Quantcast

„Kauno autobusai“ žada dar dešimtadaliu mažinti viešojo transporto reisus mieste

Lietuvai pamažu vaduojantis iš COVID–19 pandemijos gniaužtų ir naikinant dalį karantino apribojimų, laukto pagyvėjimo viešajame transporte, bent Kaune, kol kas nesimato. Tuo metu keleivius tarpmiestiniais maršrutais vežiojanti bendrovė „Kautra“ laipsniškai atkuria ankstesnį, ikikarantininį, reisų skaičių.

Pirmą karantino mėnesį bendrovė „Kauno autobusai“, fiksavusi keleivių 70 procentų sumažėjimą, dabar praradimų turi netgi daugiau. Dėl to drastiškai sumažėjo ir šios Kauno miesto savivaldybei pavaldžios įmonės pajamos. Savivaldybės administracija nurodė bendrovei nuo gegužės 18 dienos dar dešimtadaliu sumažinti autobusų ir troleibusų maršrutuose reisų skaičių.

„Nėra keleivių, ką čia daugiau gali paaiškinti. Ir nežinome, kada jie pas mus sugrįš“, – paprašytas pakomentuoti tokį sprendimą, Lietuvos naujienų agentūrai ELTA sakė „Kauno autobusų“ bendrovės generalinis direktorius Mindaugas Grigelis.

Jis priminė, kad jau kovą, lyginant su vasariu, keleivių srautai miesto autobusuose ir troleibusuose buvo sumažėję maždaug 70–75 proc. Panaši situacija išliko ir balandį. Todėl balandžio pradžioje iš turimų 1228 „Kauno autobusų“ bendrovės darbuotojų 174 atostogavo, 117 – buvo pasiėmę laikino nedarbingumo pažymas, prižiūrėjo vaikus, negalinčius dėl karantino lankyti darželių ar mokyklų. Daliai vairuotojų įmonė suteikė kitokio darbo – dezinfekuoti autobusus.

Bet nepagerėjo situacija, kaip įsitikino ELTA, ir gegužės pradžioje, nes Kauno viešajame transporte, kad ir aprūpintame dezinfekcinėmis priemonėmis, keleivių mažoka. Galima viltis, kad jų padaugės dar po savaitės, nuo gegužės 18 dienos atnaujinus darbą vaikų darželiams.

Nėra keleivių, ką čia daugiau gali paaiškinti. Ir nežinome, kada jie pas mus sugrįš.

Daugelio Kauno ikimokyklinukų lankomos ugdymo įstaigos yra toliau nuo namų, tad tenka ir autobusais ar troleibusais iki jų keliauti. Ne visos kauniečių šeimos turi automobilius. Be to, mieste pabrango jų stovėjimas. Juolab, kai pati miesto savivaldybė, pastaraisiais metais plėsdama apmokamų transporto statymo vietų skaičių bei brangindama stovėjimą, aiškina, kad taip skatina žmones labiau naudotis viešuoju transportu.

„Akivaizdu, kad per keletą mėnesių kauniečiai dėl karantino atprato naudotis viešuoju transportu (...). Gali prireikti ilgo laiko, ne mėnesių kelių, o gal net metų ir daugiau. Todėl kai kurie su mūsų įmonės plėtra, transporto parko atnaujinimu susiję planai gali būti vėliau įgyvendinti, nei tikėjomės. (...). Kai tik padaugės keleivių, daugės ir reisų“, – aiškino Eltai ilgametis savivaldybės įsteigtos įmonės vadovas M. Grigelis.

Pasak jo, situacija dabar sudėtinga visame transporto sektoriuje, tai rodo ir padidėjusi darbo ieškančių vairuotojų pasiūla.



NAUJAUSI KOMENTARAI

neblogai cia matijosaitis

neblogai cia matijosaitis portretas
Pastate mentas vyciuka, truputi patvarke bortukus, uzbure kauno runkelius apie "kauno tvarkyma" ir grizo atgal Matijosaitis vogti: tik cyst ir sunus isigijo keturis sklypus buvusioje Vyciunu vandenvieteje. O uz tai mokes kaunieciai:)))))

Saule

Saule portretas
Baisu, kas darosi.... jei neturi pinigu masinai - nedirbk, nes darbovietes nepasieksi arba pasieksi darbo laiko pabaigoj.... Iš serijos likimas nenusiseke, nes gyveni netikamoj Kauno vietoj . Vat tau ir meras, žiūri tik SAVO verslininko interesu.

Vi

Vi portretas
Įdomu kaip jūs užtikrinate keleivių atstumus? Pavažinėkite patys ir suvoksite, kuriuos maršrutus naikinti, o kurie būtini dirbantiems žmonėms. O autobusai nuostolingi jau 50 metų...
VISI KOMENTARAI 49

Galerijos

Daugiau straipsnių