Klientai jaučiasi mulkinami: vietoje pinigų – automatiniai laiškai

Cha

Cha portretas
Naivuoliai patys musa ir patys rekiat tai aferistine firma jusu durninimui nieko jus neatgausit

nesuprantu

nesuprantu portretas
o kodėl jūs bilietus perkat iš tokių skylių o ne tiesiai iš avialinijų? tai kad ir į USA gali iš kokio LOT nusipirkt, jau nekalbu apie skrydžius po eu su bet kuriom avialinijom. į kokia tenerifę je iskrendi tai perki iš ryan pvz iki londono o iš ten su kokiu easyjet į tenerifę, sunkiausia tik susidėliot kad nebūtų su per ilgu laukimu jei su persėdimais perki. prieš coroną viskas buvo normaliai, dabar tai nžn

ale

ale portretas
rado į ką kreiptis. Kažkokie Tickets.

Aleksas

Aleksas portretas
Pavieniui visada sunkiau išspręsti tokias problemas,geriausia per feisbuką susirasti visus nukentėjusius ir kreiptis į teisėsaugą. O tik tada galite ieškoti teisybės patys.Aišku baisi gėda Lietuvos avialinijoms,kad šitaip elgiasi su tais,kurie juos maitina.

Kreipkites

Kreipkites portretas
I policija,prie ko valstybe,jei kazkas,,nusvilpe,,o jus laiskus vis rasote i,,dangu,,
Anonimas portretas
Valstybė šiuo atveju mulkintojų pusėje...
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių