Quantcast

Kaune bus galima važiuoti greičiau?

Saugaus eismo specialistai ir Kelių policijos pareigūnai svarsto galimybę leisti vairuotojams kai kuriose Kauno gatvėse važiuoti didesniu nei 50 km/val. greičiu. Eismo pokyčiai galėtų įvykti pagrindinėse miesto gatvėse, kurios jau sulaukė remonto.

Svarbu saugumas

Miesto savivaldybės atstovai "Kauno dienai" komentavo, kad pastaraisiais metais ypač daug dėmesio skiriama eismo saugumui, todėl gatvės ne tik tvarkomos, bet ir diegiamos įvairios saugumo priemonės.

"Jau daugiau kaip penkerius metus Kaunas skiria ypatingą dėmesį kelių priežiūrai mieste. Pastebime tendenciją, kad lygesnės gatvės tiesiogiai koreliuoja su transporto srautų greičiu. Lygiagrečiai miestas imasi papildomų priemonių eismo saugumui užtikrinti. Daug kur iš pagrindų rekonstruojama gatvių infrastruktūra, atnaujinta dauguma pėsčiųjų perėjų, įrengtas šiuolaikiškas apšvietimas.

Savo efektą jau spėjo įrodyti ir ties pėsčiųjų perėjomis nubraižyti specialūs horizontaliojo ženklinimo simboliai – rombai, neabejotinai prisidėję prie avaringumo mažinimo, apsaugant per gatvę einančius žmones", – apie tai, kas daroma mieste, kalbėjo Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Paulius Keras.

Eismo srautai

Jis pripažino, kad vienas pagrindinių keliamų tikslų yra eismo dalyvių saugumas. Augant miestui, reikia galvoti ir apie transporto srautus, sukti galvas, kaip mažinti spūstis bei užtikrinti sklandų judėjimą. Svarstoma, kad kai kuriose gatvėse sparčiau judėti padėtų didesnis leistinas greitis.

"Taigi vietomis, pagal realias galimybes didesnis greitis išties prisidėtų prie patogesnio ir rezultatyvesnio susisiekimo mieste. Būtent dėl to susitikime su Kauno policijos vadovu ir aptarėme tokią galimybę", – kaip gerinti eismo kokybę mieste komentavo P.Keras.

Kelių eismo ženklai bus pakeisti nedelsiant, priėmus sprendimus apie priemonių taikymą.

Pasak jo, eismo greičio didinimas kai kuriose Kauno vietose galimas dėl objektyvių priežasčių – atlikus gatvės remontą, buvo įdiegtas tam tikras eismo saugumo priemonių paketas. Štai kai kur panaikintos nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos, tad dabar pėstieji gatvę gali kirsti tik tada kai tai padaryti leidžia įrengti šviesoforai. Kai kur panaikinti kairieji posūkiai arba priešpriešinį eismo srautą skiria atitvarai.

Kur keisis?

Kauno miesto savivaldybės viešųjų ryšių specialistai neatskleidė konkrečių gatvių, kur galėtų būti didinamas leistinas greitis. Kauno apskrities policijos pareigūnai taip pat į detales nesileidžia, esą dar vyksta derinimai ir eismo stebėjimai.

"Konkretūs siūlymai, kur padidinti greitį, bus teikiami artimiausiame Eismo saugumo komisijos posėdyje. Kelių eismo ženklai bus pakeisti nedelsiant, priėmus sprendimus apie priemonių taikymą", – teigė savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas.

Vis dėlto miesto meras Visvaldas Matijošaitis LRT visai neseniai įvardijo konkrečias gatves, kur galėtų didėti leistinas greitis. Pasak miesto vadovo, greičiau transporto srautas galėtų judėti Jonavos gatve, Taikos ir Karaliaus Mindaugo prospektais. Tačiau, išlieka neaišku, kuriose minėtų gatvių atkarpose galėtų didėti greitis. Tai paaiškės tik po eismo saugumo specialistų posėdžio.

Primename, kad kai kuriose Kauno gatvėse ir dabar galima važiuoti ne 50, o 60 km/val. greičiu. Štai vienoje Jonavos gatvės dalyje jau kurį laiką galima važiuoti kiek greičiau, nei įprasta mieste. Šiek tiek sparčiau leidžiama nusileisti nuo VI forto kalno. O Nuokalnės gatvėje, prieš leidžiant važiuoti greičiau, gatvės viduryje buvo įrengti specialūs atitvarai, užtikrinantys, kad priešpriešiais atvažiuojantys automobiliai nesusidurtų kaktomuša.



NAUJAUSI KOMENTARAI

frrr

frrr portretas
Gal tegul mentas dar rombų papiešia kur nors

Anonimas

Anonimas portretas
Skaičiuojant dangčius

J

J portretas
Kalniečių g.padarė 30 tai tikrai nesamonė čia 40 pats ideliausias varijentas
VISI KOMENTARAI 19

Galerijos

Daugiau straipsnių