Quantcast

Ilgalaikio stovėjimo aikštelės – vairuotojų išsigelbėjimas nuo didelių rūpesčių

  • Teksto dydis:

Pernelyg ankšti, didesniam automobilių kiekiui nepritaikyti kiemai – įsisenėjusi daugiabučių gyventojų problema daugelyje miestų. Kauniečiai jau kuris laikas vis dažniau atranda išeitį – ilgalaikio stovėjimo zonos aikšteles miegamuosiuose rajonuose. Jų šeimininkai deda pastangų, kad šios erdvės taptų vis patrauklesnės.

Saugiau ir tvarkingiau

Kaune veikia devynios ilgalaikio automobilių stovėjimo zonos aikštelės. Jos dar prieš kelis dešimtmečius įrengtos Dainavos, Eigulių ir Šilainių mikrorajonuose.

Šiuos objektus administruojanti miesto biudžetinė įstaiga „Parkavimas Kaune“ pastaruoju metu skiria nemažai dėmesio aikštelėms atnaujinti. Dalis šių automobilių parkavimo erdvių jau modernizuota: Taikos pr. 81B, V.Krėvės pr. 42, Ašigalio g. 1, Pramonės pr. 61 ir Kuršių g. 15.

Neseniai visose aikštelėse buvo sumontuotos vaizdo stebėjimo kameros. Gyventojų patogumui įrengtos elektromobilių įkrovimo stotelės ir dviračių stovai. Dar daugiau permainų sulaukė V.Krėvės prospekto aikštelės klientai – ten jau šviečia nauji žibintai. Apšvietimo sistemas ir asfalto dangą ateityje planuojama atnaujinti ir kitur. Be to, kad būtų patogiau atsiskaityti už stovėjimą, bus pastatyti parkomatai.

„Šilainiuose, Kuršių g. 15, esančioje ilgalaikio stovėjimo zonos aikštelėje neseniai įrengėme naują tvorą. Jas keisime ir kitur. Gražėjant Kaunui, jaučiame pareigą keistis ir mes“, – teigė įstaigos „Parkavimas Kaune“ direktorius Justas Limanauskas.

Laimio Steponavičiaus nuotr.

Jokio streso dėl parkavimo

Pasak J.Limanausko, didžiausia nauda vairuotojams, kad sumokėję ilgalaikio parkavimo rinkliavą gali daugiau nesirūpinti dėl vietos savo automobiliui: „Aikštelių klientams nereikia gaišti laiko ieškant, kur palikti automobilį nakčiai. Taip sutaupoma ir laiko, ir nervų.“

Ilgalaikio automobilių stovėjimo zonos aikštelėse galimi keli rinkliavos mokėjimo variantai: vienos paros rinkliavos dydis už lengvąjį automobilį siekia 1,5 euro, už mėnesį – 29 eurai, už tris mėnesius – 70 eurų. Taigi, pasirinkus mokėti už ilgesnį laikotarpį, galima sutaupyti.

Aikštelėse visą parą veikia vaizdo stebėjimo kameros. Vairuotojai naudojasi savo išsipirktomis nuolatinėmis vietomis. Patekti vidun – greita ir paprasta: automatinė sistema nuskaito automobilio valstybinius numerius ir leidžia įvažiuoti.

Poreikis nemažėja

„Seniau statytų gyvenamųjų namų kiemai visiškai nepritaikyti prie šiuolaikinių poreikių, kai dažna šeima turi netgi ne po vieną automobilį. Natūralu, kad po darbo valandų rasti vietą automobiliui pernakvoti jiems išties sudėtinga. Manome, kad ilgalaikio stovėjimo zonos aikštelės dar ilgai bus reikalingos, todėl rūpinamės jų priežiūra ir modernizavimu“, – kalbėjo J.Limanauskas.

Aikštelių klientams nereikia gaišti laiko ieškant, kur palikti automobilį nakčiai. Taip sutaupoma ir laiko, ir nervų.

Pašnekovas užsiminė, kad neatmetama galimybė Kaune plėsti ilgalaikių aikštelių tinklą. Didžiausias jų poreikis jaučiamas būtent miegamuosiuose mikrorajonuose – Eiguliuose, Šilainiuose.

Įmonės „Parkavimas Kaune“ atliktas tyrimas parodė, kad daugumai vairuotojų priimtiniausias nuotolis nuo automobilio stovėjimo vietos iki namų yra apie 300 m.

Visuomenės sveikatos specialistai ragina nevengti ir ilgesnių atstumų pėsčiomis. Pasak jų, vaikščiojimas yra nepakeičiamas sveikatos ir geros savijautos šaltinis, todėl tuo besirūpinantiems žmonėms, nepaisant amžiaus bei lyties, atstumas nėra kliūtis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Pilietis

Pilietis portretas
Įvažiavimai i garažų masyvus turėtų buti numeruoti ,šlagbaumu reguliuojami ir įleisti i juos turėtų tik garažų savininkus ,pagal registruotus mašinų numerius.Tada būtų tvarka, nebūtų narkomanų kurie suvažiuoja pirkti jų arba susileisti.Tai Kaune,Islandijos pl.garažų masyvai.

Pilietis

Pilietis portretas
Tarybiniais laikais buvo mokamos mašinų stovejimo aikštelės ir laikė jose mašinas žmonės.Dabar galvoja, kur numesiu ,ten rasiu,nesvarbu, kad stato ir laiko prie svetimų namų ,kuriose visai negyvena sudarydami sunku tiem kurie turi teisę pasistatyti mašiną. Gerai ,gal sumažės bet kur numestu mašinų.

šulcas

šulcas portretas
įleidžia ir išleidžia mašinas pagal valstybinį registracijos nr.o kas už vairo dzin tik mokėk pinigus, anksčiau buvo leidimas su nuotrauka kuri palikdavai apsauginiui tai pasakykit kam geriau,gali atsitikti atėjai mašinos ,o jos nera
VISI KOMENTARAI 8

Galerijos

Daugiau straipsnių