Kauno oro uoste bręsta permainos: per metus aptarnaus iki 2 mln. keleivių

Antruose pagal dydį šalies oro vartuose, Kauno oro uoste, pradedamas ruošti keleivių terminalo plėtros projektas. Planuojama, kad 2022 m. Kauno oro uoste būtų galima patogiai aptarnauti apie 2 mln. keleivių per metus.

Pasibaigus viešųjų pirkimų konkursui dėl Kauno oro uosto keleivių terminalo plėtros projekto parengimo, liepos pradžioje pasirašyta sutartis su konkurso laimėtoja – bendrove „Viltekta“. Projektavimo darbų vertė yra 278 tūkst. eurų.

Dabartinį oro uosto pastatą planuojama didinti apie 3,5 tūkst. kv. m – nuo esamų 7,3 tūkst. kv. m iki 10,8 tūkst. kv. m. Planuojama, kad investicijos į terminalo plėtrą atsipirks jau po dešimties metų.

„Esame numatę išardyti rytinį bei vakarinį oro uosto fasadus ir pristatyti du naujus priestatus. Konkursą laimėjusi įmonė imsis rengti priešprojektinius pasiūlymus ir techninį projektą, vėliau rūpinsis statybos leidimo gavimo procesu. Visa tai planuojama atlikti iki 2020 metų vidurio, tuomet skelbsime konkursą darbų rangovui rasti“, – pranešime cituojamas Kauno oro uosto vadovas Karolis Matulaitis.

Kaip skelbia Lietuvos oro uostai, terminalo plėtra vykdoma atsižvelgiant į augančius keliautojų srautus, kurie pastaruoju metu siekia rekordus. Pernai Kauno oro uostas savarankiškai aptarnavo 1 mln. keleivių. Rekordinis keliautojų srautas buvo užfiksuotas šių metų gegužę, kai sulaukta 102,5 tūkst. keleivių, labai panašus keleivių skaičius buvo ir birželį. Pasak K. Matulaičio, šiuo metu sąlyginai nedidelėje oro uosto teritorijoje keleivių judėjimo procesus tenka planuoti itin efektyviai, o šiais metais laukiama 1,2 mln. keleivių.

Pagal oro uosto plėtros planą pirmame aukšte numatyta išplėsti bagažo atsiėmimo zoną atvykusiems keleiviams. Taip pat įrengti naujus komercinius plotus, padidinti atvykimo zonas, įrengiami nauji WC.

Antrame oro uosto aukšte planuojama didinti aviacinio saugumo laukimo zonas, įrengti daugiau registracijos stalų bei įdiegti modernias bagažo savitarnos sistemas. Planuojama taip pat didinti kavinių, „Duty free“ parduotuvių plotus tiek Šengeno, tiek ne Šengeno zonose, papildomai įrengti dvi atviras įlaipinimo galerijas, kurios užtikrins patogesnį neįgalių asmenų, tėvų su vaikais ir jų vežimėliais patekimą iki orlaivio. Trečiame aukšte ketinama įrengti sandėliavimo patalpas ir perkelti rūkomąjį.

Numatoma, kad 2022 m. komercinės pajamos turėtų sudaryti 3 mln. eurų, t. y. beveik dvigubai nei 2018 m., kai jos siekė 1,7 mln. eurų.

Kauno oro uosto terminalo plėtros darbus ketinama užbaigti iki 2022 metų pradžios.

Kauno oro uostas priklauso Lietuvos oro uostų tinklui, valdančiam trejus oro vartus Vilniuje, Kaune ir Palangoje. Per 2018 m. jie aptarnavo 6,3 mln. keleivių ir 61 tūkst. skrydžių. Vasaros sezono metu iš Lietuvos oro uostų 14 aviakompanijų tiesiogiai skraidina 86 reguliariosiomis kryptimis į 67 miestus 27 šalyse. Tarptautinės oro uostų tarybos (ACI Europe) duomenimis, Lietuvos oro uostai prie Lietuvos BVP prisideda 2,5 proc.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Pelene

Pelene portretas
Tikrai taip.Aerouostas baisus!

...

... portretas
Bet KAS tada po tokios evakuacijos Lietuvoje liks?.. :/

T

T portretas
Tragiškas oro uostas ,klaiki netvarka, smarvė, stengsiuosi visada aplenkt jį.
VISI KOMENTARAI 9
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių