - iš keturių. Juk tyčia ant žmogaus niekas nevažiuoja. Arba auto sugenda, arba vairuotojas suklysta.

tegul eina š...

tegul eina š... portretas
Kad ir nežmoniškai, bet kitoniškai. neičiau, nes yra dvigubas pavojus. Einant skersai vienas perėjimas gerokai trumpesnis, tad ir rizika mažesnė gal būt dvigubai. Skubėti į lavoninę nėra prasmės. o šiaip tai grįžimas į tuos laikus kai eismas buvo nereguliuojamas - eik kur nori ir kada nori. O tos "išmanios" sankryžos yra debilumo viršūnė, nes didesnę laiko dalį niekas niekur nevažiuoja, o tik laukia savo eilės

V ir Gis

V ir Gis  portretas
O pėstieji nesusidurs ?

Rolandas

Rolandas portretas
Liuks, Taline prieš 20 tokių sankryžų jau buvo

K.

K. portretas
Londone ir be įstrižo pažymėjimo kai kur taip vaikšto.

Kaunietis

Kaunietis portretas
Sugalvojau padariau.Eismo taisyklės europoje turi būti vienodos.Susisiekimo ministerija PRIVALO ATIMTI IŠ SAVIVALDYBIŲ SAVIVALĘ.

Nu tai dabar bus ten !...

Nu tai dabar bus ten !... portretas
Kai pradės skersai išilgai plavinėti , tai greitoji paBelda gali nuolatinį budėjimą ten išsirūpinti....

Juozas

Juozas portretas
Manau, kad tokią sankryžą kirsti pėstiesiems yra dešimt kartų saugiau, lyginant su kitomis. Tuo metu visi automobiliai visose gatvėse stovi, todėl saugumas užtikrintas. Nematau jokių bėdų nei vaikams, nei su dviračiais.

nebtrui ka rasuyti kad

nebtrui ka rasuyti kad portretas
LNK žurnalistės reportazai spasudinami? Geda

aš portretas
puikus sprendimas. Pagarba transporto skyriui

siaip

siaip portretas
Čia gal ne vietiniams pažymėjo, nes gal ne visi žino kad šitoje ir dar keliose sankryžose transporto priemonėms iš visų pusių raudona dega, tai gali išilgai, skersai, įstrižai vaikščioti kol pėstiesiems žalias šviečia.

Kaip naudotis

Kaip naudotis portretas
Jei esi is misko gudumos ir niekada nebuvai mieste tai ir per paprasta pereja nezinosi kaip eit...

kad pėstiesiems būtų saugu

kad pėstiesiems būtų saugu portretas
reikia uždrausti automobilių eismą mieste. Galės vaikščioti užsimerkę visi, ne tik vienas kitas, kaip yra dabar,

Eigulietis

Eigulietis portretas
Tokios perėjos reikia ir rekonstruojamoje S.Žukausko ir Lukšio gatvių sankryżoje. Taip pat S.Žukausko gatvėje reikia įrengti stacionarius greičio matuoklius, nes pastovios lenktynės vykdavo, o dabar ant naujo asfalto, tai baisu net pagalvoti, kokie bus greičiai

Galerijos

Daugiau straipsnių