Quantcast

Akis bado kelininkų žioplumas: reikia lipti per atitvarus arba pažeisti KET

  • Teksto dydis:

Yra miestų, kuriuose einant per perėją reikia lipti per atitvarus, arba pažeisti taisykles, tikina LNK.

Kaunietė Laura išėjo pasivaikščioti su savo dviem vaikais. Vežimėlyje guli vos kelių mėnesių mažylis, o už rankos vedama ketverių metukų dukra. Moteriai priėjus šaligatvį tenka gerokai paplušėti, kol viena su dviem vaikais ant jo užlipa. Rekonstravus šią vietą, atsirado laiptai.

„Galvoju, kaip čia man užvažiuoti. Per vieną bortelį galėtum, bet ten eismas – išvažiavimas iš žiedo dideliu greičiu. Rizikinga. O jei dar eini ne viena, o su mažu vaiku už rankos, kurį irgi  reikia žiūrėti, sakyčiau, kad rizikinga“, – problemą įvardino kaunietė Laura Jackevičienė.

Laura sako, kad norint kur nors nueiti, kito kelio nėra. Tik per šį statų šlaitą. „Čia, sakyčiau, labiausiai pereinama vieta, nes gali kirsti ir pereiti į kitą gatvės pusę: jeigu reikia, į Girstučio turgų arba į viešojo transporto stotelę“, – toliau pasakojo Laura.

Visas reportažas – LNK vaizdo įraše:

Moteris turėjo gerokai pasukti galvą, kaip su vežimu patekti ant šaligatvio. „Turiu atradusi tokį būdą, kad atbula užtraukiu ir tikiuosi, kad vaiko nepažadinsiu. O senyvo amžiaus žmonėms reikia pagalvoti – gal kas ranką išties ir pagelbės“, – svarstė Laura.

Niekas nepagalvojo, kad yra žmonių, kurie neįgalūs. Daro normaliems žmonėms. Normaliems žmonėms – jokios problemos.

Rekonstruojant šaligatvį sutvarkytas visas šlaitas, kuris tęsiasi bene puskilometrį. Laiptai atsirado keliose vietose. Kiek toliau, prie pat viešojo transporto stotelės, laiptais sunkiai lipa vyresnio amžiaus žmogus. „Niekas nepagalvojo, kad yra žmonių, kurie neįgalūs. Daro normaliems žmonėms. Normaliems žmonėms – jokios problemos“, – guodėsi senolis.

Savivaldybė pripažįsta – buvo padaryta klaida. „Visuomenė pasakė mums, taip pat pastebėjo bendruomenės. Mes su projektuotojais pasikalbėjome, jie pritarė, kad tai yra techninė klaida, kurią artimiausiu metu ištaisysime“, – žadėjo Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius.

Pasak M. Matusevičiaus, klaida įvyko susimaišius projektams. „Šioje vietoje susiduria du projektai: žiedo projektas ir gatvės projektas. Tikriausiai, kad nebuvo tinkamai įvertinti sprendiniai ir buvo įrengti laiptai“,– klaidos atsiradimo priežastį įvardino M. Matusevičius.

Ne ką mažiau kuriozinė situacija – Panevėžyje. Rekonstruojant Parko gatvę, gyventojai suglumo, pamatę naują perėją, vedančią į niekur. Perėjus gatvę tektų lipti per atitvarus. Neseniai už keliasdešimt metrų buvo senoji perėja, kuri buvo nutrinta, o naujoji perdažyta ten, kur praėjimo nėra. Kodėl taip nutiko, nesupranta ir darbininkai.

„Bet jūs ir pats nelabai suprantate, kodėl čia ta perėja padaryta?“ – kelio darbininko klausė žurnalistė. „Tai taip. Ji ten buvo numatyta. Nejau buvo sunku ten linijas nupaišyti? Nežinau, kas. Savivaldybė ten jas paišė“, –  gūžčiojo kelio darbininkas.

Ne tik atitvarus dabar darbininkai priversti ardyti, bet  ir elektros stulpus perkelti. „Tai dabar ir šviestuvą reikia pakelti“, – sakė darbininkas. „Dėl ko šviestuvą perkelti?“– tikslinosi žurnalistė. „O tai dėl ko tą perėją atitraukė? Va, kur buvo mūsų padaryta perėja. Nežinau, dėl ko atitraukė“, – ranka rodė kelininkas.

 Galime daryti nors ir dešimt kartų. Čia mokesčių mokėtojų pinigai.

Dėl šiuo metu kilusio šurmulio bendruomenėje dėl tokios nelogiškos perėjos,  darbininkai jau nuėmė atitvarus ir darbus daro iš naujo. Tačiau jie sako besijaučiantys lyg sizifai. „Mums yra pasakyta, mes darome. Galime daryti nors ir dešimt kartų. Čia mokesčių mokėtojų pinigai“, – paaiškino kelio darbininkas.

Tuo metu Panevėžio savivaldybė aiškina, kad čia jokios klaidos nėra. Gatvė rekonstruojama pagal planą, nes perėja neatitinka saugos reikalavimų. „Perėja yra per ilga. Reikalinga įrengti  saugos salelę. Pasinaudojame eilinio žymėjimo atnaujinimo darbais ir pažymėjome perėją toliau. Bus atliekami kiti darbai – perėjos prieigų ir ženklų sutvarkymas“, – aiškino Panevėžio savivaldybės miesto infrastruktūros skyriaus vedėjas Dalius Vadluga.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Aras

Aras portretas
Tai projektuotojai kalti o ne kelininku klaidos

Vieningas Kaunas.

Vieningas Kaunas. portretas
Kaunas tvarkos, tvarko Vieningas Kaunas.

Sūduvis

Sūduvis portretas
Pakol niekas už žioplystes neatsakys savo kišene, tol tokių ,,perliukų,, bus daugiau, ir ne tik gatvėse bet ir visame Lietuvos valdyme.
VISI KOMENTARAI 11

Galerijos

Daugiau straipsnių