Quantcast

Kauniečiai pavasarį sutinka spūstyse: jose stringa valandą ir daugiau

  • Teksto dydis:

Pradėjus svarbiausių Kauno arterijų remontą, vairuotojai kenčia.

Kaip praneša LNK, Ateities plente, kuriuo galima pasiekti arba miesto centrą, arba magistralę, – kasdien nusidriekia didžiulės automobilių eilės. Čia jau kuris laikas pradėjus grandiozinius darbus, spūstyse vairuotojai praleidžia po valandą ir daugiau.

„Mieste – tai daug kur (spūstys, aut.past.), pagrindinėse gatvėse – visur. Priklausomai nuo laiko, kada važiuoju, būna, kad kamščiuose pralaukiu nuo pusvalandžio iki valandos“, – pasakojo kalbintas kaunietis.

Kitas vyras tikino, kad kartais stovėti spūstyse tenka apie 40 minučių, nors važiuoja 13 kilometrų.

„Norint kažką padaryti, reikia kažką laikinai prarasti. Aš tai už tai, kad darom“, – savo nuomone dalijosi kitas kalbintas kaunietis.

Visas reportažas – LNK vaizdo įraše:

Darbai Ateities plente – užtruks, o vykdant vieną didžiausių ir brangiausių pastarųjų metų projektų vairuotojų prašoma rinktis kitus apvažiavimus.

„Ten tikrai siūlytume nevažiuoti, aplenkti tą vietą. O aplenkti tą vietą galima važiuojant Taikos prospektu, jei atvažiuojate nuo A1 kelio, ir važiuoti link Pramonės prospekto, toliau važiuoti link R. Kalantos gatvės“, – patarė Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius.

Čia vyksta pietrytinio aplinkkelio statybos.

„Pirma atkarpa – nuo Palemono gatvės iki viadukų, kurie buvo įrengti po „Rail Baltica“. Antras etapas – nuo HES'o T. Masiulio gatvės iki M. Gimbutienės gatvės. Statybos darbai jau įsibėgėja. Tikimės, kad iki kitų metų, 2024 metų pavasario, šie du etapai bus baigti“ – teigė Kauno miesto savivaldybės Statybos valdymo skyriaus vedėjas Vigimantas Abramavičius.

Iki šiol itin apkrautas plentas, nutiesus visiškai naujas gatves ir pakeitus visą infrastuktūrą, taps beveik nebenaudojamas.

Darbininkai jau zuja ir vienoje pagrindinių miesto arterijų – Savanorių prospekte.

„Tvarkomi šaligatviai, įrenginėjami dviračių takai. Komunikacijų savininkai tvarkosi savo tinklus, perkėlinėja lietaus surinkimo groteles ir sutvarkome važiuojamąją dalį – suformuojame, atstatome išilginius skersinius nuolydžius. Na, ir turėsime naują gatvę“, – sakė Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

Čia taip pat laukia eismo ribojimai. „Bus atkarpomis ribojamas eismas pirma juosta. Darbai vyks nuo „Aklųjų“ sankryžos link Muravos. Turbūt jau daug kas pamatė, kad yra pradėti darbai“, – sakė M. Matusevičius.

Jau šį pirmadienį startuoja ir svarbus Romainių gatvės rekonstrukcijos etapas. Kelininkai mažiausiai iki birželio pabaigos uždarys atkarpą tarp Šilainių ir Raudondvario plentų – vadinamąja „Regitros“ įkalne. Čia ruošiamasi įrengti požemines komunikacijas, pėsčiųjų takus bei atnaujinti stipriai susidėvėjusią gatvės dangą. Iki rudens darbai apims ir kitas Romainių gatvės atkarpas.

Be naujų projektų, kelininkai lopo ir po žiemos atsiradusias duobes.

„Apie 1100 duobių yra identifikuota ir jau sutvarkyta. Dar 60 duobių laukia, stengiamės tai daryti pakankamai operatyviai“, – teigė A. Pakalniškis.

Grandiozinį Ateities plento projektą planuojama pabaigti per dvejus metus, o didžiuosius kitų miesto gatvių remonto darbus bent jau iki rugsėjo.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Vladas

Vladas  portretas
Jei visur tai visur, kur Romainiuose ir Šilainių plente suprojiektuoti dviračių - pėsčiųjų takai iki pačių šilainiu. Pėsti eiti labai pavojinga

ss

ss portretas
Prie Andriaus nebuvo tokiu nesamoniu. Krabai vaikšto šonais.

L.

L. portretas
Reikia NEMOKAMO transporto, tada sumažės kamščiai.
VISI KOMENTARAI 40

Galerijos

Daugiau straipsnių