Quantcast

Išskirtinis krovinys: laivybos galimybės – didžiulės

Grįžti į straipsnį

juozapas iš Balbieriškio

juozapas iš Balbieriškio portretas
Koks dedule pasodino sita pienburni i tokia piniginga kede

nieko tie kelininkai nenuvarė

nieko tie kelininkai nenuvarė portretas
čia visa kaltė yra direkcijos nes jie dirba valdiškai. Jie nesugeba net kaštų-naudos analizės padaryti, visi skaičiavimai yra tik iš "palubinsko žinyno". Pvz Nr.1. Pastatė Marvelės uostą prieš nepilnus 10 metų, sukišo 5 mln. € ir per visą tą laikotarpį iškrovė gal 10-20 konteinerių. Taip ūkininkaudami jie net ant palūkanų neuždirbo. Pvz Nr.2. Dabar stato bunas, vietoj to, kas skaldą ir akmenis transportuotų baržomis (o kiekis tai tikrai didelis) jie ją gabena autotransportu. Tik direkcija turi veiksmais o ne lozungais įrodyti, kad ši transporto rūšis yra ekonomiškai patraukli pateikti kainas o verslas labai greitai prisitaikys.

nesustokite

nesustokite portretas
Būtina statyti laivybos šliuzą prie Kauno HE, o, galbūt, dar ir pagalvoti apie kanalą - artimiausią kelią, kad išvengti didžiųjų Nemuno kilpų prie Birštono. Jei tik ekonomiškai tai apsimoka, žinoma,.Upininkystę pirmiausiai nuvarė kelininkai. Jie ir dabar labiausiai burnoja prieš Nemuno pritaikymo laivybai projektus, nes sunkiasvorei technikai laužant kelius juos nuolatos reikia remontuoti. Tai jau net ne korupcija, o blogi Lietuvos verslo įpročiai, kai prastai ir nekokybiškai atliekant darbus tarsi susikuriama sau darbų į priekį. Visiems skeptikams siūlyčiau pasidomėti Lenkijos, Čekijos ir Slovakijos rengiamu grandioziniu projektu sujungti Elbę su Dunojumi, o paskui - gal dar ir Vyslą prijungti. Čekijos miestas Olomoucas turėtų tapti dideliu upių uostu ir kanalų centru. ES į projektą taip pat žiūri labai entuziastingai ir žada finansinę paramą.

pilietis

pilietis portretas
gerai būtų kad Vikokurovas paaiškintų kodėl skaldą naudojamą bunų statybai į marvelės uostą veža autotransportu o ne plukdo baržomis. Kur pavyzdys?

Galerijos

Daugiau straipsnių