Quantcast

Kęstučio gatvėje – eksperimentinės pėsčiųjų perėjos

Kauno miesto savivaldybė Kęstučio gatvėje įrengė kelias eksperimentines sankryžas, kuriose bandoma nauja pėsčiųjų eismo tvarka. Jose vienu metu visiems pėstiesiems dega žalias šviesoforo signalas, o automobilių eismui – raudona.

Nauja tvarka apie mėnesį laiko galioja dviejose vietose: Kęstučio ir A.Mickevičiaus bei Kęstučio ir Gedimino gatvių sankryžose. Artimiausiu metu pėsčiųjų srautai bus atskirti ir Kęstučio bei Maironio gatvių sankryžoje.

Miesto eismo ir transporto specialistai aiškina, kad tokią tvarką nuspręsta išbandyti po kelių eismo įvykių Kęstučio gatvės sankryžose.

Taip organizuojant eismą, užtikrinamas pėsčiųjų saugumas.

"Jose buvo keletas eismo įvykių, kai automobilis sukdamas į kairę kliudė pėsčiąjį, todėl buvo priimtas toks sprendimas, kad tokie įvykiai nepasikartotų. Tokia tvarka tikrai pasiteisino. Taip organizuojant eismą užtikrinamas pėsčiųjų saugumas", – "Kauno dienai" aiškino Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius.

Jis tikino, kad kol kas svarstoma, kaip eismas atrodys po Kęstučio gatvės rekonstrukcijos, kurios paruošiamieji darbai jau prasidėjo. Vertinama ir galimybė minėtose sankryžose įrengti įstrižas pėsčiųjų perėjas. Tačiau tokia idėja dar tik pradedama aptarinėti, nes jai turėtų pritarti įvairios institucijos. Kol kas šalyje nėra tokių įstrižų perėjų, vedančių nuo vieno sankryžos kampo iki kito.

Vis dėlto jei būtų patvirtinta tokia tvarka, pėstieji, degant žaliam šviesoforo signalui, galėtų ne tik kirsti kiekvieną gatvę atskirai, bet ir žygiuoti skersai sankryžos. Tokios įstrižos sankryžai perėjos yra gan populiarios tolimųjų Rytų šalyse, tokiose kaip Japonija ar Kinija, kur nuolat keliauja dideli žmonių srautai. Taip taupomas pėsčiųjų laikas, nes nereikia eiti per dvi gatves, o galima sankryžą kirsti skersai ir taip greičiau pasiekti reikiamą vietą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Cha

Cha portretas
Pirmiausia, skirkit "sankryžą kirsti SKERSAI" nuo "sankryžą kirsti ĮSTRIŽAI". Antriausia, kas bus, kai įpratę prie eksperimentinių sankryžų pėstieji pradės visas sankryžas taip kirtalioti? O kad pradės - faktas kaip blynas! Trečiausia, padorūs vairuotojai ir dabar sukdami pėsčiuosius praleidžia, o nuo besmegenių jokie eksperimentai neišgelbės, nebent iš visų gaidelių ne tik teisės, bet ir mašinos būtų atimamos.

Gabrielė

Gabrielė portretas
O kada bus pasirūpinta pėsčiaisiais Partizanų - Kovo 11-osios sankryžoje? Norint nuo Kovo 11-osios 124 namo patekti į "Camelia" vaistinę, reikia pereiti tris gatves ir laukti prie kiekvieno šviesoforo po kelias minutes! Kodėl panaikinta tiesioginė perėja Partizanų gatve? Ne kartą matau, kaip mokiniai su kuprinėmis dumia tiesiai, nepaisydami nei raudonos šviesos, nei perėjos. Ar toli iki nelaimės? Gal atsakingi asmenys atkreiptų bent sykį dėmesį į šį komentarą ir imtųsi priemonių padėčiai ištaisyti?

Gal

Gal portretas
Geriau pirma gatve sutvarkykit, nes lopas ant lopo, suliniai ikrite, saligatviai iskasineti, stop juostom apjuosti.
VISI KOMENTARAI 21

Galerijos

Daugiau straipsnių