Quantcast

Jokio eismo saugumo: iš Giraitės – tiesiai į magistralę

Grįžti į straipsnį

Ramūnas

Ramūnas  portretas
Sakyčiau labai keistas ir, svarbiausia, nieko gero neatnešantis straipsnis. Rekonstrukcija pradėta dėl eismo saugumo pagerinimo, baigiama įgyvendinti (liepos mėnesį, greičiausiai, bus pabaigta), tačiau reikia parodyti, kad “rūpinamės” eismo saugumu ir vairuotojais. Be jokios abejonės puikus, ilgai lauktas projektas, bet vietoje pozityvios nuomonės, eilinį kartą “Kauno diena” bando pateikti negatyviąją pusę.

Kaunietis

Kaunietis portretas
Gali padaryti ne greitejimo juosta o avarinio sustojimo juosta paversti i pirma juosta ir bus triju eismo juostu kelias su pirmumu sukti linl mariampoles

galvoju ka reikejo

galvoju ka reikejo portretas
keliu eismo planuotojus suvakcinuot papildomai.... nes toks efektas ka valdzia PSD vezdu korona i 1 ausi ikale a is kitos vis dar kolhozu griovimo zvyras byra... nemokat dirbt nedirbkit ,a nesamoniu mums visai uztenka ir be jusu - eikit prie seimo ir savo draugelius pagerbkit aleliuja giedodami ......

As

As  portretas
Džiaukitės kad isvis kažka daro ir keičia !!! O kritikai tai speju vairo nuo bėgių svirties neskiria, kas mato tame bėda yra viesas transportas .

Netiksos

Netiksos portretas
Nesugebat eisme prisitaikyti , nevairuokit .

Hm

Hm portretas
A kam ji, ir taip pilna vairuojančių nesuprantančių kas per daiktas ta greitejimo juosta.

to to Mindaugas

to to  Mindaugas portretas
Mindaugas visiškai teisus,o Jūs ne.Taip -kalba išvažiavimą iš Giraitės į autostradą,į dešinę link Kauno ir būtent jo ir neliks ,kai atidarys viaduką.Jis laikinas -todėl ir be normalios greitėjimo juostos.Važiuosite iki viaduko šalutiniu keliuku ,einančiu lygiagrečiai autostradai ,ir ten bus normali greitėjimo juosta įvažiavimui į autostradą.

to Mindaugas

to Mindaugas portretas
Tamsta nesuvokiate apie ką kalba eina ir burbuliuojate nesamones.Kalba eina isvažiavimą iš Giraitės į autostradą,į dešinę link Kauno.

Mindaugas

Mindaugas  portretas
Nepergyvenkit. Atidarys viaduka ir šitas išvažiavimas bus aplamai panaikintas. Vaziuosit iki naujojo eismo žiedo,kaip ir prie Marijampolės

Giraitė

Giraitė portretas
Išvažiavimas i autostradą iš Giraitės baisus,Važiuoju kiekvieną dieną.Per nevykėlius kelininkus formuojasi baisios spūstys.Įva-iuojant į autostradą uždėtos žalios plastikinęs lenteles kurio UŽGOŽIA matomuma.Noriny pamatyti iš kairės artėjančią mašina turi sustoti ir kaip pelėda persisukti į kitą pusę.Būtina nuimti bent 50 m.tų žalių plastikų,kurie uždėti,atseit,kad neakintu iš priešais...Kokie akinimai ?????Greitėjimo juosta neišsprės nieko kol nebus nuimti plastikai.Furos eina visu greičiu...iš greitėjimo juostos vis tiek neįsiliesi i autostradą nesustojęs,Kamšiai užptogramuoti ir ateityje + NEILMĖS irgi užprogramuotos.Aš irgi skambinau į Vilnių......Visiems nusispjauti,kol žuvus žmogui nepaduos į teismą kelių direkcija už aplaidumą

Tai vis kelių inspekcijos išradėjų kurybis rezultatai

Tai vis kelių inspekcijos išradėjų kurybis rezultatai portretas
Matyt jie premijas gauna už bet kokią naujovę. Štai ir kuria. Vos ne kas mėnesį - pakeitimai , idant vairuotojai neisimintų ir būtų už ką juos tarkuot... O už pridarytas nesąmones , žinoma, jie neatsako !

nėra

nėra portretas
Lietuviški kelių remonto ir eismo organizavimo ypatumai. Profkę baigę turbūt, planuoja eismą statybų metu. Į rytus esančiose šalyse nebent tokią betvarkę rasi.

Gintaras

Gintaras portretas
Gi parašė ,kad atidarys viaduką birželį ir iš viso uždarys tą keliuką kur dabar blogai baisiai.O kol kas ten greitis 70 ir jokia ten kol kas ne autostrada ,o beveik paprasta miesto gatvė kur 50 greitis. O kad dauguma ten lekia 90 ir daugiau , tai pasižiūrėkite kaip patys važinėjate vietoje verkšlenimo.

Taškas

Taškas portretas
Radvilėnų olento sankirta su Tunelio gatve taip pat baisiai sunki. Žmogus gi ne žąsinas, kad galėtų galvą sukinėti 180 laipsnių kampu. Arba čia šviesoforo reikia.

Ingrida

Ingrida portretas
Ne viena cia tokia vieta . Is kalavariju g alekoste isukti i aplinkeli lygei taip pat masinu daug iavziuojinir galvoji nu gal spesi arba kazkas persirikiuose.nera ten nei letejimo juostos nei greitejimo. Ir dar maza ikalne tai ziemos metu daug problemu buna.ir skustasi buvo ir rasyta institucijom ir avariju buta kolkas niekas nieno nekeicia

apmokestinciau masina

apmokestinciau masina portretas
butu mano valia .

miau

miau portretas
Atsakymas visai ne įtemą, kalba visaki apie kitą kelio dalį, prie ko čia viadukas?

kaunietis

kaunietis portretas
reikia atimti licencija is tokio projektuotojo-visa Europa didina eismo sauguma,o cia priesingai,padaryta mirtina ivaza.be to,straipsnyje nusisneketa ir neaisku,ar tai bus istaisyta.

Uk

Uk portretas
Jusu saugumas paciu reikalas svarbu pinigai nusedo kur reikia dabar bus galima nauja konkursa skelbti darbam dar viena vaika ar anuka reik aprupinti

visur nesamones

visur nesamones portretas
tai kad is paneriu g link megos ta pati nesamone, vaziuoji uzdarytas geleziniam lovy ir tik paskutiniuose metruose gali pamatyt ar kas vaziuoja ta juosta i kuria turi persirikiuot. Nu sutrumpintu ta gelezini atitvara, tai galetum persirikiuot kai matysi kad juosta laisva, o dabar vos ne aklai turi persirikiuot jei vaziuoji normalaus aukstumo masina

fgfg

fgfg portretas
nu tai kaimiečiai kitaip ir nesugebėtų :D

Vot tep.

Vot tep. portretas
Dauguma Vilniuje ant minkštų kėdžių sėdinčių funkcionierių gerokai atitolę nuo realybės todėl ir tokie projektai dažnokai būna užbaigiami nekokybiškai ar net pavojingai, o atsakyti už tai kaip ir visada nėra kam. Matomai čia tik Lietuviškas demokratijos vaisius. Kitose šalyse padėtis visiškai kitokia.

Galerijos

Daugiau straipsnių