Kaip kauniečiai vertina atsinaujinantį viešąjį transportą?

Kaunietė

Kaunietė portretas
Naujuose troleibusuose nepatogiai išdėstytos kėdės - daug kėdžių sudėtos atbulos, o atbulai važiuojant, pykina.

ED

ED portretas
Pagrindiniai ir niekaip nepataisomi trūkumai: maršrutai (gal nereikėtų visus maršrutus organizuoti pro centrą, galėtų būti daugiau tiesioginių maršrutų tarp atskirų rajonų); tvarkaraščiai (kai kurie individualių namų rajonai vis dar sunkiai pasiekiami, ypač savaitgaliais, o ir darbo dienomis ir piko valandomis važinėja kas 40-50 min.

Pozityvas.

Pozityvas. portretas
Kokie nelaimingi žmonės,kurie dėl tokių niekų verkšlena.Juk ne tris valandas važiuojat...!Nepatinka - nevažiuokit!!!Laikykitės teises ir patys važinėkit,jei visuomeninis netinka.Kvieskitės taksi,asmeniškai, šiltai ir greitai nuveš.Visada yra būdų pasirinkti.

Islipti labai sunku per auksta pakopa

Islipti labai sunku per auksta pakopa portretas
labai nepatogu,vaziuoja 3-4 min anksciau kur tvarka ?

TO> Atšaukti Vyksta diskriminacija

TO> Atšaukti Vyksta diskriminacija portretas
KO VERKSLENI>? AR TAU GAILA KAD NEMOKAMAI VAZIUOJA>? NEPAVYDEK .SKUNDALE.

Vyksta diskriminacija

Vyksta diskriminacija portretas
Tas ..ziogas,, tai tik kai kurie ji kaip reikia naudoja,o kiti tik paspaudineja ir nesusimoka,nes vairuotojai nereikalauja ji parodyti.Kontrolieriu retai tematome,yra visos salygos be nemokamai vaziuoti.Jau kelis kartus kaip tik tuos ziogus ir issivede.Labai pablogejo naujojo Romainiu kvartalo prie ,,Rimi,, parduotuves susisiekimas,nes sestadieniais irr sekmadieniais bei svenciu dienomis nors verk ,nera su kuo pavaziuoti.44 pasuka Bivyliu gatve i Liucejanavos gatve ir tai viskas,daugiau i ta puse jokio transporto.Butinai reikalingas 17 marsruto autobusas visomis dienomis.Is 52 mikriuko jis tapo 64 tokiu neilgu marsrutu per Rmomainiu centra ir kaimiskaja Kauno rajono dali.O platus mikrorajonas nuo Bivyliu gatves likes be jokio transporto svenciu ir poilsio dienomis.

Siūlymas

Siūlymas portretas
Aš taip pat grafikų sudarinėtojų darbą vertinu blogai. Kodėl taip anksti vakarais baigia darbą visuomeninis transportas? Mieste vyksta daug pramoginių renginių ir baigiasi tikrai ne 22,30 ar 23 val. Vėliau vakare gali grįžti tik taksi, bet ne visi gali sau tai leisti (studentai, pensininkai ir kt). Net vasaros metu po 23 val į kai kuriuos miesto rajonus grįžti gali tik su taksi. Visame mieste galėtų važinėti mažieji autobusai iki 1-os valandos nakties. Panemuniečius labai piktina 3-o, 43-o ir 54-o autobusų grafikai, nes jie važiuoja 1-3 min intervalu vienas paskui kitą, o paskui 15-30 min. nėra jokio transporto.

Lana23

Lana23 portretas
Aš ieškau vyro už atvirus santykius! Su manimi galite susisiekti per šį pоrtalą - www.pvp.tc/lana23

...

... portretas
Gražūs tie nauji troleibusai (kol nauji), bet jau grafikai - TRAGEDIJA.

pilietis

pilietis portretas
Geri ir gražūs troleibusai. Važiavau, o ir ne vieną kartą ...kad pabandyčiau , nes paprastai su sava mašina važinėju... Liuks.

elena

elena portretas
Eismo reguliuotojus-grafikų sudarinėtojus vertinu blogai. Būtų gerai, kad jie nors kiek protautų. Jei prekybos centras dirba iki 21val. tai dabar vienintelis autobusas nuo jo būtinai nuvažiuoja 20,58 val, o kitas už valandos. Ką daryti pardavėjai atidirbusiai 11val.? laukti dar val.?

To vms

To vms portretas
Pritariu, juokiausi iki ašarų. Mane pykina, jeigu sėdžiu atbulai. Dėmesio keleiviams, jeigu apvemsiu priešais sėdintį, tai kreipkitės į merą dėl žalos atlyginimo.

llll

llll portretas
naujuose troleibusuose visi vaziuoja atbuli nes taip sudetos sedynes o i jas atsisesti tai reikia kopėciu nes senukai niekaip neuzlipa tik kelios sedynės ura zemesnes tai i jas jaunimas susmukęs sedi per dvi vietas ,,,taip kad troleibusai laaaabbbbai prasti

vytautas

vytautas portretas
senesni soliariai geresni, minkštesnės sėdynės

Jonas

Jonas portretas
nauji troleibusai bet greitis sankryžose nepadidėjo.vos ,vos juda.

tie nauji troleibusai

tie nauji troleibusai portretas
visiška nesąmonė, senų ir neįgalių žmonių diskriminacija. Tik jauni tegali užlipti į aukštai iškeltas sėdynes. Visame troleibuse tik trečdalis sėdynių žemai. Totalus pinigų išmetimas, matyt tokių niekas nepirko, kad sukišo lietuviams.

senjoras

senjoras portretas
gerai kad nedaug važinėju, kiek įmanoma einu pėsčias, bet labai girtis nėra kuo -aišku kad pirkta tokius, kur ale daug sėdyniu , o kad jos aukštai ar atbulai važiavimo krypčiai, tai jaunimui dzin, o apie senus žmones jau seniai niekas nemasto..

labai jau ne pagal grafika vaziuoja

labai jau ne pagal grafika vaziuoja  portretas
minutem anksciau pravaziuoja-

kad dar vazineja seni kledarai

kad dar vazineja seni kledarai portretas
atvesus orams salta juose vejai pucia,mokam uz pravaziavima brangiai o vezioja mus kledarais.

Trūksta

Trūksta portretas
Kaip gali vertinti, jei to viešojo transporto mirtinai trūksta. Savaitgaliais ypatingai. Jei autobusas važiuoja kas valandą ar net kas dvi, tai koks čia gali būti vertinimas...

Laimai

Laimai portretas
seni troleibusai buvo žymiai "geresni"-su moneta ledą nuo lango nugramdydavai ir nesėsdavai,kad subinė neprišaltų:))

Daktaras

Daktaras portretas
Taigi ir yra plikbajorių svajonė - aristokratai kauniečiai kilniai sėdi autobuse kurį vairuoja kažkoks beždionė užsienietis už kapeikinę algą. Lietuviui tas yra laimės viršūnė. Ir dar greitis - kaip NewYorke kad būtų.

tam vms

tam vms portretas
sakė ukrainiečius pasamdys

Anonimas

Anonimas portretas
svaru ,silta masinos naujos,vazineja pagal grafika-jokiu pretenziju,,,,,ACIU

Jonai

Jonai portretas
kitą kartą įlipk per stogą, gal tada rasi kur atžymėti....

Laima

Laima portretas
Seni troleibusai buvo geresni visais atžvilgiais. Buvo normalios sėdynės nereikėjo atbulomis važiuoti arba sėdėti kažkam prieš nosį.Taip pat buvo gera ventiliacija, šalia langeliai kada reikia galima atstumti. Reiktų gražinti įlipimą per visas duris. Tai sutaupytų laiko. Dabar keistai atrodo, kai prie priekinių didžiausia eilė, o per kitas dvejas plačias duris lipti negalima. O jei troleibusas dvigubas?

vms

vms portretas
Verčiau nupirktų žmoniškus vairuotojus. Kasryt džiaugiuosi kad nepusryčiauju. Važiuoja tampydamiesi kaip besigaluojanti kumelė

jk

jk portretas
Ar pagalvojot kiek meras uždirbo kai buvo perkami autobusai tėvo iš sūnaus.Ant juoko kelioms dienoms direktorių meras atleido,vėliau vėl priėmį.Ar suprannta kauniečiai kaip jie apvagiami

Jonas

Jonas portretas
Naujų toleibusų gale įtaisykite bilietų žymeklius. Jeigu įlipi per galines duris, nėra kur pažymėti bilietą.

Gerai,

Gerai, portretas
kad laikomasi grafikų, bet ar juos sudarinėjant, nenumatoma papildomo laiko, pvz. kamščiams, trumpam žmonių palaukimui, kad jie įliptų ir išliptų saugiai? Dabar gi vejamasi grafiko, neatsižvelgiant į keleivių saugumą. Juk ne visi gali greitai įšokti ir iššokti iš autobuso ar troleibuso. Ypač tada, kai nesustojama prie šaligatvio krašto. Dabar pirmoje vietoje - grafikas, o tik paskui, jeigu pasiseks - žmogus.

Niekas pas mus nedaroma žmoniškai.

Niekas pas mus nedaroma žmoniškai. portretas
Ir neburbėk, kad nori. Žinoma, atnaujintas transportas - tai ne tie seni kledarai (tokius autobusus jau pamiršome) ir nauji troleibusai žymiai patrauklesni, nes dar ir dabar važinėjantieji kledarai tokie kiauri, kad viduje šalta kaip lauke. Pritariu komentatoriams dėl nepatogių aukštai iškeltų ir tų atbulų sėdynių. Visuomenė sensta ir tikra teisybė, kad apie žmones yra visiškai negalvojama. Kam tos laktos, ant kurių tik vištoms tupėti, o ne pagyvenusiems žmonėms ropštis. Labai didelė ir vis dar egzistuojanti problema yra vairuotojų tingėjimas privažiuoti prie šaligatvio krašto. Taip darė senojo, taip pat daro ir naujojo transporto nemaža dalis vairuotojų. Durys atsidaro į vidų, todėl krašto nekliudo ir net tada kai privažiavimas visiškai laisvas, sustojama bile kur ir bile kaip. Nemažai daliai žmonių tai ypač baisu žiemą, kai yra slidu. Taip yra ir dėl nevalomų gatvių bei šaligatvių. Tai bendradarbiaukit, "Kauno autobusai" ir "Kauno švara"!

Edmundas Tulcevičius

Edmundas Tulcevičius portretas
Aš noriu pažymėti , jog labai neblogai laikomasi eismo grafikų , ne taip kaip buvo sovietmečiu ar dar visai nesenai .

na

na portretas
su naujais troleibusais gavosi kaip ir su naujomis stotelių stoginėmis,- visiškai nepagalvota apie keleivius. Juk jais daugumoje važiuoja pagyvenę žmonės, ar labai jiems patogu važiuoti atbulomis, o ir ant aukštai iškeltų sėdynių toli gražu ne kiekvienas jų užsiropš. Tokie sprendimai parodo, kad miesto valdžia visiškai negalvoja apie žmogų darydama savo sprendimus.

linas

linas portretas
kasdien vazineju idarba ir labai patenkintas kauno viesuoju transportu-svarus,vaziuoja pagal tvarkarasti jokiu problemu-savo automobilio darbo dienom nenaudoju

Pastebėjimas

Pastebėjimas portretas
Nežinia ką kalbino žurnalistai,bet man nauji troleibusai nepatinka,nes reikia aukštai kelti kojas,o ką daryt tiems.,kuriems kojas skauda.Dar tos sėdynės vienos prieš kitas,juk daug kas atbulomis važiuoti negali,plius jaunimas labai mėgsta susikelti kojas ant priešpriešinių sėdynių ,tai tuoj jos bus purvinos.Dar atsakingiems transporto darbuotojams reiktų pravažiuoti 43 autobuso maršrutu ir pasiklausyti įrašų apie sustojimus, ypač patinka "PARDUOTUVĖ ŠIAURINĖ".Įdomu kur ta parduotuvė?

Anonimas

Anonimas portretas
O kada sutvarkys grafikus i rokus ir is ju vaziuti i miesta sestadieni ir sekmadieni tiesiok neimanoma vaziuoja kas valanda tikri rusu laikai atejo i lietuva o kat perka naujus troleibusus tai tik ju pasipinigavimas cia juk lietuva vagiu krastas

Žilvinas Ručys

Žilvinas Ručys portretas
Ko aferistai nepasakė kiek kainuos troleibusų kontaktinio tinklo atnaujinimas , kuris žymaus greičio nedadės . VAGIŲ KONTORA .

Ingrid

Ingrid portretas
Greičiau atnaujintu troleibusu kontaktiniu laidu tinkla. Nes ir nauji turi labai letai važiuot kad persijungtu.

R

R portretas
Autobusai peršildyti, kaip karštą vasaros dieną be kondiškių...Nėra ko džiūgaut, pilna senų drachlų dar važinėja, maršrutų srautai sudaryti belekaip, vienu metu visi autobusai nuvažiuoja, po to reikia laukti pusvalandį. Kaip iš Baltų pr. patekti į Aukštaičių gatvę? 35 važiuoja kita kryptimi iš Vytėnų ir grafikas sudarytas belekaip. Tarpai ir ryte didžiausi, perpildyti autobusai, o dar kamščiai. Idealios sąlygos pastoviai vėluoti į darbą, nes nėra šansų 8 valandai būti. Ir tie mikriukai, ypač 54 maršruto prigrūsti žmonių, pagyvenusiems tai iš vis geriau nevažiuoti. Kiek buvo kalbėta, skambinta ir prašyta kad reikia būtinai paleisti autobusus, nes žmonės netelpa, bet niekas negirdi. Tas pats ir su 57G. Išeiginėmis dienomis taip pat važinėja mikriukai ir dažnai būna perpildyti..Per 30 metų nesutvarkytas transportas ir savivaldybės ponams nusispjaut, jie gi važinėja prabangiais automobiliais. Netikiu kad kas nors keisis į pozityvią pusę... O dėl nesutvarkyto visuom. transporto- KAMŠČIAI!!

Mh

Mh portretas
Įdomu kas kiek laiko tuos autobusus plaunate? Teko keletą kartų pavaziuoti labai stebina nešvara...toks jausmas i metus kartą putokšlio gauna..

xser

xser portretas
15 numerio, valanda laiko laukiau .

jo

jo portretas
Pritariu, jei naujas tai nebūtinai patogus keleiviui. Kai kurios nenaujos transporto priemonės patogesnės. Naujuose trulikuose kėdžių išdėstimas nepatogus - nugara į judėjumo kryptį. Dabar didžiausias minusas perkaitinti autobusai. Troleibusuose temperatūra optimali, o autobusai baisiai užkaitinti - dėl to dabar segu. Didelis pliusas - operatyviai reaguojama į pastabas dėl maršrutų ir grafikų, el. bilietas.

jadze

jadze portretas
Gal ir geri,bet kaina 30 mln.eur. uz 85 trolikus kosmine...toki kieki perkant,bet kam cia rupi...

Ftoras- Kauans

Ftoras- Kauans portretas
Daug metų važinėju visuomeniniu transportu. Naujas tai nereiškia , kad geras ir komfortabilus, patogus ir kita. Visa tai galima pasakyti apie Solarius. Toks įspūdis , kad projektuojant buvo svarbu sudėti reikiamą kiekį kėdžių, be jokio energomiškumo ar patogumo. Autobuse tarpai tarp kėdžių maži, jei aukštesnis nelabai atsiės. Nežinau gal jie pigesni, bet kėdės kietos nepatogios, su troleibusais tas pats ant tos pačios bazės sudėtą. Tiesiog tai tikrai ne geriausias variantas, matomai rinktasai pagal kainas ir negalvota kaip jaučiasi keleiviai ar patogiai...labai nepersistengta dėl keleivių.

B. B. d.

B. B. d.  portretas
Labai labai nuostabu. Tik pijoku prasmyrdusiu nevezkit, būkit žmonės. Anądien ylipau y 1, ir turbūt ką tik isropojo prasmyrdes,, na tokia baisi smarvė buvo, du sustojimus vos pavaziavau, neymanoma buvo

+

+ portretas
šiandien važiavau nauju troleibusu, tai aišku,kad skirtumas didelis.Važiuoja tyliai, ramiai, viduj švaru.Svarbu,kad neapklijuotų tų naujų troleibusų langų-kaip įprasta-plėvele,nes , pakeitus laiką, ir taip visur tamsu.

Va taip

Va taip portretas
Krabas visai nusivažiavo stogines baisias padarė,perdarė vistiek šūdinos,vėjai pučia,trulikai nauji,sėdėtk atbuliems,kėdės aukštai,jaunas kojas vos pakeli.Visas bogai.

Nerijus

Nerijus portretas
Visą laiką reikia tobulėti kaip ir atsinaujinti..

Klaustukas ir šauktukas

Klaustukas ir šauktukas portretas
Senesnieji autobusai tikrai geresni. Jie yra "apvalesnio" dizaino. Taip pat, daugiau sėdynių "į priekį". Visos sėdynės yra žemai, seniems žmonėms nereikia kojų kelti. O dabartiniai nauji - kampuoti, važiuoji sėdėdamas atgal, visos sėdynės yra labai aukštai, ne kiekvienas ten koją užkels. Sprendimas atnaujinti geras, bet patys naujieji autobusai ir troleibusai yra 'nedraugiški vartotojui'.

playboy

playboy portretas
o kur PR ženkliukas? ar čia eilinį kartą savivaldybės administracija skelbia pagrąžintus duomenis kaip buvo su Kauno raj. mini apklausa....

Janina

Janina portretas
Naujos ar apynaujės transporto priemonės džiugina. Bet būtina visuotinė gyventojų apklausa dėl išnaikintų privačių "maršrutukų", kuriuos buvo pažadėta pakeisti naujais, valstybiniais ir nustatytais maršrutais. Dabar labai sumažinta maršrutų ir autobusų skaičius, ypatingai į Kauno miesto naujus pakraščius - Romainių, Kaniūkų ir kt. Kaip galima suprasti, kad vienintelis 17 autobusas nekursuoja savaitgaliais? Juk į tą Romainių mikrorajono dalį nėra kito viešojo transporto? Daug Kauno gyventojų kituose miesto pakraščiuose irgi turėtų ką pasiūlyti, taigi pirmyn - surinkit nuomones ir nusiskundimus, o ne spręskite savivaldybės kabinetuose.

Aruns

Aruns portretas
Prastai vertinu Garbaraviciu :D

tulpes@lrpk.lt

tulpes@lrpk.lt portretas
Nu kaip galima vertinti autobusa??? KVADRATINIS

Jonas

Jonas portretas
Gerai lekia nauji trulikai :) Ir žiogas neblogai

..

.. portretas
ziogas labai anksti ryte gali neveikti, nes kazkas tingi aktyvuoti kodus.(isbandyta ne karta) o naujuose troleibusuose aukstai koja kelti reikia, kad atsisesti ant viduriniu kedziu, kaip senoliai uzsirops?
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių